Elokspina vallannut Mannerheimintie
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3019374f-85cf-4dfc-ac01-5c30463a471c
Tulisipa joku ja suihkuttaisi heidän päälleen punaista väriä tai aitoa eläinten verta!
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Menen allekirjoittamaan Elokapina määrättävä lakkautettavaksi -addressin ihan pelkästään tämän vuoksi.
Niinkuin eivät olisi jo terrorisoineet ja vandalisoineet tarpeeksi tällä viikolla.
Samoin.
Oikein. Taistelkaa sortajaa vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Toivon valtavaa vesisadetta.
Piti juuri kysyä, että sataako?
Vierailija kirjoitti:
Menen allekirjoittamaan Elokapina määrättävä lakkautettavaksi -addressin ihan pelkästään tämän vuoksi.
Niinkuin eivät olisi jo terrorisoineet ja vandalisoineet tarpeeksi tällä viikolla.
Hei, mistä tuo löytyy? Mä olen valmis kirjoittamaan vaikka adressin joka kieltää kaikki vastaavat mielenosoitukset, jos sitä se vaatii.
Minua kyllä naurattaa miten elokapina saa kaikki nuo aikuisvauvat aivan pois tolaltaan. On hauskaa huvia seurata kun sekoavat.
Just niin. Tämä muiden elämää hankaloittava elokapina on lapsellista toimintaa. Sairasta ! Typerintä, mitä olen koskaan kuullut ! Kyl ne tekijät joutuu puhdistamaan itse, mitä sotkivat JA vankilaan nyt ! Myös alaikäiset. Siivouslasku vain heille !!
Vierailija kirjoitti:
Päivässä 40 000 haluaa lopettaa Elokapinan, kansalais aloite
Moukka Suomessa on yli 5 milj,ihmistä jotka huolissaan ilmastosta ja luonnosta ...Tuo paperilappu menee roskiin niinkuin muutkin aloitteet...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Parasta olis, kun moiselle marginaaliryhmälle ei annettaisi enää yhtään huomiota ja palstatilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moukka Suomessa on yli 5 milj,ihmistä jotka huolissaan ilmastosta ja luonnosta ...Tuo paperilappu menee roskiin niinkuin muutkin aloitteet...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ymmärrettävästi sulla on vaikeeta, mutta pääset kyllä tästä yli.
Pitäisi viheltää jo peli poikki kun aivan huoletta voi jo pyörittää Helsinkiä oman mielensä mukaan kun pamppua ja vesitykkiä sitten kaipaisi jo takaisin.
Nyt ilmoittamatta ryntäävät keskelle katua!
Ette vaan ymmärrä ettei aloite etene mihinkään kun rikkoo niin räikeästi perustuslakia. Elokapinaa ei saa mitenkään määritettyä järjestäytyneeksi rikollisjärjestöksi.
Mutta öyhöttäkää jos tulee voimaantumut olo😅😂😂
Putinistieduskuntavaaliehdokas Panu Huuhtanen nimittelemässä somessaan taas apinoiksi mitä nyt Putinin ylistämiseltä ja koronapässivouhotukselta ennättää
Jotenkin suloisen naiivia kun nämä persut oikeasti kuvittelevat voivansa kävellä perustuslain yli.
Haistakaa punikit. Teitä nyt harmittaa tuo kasvava kansalaisaloite
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Elokapina muka tekee ilmaston ja luonnon hyväksi? Ei yhtään mitään.
Toivon valtavaa vesisadetta.