Elokspina vallannut Mannerheimintie
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3019374f-85cf-4dfc-ac01-5c30463a471c
Tulisipa joku ja suihkuttaisi heidän päälleen punaista väriä tai aitoa eläinten verta!
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta olis, kun moiselle marginaaliryhmälle ei annettaisi enää yhtään huomiota ja palstatilaa.
Totta, mutta toisaalta on hyvä tiedottaa, onko jossain kakaroita juoksentelemassa autojen seassa ja vaarantamassa liikennettä.
Painan kaasua ja ajan päälle, jos tulevat oman autoni eteen.
Harmi kun suomalaiset ovat niin kilttejä ettei yksikään ole heittänyt edes vettä noiden päälle
Olisivat kiitollisia kun asuvat tällaisessa yhteiskunnassa mikä on täynnä kilttejä suomalaisia. Muualla noilla olisi turpavärkki jo veressä.
Happoa ja napalmia tuollaisten terroristien päälle s
Siis ihmisten jotka istuu kadulla? Oooooookei.
Istuiko siellä kadulla joku ihminenkin? Minä olen nähnyt vain apinoita siellä kadulla istumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi kuvitella, että putlerille sopii noiden apinoiden tukeminen
Persut huutaa aina ekana putleria. Heidän idoliaan.
Menehän jollekin mukuloiden palstalle jankuttamaan. Olet jopa vihervassariksi äärimmäisen surullisen väsynyt ressukka.
Voi harmi kun loppui argumentit kesken. En kyllä persulta oikein enempää odottanutkaan. Ehkä sinun kannattaa mennä ylilaudalle tasoistesi joukkoon öyhöttämään.
Pidä huoli omista argumenteistasi. Antisi tälle keskustelulle on ollu "persu persu persu". Ja samaa sinä hoet tällä palstalla aamusta iltaan oli arki tai pyhä. Kaltaiseltasi vajaaälyiseltä ei
Persu on niin yksinkertainen ettei ymmärrä juuri kertoneensa päivystävänsä täällä aamusta iltaan.😅
Voimia arjen haasteisiin. Älä epäröi pyytää apua jos tuntuu ettet pärjää.
Missä kohdassa sellainen muka kävi ilmi? Luuletko ettei sinun spämmisi näy täällä kun me veronmaksajat tulemme töistä kotiin. Vähän kun selailee palstaa taaksepäin niin sinun persujauhantaasi on joka päivä aamusta iltaan. Kai sinä ymmärrät miten yksinkertaisen kuvan juuri annoit itse itsestäsi?
Täysin lässähtänyt miekkari. Eihän tuolla ole kuin muutama kymmenen ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoita. Ennätysnopeasati jo äänestetty
Kannatusilmoituksia tässä palvelussa 44 701
https://ww w.kan salaisaloite.fi/fi/aloite/14143
Kannatusilmoituksia tässä palvelussa 48 069
Vierailija kirjoitti:
Menen allekirjoittamaan Elokapina määrättävä lakkautettavaksi -addressin ihan pelkästään tämän vuoksi.
Niinkuin eivät olisi jo terrorisoineet ja vandalisoineet tarpeeksi tällä viikolla.
Ajatella, kaikista Suomen täysi-ikäisistä prosentti on käynyt allekirjoittamassa addressin vuorokauden aikana! Melkein 50 000 nimeä vuorokaudessa. Se on melkoinen mielipiteen ilmaus.
Ja kyllä, minun nimeni on yksi niistä. En olekaan ennen allekirjoittanut kuin yhden kansalaisaloitteen, nimittäin sen että meidän tulee liittyä Natoon. Sekin täyttyi nopeasti.
Toivottavasti lisäävät rikoslakiin ripeästi tarvittavat pykälät, joissa kielletään tahallinen liikenteen haittaaminen ja estäminen, ja määrätään siitä tarkoituksenmukaiset sanktiot. Mielenosoitusoikeus on demokratiassa tärkeä säilyttää, mutta vähintään yhtä tärkeää on myös selkeästi kieltää liikenteen häiritseminen.
Elokapinan Suomen osasto on hyvää vauhtia kuihtumassa.
Ongelma poistuu itsestään.
Pidä huoli omista argumenteistasi. Antisi tälle keskustelulle on ollu "persu persu persu". Ja samaa sinä hoet tällä palstalla aamusta iltaan oli arki tai pyhä. Kaltaiseltasi vajaaälyiseltä ei
Persu on niin yksinkertainen ettei ymmärrä juuri kertoneensa päivystävänsä täällä aamusta iltaan.😅
"Missä kohdassa sellainen muka kävi ilmi? Luuletko ettei sinun spämmisi näy täällä kun me veronmaksajat tulemme töistä kotiin. Vähän kun selailee palstaa taaksepäin niin sinun persujauhantaasi on joka päivä aamusta iltaan. Kai sinä ymmärrät miten yksinkertaisen kuvan juuri annoit itse itsestäsi?"
