Tyttärelläni 18v poikaystävä
ja on itse 14. Tästä on ollut karseita riitoja jo olen melkein ihan loppu. Tyttären mielestä minulla ei pitäisi olla yhtään mitään sanottavaa asiassa. Sitten löysin toissapäivänä avaamattoman kondomin hänen takin taskusta, enkä tiedä miten ottaisin asian esille. Olen aivan satavarma siitä, että poikaystävä painostaa häntä seksiin. Mikä neuvoksi?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Ehdota kimppakivaa turvallisen ja luotettavan aikuisen seurassa. Pääset itsekin jaolle nuoresta kiimaisesta jannusta.
Ei vissiin ole äiti sua sylissä pitänyt eikä päätäsi silitellyt, kun on sinusta tuollainen tullut. Säälin sinua. Toivottavasti et saa ikinä omia lapsia. Yök!
Miksi sä taas jankutat tätä keksittyä mielikuvituspaskaa?
Vierailija kirjoitti:
Olette järkyttävää saastaa, tähänastiset kommentoijjat !
AP
Paneppas kuule vähän löysempi pipo päähäsi!
Vierailija kirjoitti:
18v on täysi kakara itsekin. Kyllä mekin parikymppisinä panimme 14-16v teininaisia ,pari kaveriä jyräytti 13 vuotiastakin:D
Teininaiset on parhaita, iloisia, naiiveja ja seksuaalisia. Se katkeruus ja varovaisuus miesten kanssa suorastaan loistaa poissaolollaan.
No tehän sen varovaisuuden saitte aikaan, saalistavat pedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18v on täysi kakara itsekin. Kyllä mekin parikymppisinä panimme 14-16v teininaisia ,pari kaveriä jyräytti 13 vuotiastakin:D
Teininaiset on parhaita, iloisia, naiiveja ja seksuaalisia. Se katkeruus ja varovaisuus miesten kanssa suorastaan loistaa poissaolollaan.
No tehän sen varovaisuuden saitte aikaan, saalistavat pedot.
Olen eri, ei ole millään lailla pedoa jos kundi on jotain 18-22 ja mimmi 14-15. Pedarít saalistaa esipuberteettisia lapsia, 14-15 on jo ihan nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Paneppas kuule vähän löysempi pipo päähäsi!
Paneppas sinä löysäpepa pihapuun oravanreikää paremman puutteessa. Saat vähän tuntumaa tunnottomaan piliisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä taas jankutat tätä keksittyä mielikuvituspaskaa?
Kaikkiko täällä on keksittyä, mistä sinä sen päättelet, ootko joku meedio?
Eihän niillä ole mitään ikäeroa, mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Oletko pedari? Sellasen vaikutelman sinusta ja sun teoista ja puheista saa. Myönnätkö?
Vierailija kirjoitti:
Eihän niillä ole mitään ikäeroa, mikä on ongelma?
Olen kateellinen, luuletko etten minä haluaisi nuorta kollia?
Ap
Olet tehnyt saman aloituksen ennenkin, eivätkö silloiset vastaukset kelvanneet kun jankuttaa pitää.
Vierailija kirjoitti:
Kommentoille tiedoksi. Tilanne on laiton.
Luuletko että sitä tyttöä se kiinnostaa kun kuola valuen kullinhimo silmissä seuraa klitoristaan.
Vierailija kirjoitti:
AP
Kyllä. Itse varmaan ilmoittaisi poliisille ellei homma lopu heti.
M44
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän poikaystävä ole jo tehnyt tyttärestäsi naisen, 14-vuotias on aivan tarpeeksi vanha seksiin kuten omasta kokemuksesta hyvin tiedät.
Oletko pedari?
Kannattais varmaan antaa tytölle täysi kondomipaketti varmuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän poikaystävä ole jo tehnyt tyttärestäsi naisen, 14-vuotias on aivan tarpeeksi vanha seksiin kuten omasta kokemuksesta hyvin tiedät.
Oletko pedari?
En ole, muuten vain tykkään animesta ja mangasta.
Monet ovat netissä itkeneet miksei vanhemmat estäneet heitä seurustelemasta vanhempien miesten kanssa nuoruudessaan. Laki on tehty syystä suojelemaan nuorten kehitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pedari? Sellasen vaikutelman sinusta ja sun teoista ja puheista saa. Myönnätkö?
Pedarít saalistaa 7-9 vuotiaita eli lapsia. 14-15v ei ole lapsi enää, eikä muuta ajattele kuin neitsyyden menettämistä kokeneen ja hieman vanhemman kundin kanssa. Tehtiin niille palvelus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Kyllä. Itse varmaan ilmoittaisi poliisille ellei homma lopu heti.
M44
Se että poikuutesi on vielä tallella huokuu tänne asti. Inceli leikkii valkoritaria että sais edes kerran pillua, haha.
Kuukes nulikka. Olen nussinut enemmän kuin sinä olet kätellyt naisia. Toinen ero meidän välillä on se että en himoitse lapsia.
Kerro vielä että poikakaveri on tätä värikästä porukkaa, ne jakaa kaiken tuollaisen keskenään kun joku onnistuu saamaan haaviin.