Elokspina vallannut Mannerheimintie
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3019374f-85cf-4dfc-ac01-5c30463a471c
Tulisipa joku ja suihkuttaisi heidän päälleen punaista väriä tai aitoa eläinten verta!
Kommentit (206)
K remlin ystävyys
O ligarkkien ihannointi
N iinsanottu luonnonsuojelu
E päisänmaallisuus
Hyvä että Helsingin kaduilla on elämää. Nuorena on idealisti ja luulee pelastavansa koko maailman.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Helsingin kaduilla on elämää. Nuorena on idealisti ja luulee pelastavansa koko maailman.
Kaikki elämä ei ole arvokasta.
Keloapinat ei nyt tunnu tajuavan, että poliisi siirtää heidät ystävällisesti turvaan, ennenkun vihainen väkijoukko tulee paikalle mätien munien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki elämä ei ole arvokasta.
Säälin äitiäsi, että "kumi petti". Isäs teki todellisuudessa siihen reiän, kun äitis ois muuten estänyt epätäydellisten geenien jatkumon ... Kännipäissään kuulusteluissa tunnusti...
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä tällä liikkeellä on luonnonsuojelun kanssa? Jotenkin tuntuu että tätä rahoitetaan ulkoapäin idän suunnalta että saadaan sekasortoa.
Vanha Moskovan tapa toimia. 1980-luvulla NL rahoitti Rauhanmarssiliikettä ja Suomen Rauhanpuolustajat Ry:ta
Ei siis ihme että maan hallitus kansallisen turvallisuuden vuoksi nollasi Rauhanpuolustajien valtionavustukset. On Moskovan etäispääte todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Herlinit eivät tarkemmin tutki millaiseen toimintaan rahaa jakavat?
Koneen hissejä on vaikea boikotoida niin, että itse Kone siitä takkiin ottaisi. Norsunluutornista on helppo jakaa rahaa vaikka mihin, itse siitä kärsimättä.
Olis taas nokian nuoriso-ohjaajalle ja kyynelkaasulle käyttöä.
Herää väistämättä kysymys että minkälaiset vanhemmat on kasvattanut tuollaisia lapsia mitkä häiritsee jatkuvasti liikennettä ja sotkee tahallaan paikkoja? Kurittomia kersoja. Ei tuollaista kakaroista tule kelpo kansalaisia. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämänkaltainen rikollisuus on nimenomaan sitä toivottua toimintaa
Yleishyödyllinen säätiö my ass
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koneen hissejä on vaikea boikotoida niin, että itse Kone siitä takkiin ottaisi. Norsunluutornista on helppo jakaa rahaa vaikka mihin, itse siitä kärsimättä.
Kone vie valtavan määrän hissejä Kiinaan. Kilkattaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kone vie valtavan määrän hissejä Kiinaan. Kilkattaako?
Siis anteeksi MYY. En tiedä missä ne valmistetaan nykyään
Miten tämä tempaus sitten onnistui, kun joka paikassa keskustellaan elokapinan rikollisesta toiminnasta ja haitoista? Oliko heillä joku sanoma kerrottavana, nyt on valitettavasti mennyt pahasti ohi
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä tempaus sitten onnistui, kun joka paikassa keskustellaan elokapinan rikollisesta toiminnasta ja haitoista? Oliko heillä joku sanoma kerrottavana, nyt on valitettavasti mennyt pahasti ohi
Nähdäkseni elokapinan sanoma on "tuhoa ja häiriköi". Tärvelevät historiallisesti arvokkaita kiinteistöjä maaleilla ja häiritsevät liikennettä tukkimalla teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin lässähtänyt miekkari. Eihän tuolla ole kuin muutama kymmenen ihmistä.
Ovatko mahdollisesti haistaneet muutoksen tuulet?
Vai onko ulkona sateista?
48898 kannatusilmoitusta.
Täysin turhaan. Aloite ei voi edetä mihinkään kun rikkoo niin räikeästi perustuslakia. Eikä elokapinaa saa mitenkään määritettyä järjestäytyneeksi rikollisjärjestöksi.
Mutta öyhöttäkää😅
Oikeasti naurattaisi tuo aloite, jos ei itkettäisi, että Suomessa aikuisilta ihmisiltä löytyy luetun ymmärtämisen vaikeuksia noin monelta. Itse en nimelläni kehtaisi moista vuodatusta allekirjoittaa, vaikka en mielenosoitusta tuollaisessa paikassa tiellä ymmärräkään.
Mahdollisista järjestöjen lakkauttamispäätöksistä vastaavat Suomessa tuomioistuimet. Rikollisen toiminnan rahoittaminen on jo kielletty laissa.
Vierailija kirjoitti:
Keloapinat ei nyt tunnu tajuavan, että poliisi siirtää heidät ystävällisesti turvaan, ennenkun vihainen väkijoukko tulee paikalle mätien munien kanssa.
Te nyt ette pääse edes vauva-palstalta pois, saati ovestanne, saati kauppaan, saati ihmisten ilmoille. Huomenna uhoatte taas mammoille näppiksen takaa 7-23. Hyvä te.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te nyt ette pääse edes vauva-palstalta pois, saati ovestanne, saati kauppaan, saati ihmisten ilmoille. Huomenna uhoatte taas mammoille näppiksen takaa 7-23. Hyvä te.
Katsotko peiliin vai?
Vierailija kirjoitti:
Näillä on kusi noussut päähän.