Anteeksi olet niin yksinkertainen etten pysty auttamaan. Jos et ymmärrä itse missä kohdassa kerroit sen toivon että saat apua arjessa.
Me veronmaksajat🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ovatko mahdollisesti haistaneet muutoksen tuulet?
Vai onko ulkona sateista?
48898 kannatusilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä ajan jokaisen tiellä makaavan tai istuvan päälle. Piste.
Roviolle koko pzkaporukka!"
Toivottavasti et ole tosissasi. Joutuisit aivan turhasta rikoksesta oikeuteen. No jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa...
Olen täysin tosissani. Irrotan kilvet autosta ja pakenen naamioituneena paikalta. Olen erittäin hyvä kuski; tiedän tasan tarkkaan, miten tulen toimimaan.
Mitta täysi tätä naurettavaa ihmisten kiusaamista!
Joo joo... Ja lehmät lentää.
Kannattaa oikeasti kasvaa aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin turhaan. Aloite ei voi edetä mihinkään kun rikkoo niin räikeästi perustuslakia. Eikä elokapinaa saa mitenkään määritettyä järjestäytyneeksi rikollisjärjestöksi.
Mutta öyhöttäkää😅
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lisäävät rikoslakiin ripeästi tarvittavat pykälät, joissa kielletään tahallinen liikenteen haittaaminen ja estäminen, ja määrätään siitä tarkoituksenmukaiset sanktiot. Mielenosoitusoikeus on demokratiassa tärkeä säilyttää, mutta vähintään yhtä tärkeää on myös selkeästi kieltää liikenteen häiritseminen.
Eduskuntatalon edestä ei ole pakko ajaa. Jos ei tiedä sitä, todennäköisesti ei tiedä, missä eduskuntatalo on. Monta vaihtoehtoista reittiä päästä ohi. Lisäksi muutenkin tällä hetkellä Mannerheimintiellä on niin paljon katutöitä, ettei siitä kannata ajaa muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ole tosissasi. Joutuisit aivan turhasta rikoksesta oikeuteen. No jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa...
Olen täysin tosissani. Irrotan kilvet autosta ja pakenen naamioituneena paikalta. Olen erittäin hyvä kuski; tiedän tasan tarkkaan, miten tulen toimimaan.
Miten on oman aikuisuutesi laita? Istut keskellä tietä kuin lapsi hiekkalaatikolla estämässä tavallisten suomalaisten liikkumista! Et ole mikään puhumaan aikuisuudesta.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin turhaan. Aloite ei voi edetä mihinkään kun rikkoo niin räikeästi perustuslakia. Eikä elokapinaa saa mitenkään määritettyä järjestäytyneeksi rikollisjärjestöksi.
Mutta öyhöttäkää😅
Oikeasti naurattaisi tuo aloite, jos ei itkettäisi, että Suomessa aikuisilta ihmisiltä löytyy luetun ymmärtämisen vaikeuksia noin monelta. Itse en nimelläni kehtaisi moista vuodatusta allekirjoittaa, vaikka en mielenosoitusta tuollaisessa paikassa tiellä ymmärräkään.
Traktorin kauhaan vaan nuo loput toisiinsa kytkeytyneet vandaalit, ja lyhintä reittiä Töölönlahteen pois tieltä. Itsepähän ovat valintansa tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sen päätoiminta on rikollista toimintaa, niin ei pitäisi olla mahdotonta.
Siksi toisekseen, on ihan sama meneekö läpi tai ei. Asia pitää kuitenkin 50000 allekirjoituksen jälkeen käsitellä.
Mutta öyhöttäkää😅
Tämä on täysin laillinen tapa protestoida. Se on tietenkin eloapinalaiselle vier
Miksi tehdä ylimääräistä työtä päättäjille turhaan? Olisiko kannattanut ottaa joku oikeusoppinut avuksi ja laatia aloite huolella?
Elokapinan oman tiedotteen mukaan paikalle olisi tänään ollut tulossa noin 800 mielenosoittajaa. Syysmyrskyssä paikalla oli Helsingin Sanomien toimittajan arvion mukaan vain muutama kymmenen elokapinalaista.
Verkkouutisett uutisoi.
Maailma tuhoutuu millä sekunnilla hyvänsä mutta eloaappa ei sateessa istu🤣 Ovat niin huolissaan
Apinat voisi lähettää sinne mistä häiriköintiä ohjataan ja rahoitetaan, eli venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on oman aikuisuutesi laita? Istut keskellä tietä kuin lapsi hiekkalaatikolla estämässä tavallisten suomalaisten liikkumista! Et ole mikään puhumaan aikuisuudesta.&nb
En ole muistaakseni yhdessäkään mielenosoituksessa koskaan ollut. Enkä ole keskellä tietä istunut koskaan. joten mikä se sun pointti omasta aikuisuudestasi oli, kun heti kuvittelet toisista vieraista ihmisistä, mitä mieltä he jostain ovat.