Elokspina vallannut Mannerheimintie
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3019374f-85cf-4dfc-ac01-5c30463a471c
Tulisipa joku ja suihkuttaisi heidän päälleen punaista väriä tai aitoa eläinten verta!
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä ajan jokaisen tiellä makaavan tai istuvan päälle. Piste.
Roviolle koko pzkaporukka!"
Toivottavasti et ole tosissasi. Joutuisit aivan turhasta rikoksesta oikeuteen. No jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa...
Olen täysin tosissani. Irrotan kilvet autosta ja pakenen naamioituneena paikalta. Olen erittäin hyvä kuski; tiedän tasan tarkkaan, miten tulen toimimaan.
Mitta täysi tätä naurettavaa ihmisten kiusaamista!
Joo joo... Ja lehmät lentää.
Kannattaa oikeasti kasvaa aikuiseksi.
Miten on oman aikuisuutesi laita? Istut keskellä tietä kuin lapsi hiekkalaatikolla estämässä tavallisten suomalaisten lii
Ai. Oletithan itsekin, ettei tämä kommentoija toteuta visiotaan. Itse uskon, että aika moni tulee tekemään jotain vastaavaa. Ihmisten kärsivällisyys on katsos lopussa!
Siis kauloistaan laittoivat itsensä kiinni tiimalasiin ? Onkohan noilla kaikki ihan hyvin. Rupeaa heidän touhu menemään sairaammaksi 🤨
Apinat voisi lähettää sinne mistä häiriköintiä ohjataan ja rahoitetaan, eli venäjälle.
"Ai. Oletithan itsekin, ettei tämä kommentoija toteuta visiotaan. Itse uskon, että aika moni tulee tekemään jotain vastaavaa. Ihmisten kärsivällisyys on katsos lopussa!"
Hmm... Täytyy kyllä sanoa, että hiljaiseksi vetää, jos joku oikeasti ajaisi tiellä istuvan ihmisen päälle ja sen jälkeen pitäisi itseään terveenä aikuisena ja hyvänä esimerkkinä nuoremmille. Ilmeisesti todellakin on joillekin vain lusikalla annettu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin lässähtänyt miekkari. Eihän tuolla ole kuin muutama kymmenen ihmistä.
Ovatko mahdollisesti haistaneet muutoksen tuulet?
Vai onko ulkona sateista?
48898 kannatusilmoitusta.
Täysin turhaan. Aloite ei voi edetä mihinkään kun rikkoo niin räikeästi perustuslakia. Eikä elokapinaa saa mitenkään määritettyä järjestäytyneeksi rikollisjärjestöksi.
Mutta öyhöttäkää😅
Oikeasti naurattaisi tuo aloite, jos ei itkettäisi, että Suomessa aikuisilta ihmisiltä löytyy luetun ymmärtämisen vaikeuksia noin monelta. Itse en nimelläni kehtaisi moista vuodatusta allekirjoittaa, vaikka en mielenosoitusta tuollaisessa paikassa tiellä ymmärräkään.
51 000 allekirjoitusta, eduskunta joutuu keskustelemaan aloitteesta. Itkettääkö nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin turhaan. Aloite ei voi edetä mihinkään kun rikkoo niin räikeästi perustuslakia. Eikä elokapinaa saa mitenkään määritettyä järjestäytyneeksi rikollisjärjestöksi.
Mutta öyhöttäkää😅
Oikeasti naurattaisi tuo aloite, jos ei itkettäisi, että Suomessa aikuisilta ihmisiltä löytyy luetun ymmärtämisen vaikeuksia noin monelta. Itse en nimelläni kehtaisi moista vuodatusta allekirjoittaa, vaikka en mielenosoitusta tuollaisessa paikassa tiellä ymmärräkään.
Hyvä yritys. Internet-porukka vetämässä teidän mielipiteitänne joka palstalle. Mutta nyt haukkasitta paskaa. Sori, teidän liikkeenne hävitetään nyt Suomesta kansan äänekkään enemmistön päätöksellä. Pankaa pinssinne piiloon, niitä ei enää tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä pitäisi edes keskustella? Kuulaa kalloon jokaiselle lain rikkojalle ja sillä sipuli! Ihme maailman halaajia suomalaisista on tullut, kun rikollisia näin paljon puolustelevat...
Miksi sunkaan kanssa pitäisi keskustella? Et varmasti ole täysin nuhteeton eli kuulaa kalloon vaan...
No, älä sit itku, kun ma tu rais kaa jonkun sinun sukulaistytön ja tuomio on 2-4 kk ehdollista. Kerro sukulaistytölle, että se on hänen vikansa, kun tuli rais katuksi. Muuten teille hipeille ei mene perille, että rikollisten hyysääminen on loputtava.
Apinat voisi lähettää sinne mistä häiriköintiä ohjataan ja rahoitetaan, eli venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Kaalikeitolle haisee
Elokapina odotti Mannerheimintielle jopa 800 mielenosoittajaa, mutta paikalla on ollut median mukaan vain muutama kymmenen. Rotat jättävät uppoavan laivan vai miten se meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tehdä ylimääräistä työtä päättäjille turhaan? Olisiko kannattanut ottaa joku oikeusoppinut avuksi ja laatia aloite huolella?
Herra passiivi on hyvä ja tekee itse paremman.
50 000 nimeä tuli rysähtäen täyteen. Se kertoo selvää kieltä siitä, mitä mieltä me suomalaiset olemme eloputineista.
Kun sen päätoiminta on rikollista toimintaa, niin ei pitäisi olla mahdotonta.
Siksi toisekseen, on ihan sama meneekö läpi tai ei. Asia pitää kuitenkin 50000 allekirjoituksen jälkeen käsitellä.
Mutta öyhöttäkää😅
Tämä on täysin laillinen tap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaalikeitolle haisee
Harasoo
Miten ne on 99% ihan hullun näköisiäkin
Vierailija kirjoitti:
Jokos palstainceleillä on kimpparunkku menossa, kun aloite on saanut yli 50 000 kannatusilmoitusta? Hauskaa perjantaita. Täytyy lähteä viettämään laatuaikaa rouvan kanssa 😭
Näyttääpä ottavan sinulla sydämeen. Kumpi käsi muuten on rouvasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta öyhöttäkää😅
Kun kansalaisaloitteessa on tuo määrä nimiä niin asia päätyy suureen saliin. Siitä tulee mielenkiintoinen eurooppalaisen kriittinen keskustelu suorassa lähetyksessä ilman että kenelläkään mahdollisuutta poistaa siitä mitään tai väärentää toisten sanomisia. Tätä lisää. Avointa ja rehellistä keskustelua ilman kiellettyjä aiheita.
Vierailija kirjoitti:
"Ai. Oletithan itsekin, ettei tämä kommentoija toteuta visiotaan. Itse uskon, että aika moni tulee tekemään jotain vastaavaa. Ihmisten kärsivällisyys on katsos lopussa!"
Hmm... Täytyy kyllä sanoa, että hiljaiseksi vetää, jos joku oikeasti ajaisi tiellä istuvan ihmisen päälle ja sen jälkeen pitäisi itseään terveenä aikuisena ja hyvänä esimerkkinä nuoremmille. Ilmeisesti todellakin on joillekin vain lusikalla annettu...
Sinun kauhasi on minun pipettini kokoinen. :)
Mutta jatka sinä vaan rauhassa hiirulaisen elämääsi ja alistu apinoille. Me muut alamme vastatoimiin.
52 549 kannattaa Elokapinan lopettamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitin kansalaisaloite en elokapinaa vastaan. Ihanaa, että joku oli tehnyt sellaisen!
Tuntuiko hyvältä tuhlata aikaa ja laittaa nimi ymmärtämättömien listaan? Aloitehan ei voi edetä mihinkään kun rikkoo niin räikeästi perustuslakia eikä elokapinaa saa mitenkään määritettyä järjestäytyneeksi rikollisjärjestöksi.
Alkoiko apinaa pelottamaan?
Jokos palstainceleillä on kimpparunkku menossa, kun aloite on saanut yli 50 000 kannatusilmoitusta? Hauskaa perjantaita. Täytyy lähteä viettämään laatuaikaa rouvan kanssa 😭