Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut sanoo toiselle "huomaa ettet sä ole kokenut mitään vaikeuksia"?

Vierailija
27.09.2024 |

Tai jotain tiettyä asiaa. Eihän he sitä voi tietää.

Kommentit (315)

Vierailija
21/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meillä on vaikeutemme...Ota itseäsi niskasta ja mene töihin.... Ei kannata jäädä sängyn pohjalle makaamaan...

Kyllä siitä on ennenkin selvitty... Älä välitä paha saa palkkansa...

Vierailija
22/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aika tehokkaasti näkyy empatiakyvyttömyytenä ja tietynlaisena narsismina jos elämässä ei joudu millään tavoin koetelluksi.

Ei se tietenkään ihmisen vika ole, en minäkään pahaa muille toivo, mutta kyllä se hyvä olisi osata tunnistaa itsestä ellei halua olla niin itseriittoinen kusipää että siitä huomautellaan tuolla tavalla.

Helpolla päässeitä on kahta sorttia, niitä jotka ihan itse opettelevat sitä empatiaa kun maailma ei tarjoa automaagisia tapoja opiskella ja sitten on niitä joiden itsetunto ei anna myöden sille ajatukselle että he eivät tiedä kaikkea automaagisesti säkällä kun ovat vähän tunnevammaisia.

Ei vaikeudet lisää kenenkään empatiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut, mutta olen kyllä ajatellut noin, kun on joutunut tarpomaan jotain todella uuvuttavaa tilannetta läpi omassa elämässä. Jos on niin väsynyt, ettei meinaa jaksaa ollenkaan ja toiset vaatii jotain turhaa ja tarpeetonta siinä vielä lisäksi. Niin silloin tuo ajatus on käynyt. Ehkä se liittyy juuri siihen, ettei ole ollut tilannetajua toisen jaksamiselle.

Vierailija
24/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen tietää. Tuollainen lausutaan silloin, kun selkeästi huomaa jonkun pumpulissa kasvaneen.

Mulle on sanottu näin vaikka oikeasti mulla on lähes varmasti rankempi menneisyys kuin valtaosalla. En vaan koe että sen pitäisi olla mun koko persoonallisuus ja identiteetti, oon tehnyt töitä ollakseni ehjä aikuinen ja suosittelen samaa kaikille.

Vai on narsisti taas minimi vaatimus tarpeeks hyväks trauma potilaaks, mee nyt sinne tun terapiaan ja lakkaa teeskentelemästä että toi sun luovuttaminen ja narsismin syleilyyn sukeltaminen ois sama asia, ellet halua nimenomaan että sun pershärö kroonisoituu, missä tapauksessa jatka samaan malliin!

Vierailija
25/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aika tehokkaasti näkyy empatiakyvyttömyytenä ja tietynlaisena narsismina jos elämässä ei joudu millään tavoin koetelluksi.

Ei se tietenkään ihmisen vika ole, en minäkään pahaa muille toivo, mutta kyllä se hyvä olisi osata tunnistaa itsestä ellei halua olla niin itseriittoinen kusipää että siitä huomautellaan tuolla tavalla.

Helpolla päässeitä on kahta sorttia, niitä jotka ihan itse opettelevat sitä empatiaa kun maailma ei tarjoa automaagisia tapoja opiskella ja sitten on niitä joiden itsetunto ei anna myöden sille ajatukselle että he eivät tiedä kaikkea automaagisesti säkällä kun ovat vähän tunnevammaisia.

Kyllä lisää.

Vierailija
26/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tutkitusti lisää, samoin kun helppo elämä lisää empatiakyvyttömyyttä ja altiutta narsismille, googleta monopoly study jos uskallat.

Vierailija
27/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen tietää. Tuollainen lausutaan silloin, kun selkeästi huomaa jonkun pumpulissa kasvaneen.

Sen oppii huomaamaan todella helposti. Oikeaa elämää nähneet ovat paljon rennompia eivätkä niuhota pikkuasioista. Pumpulissa kasvaneen näkee heti.

Mikä on oikeaa elämää?

Vanhempien alkoholismia, turvattomuutta, kiusaamista, köyhyyttä, puutetta, väkivaltaa, kovaa työntekoa elämänsä eteen, vakavaa sairautta yms. Onhan näitä.

Olen kokenut noista useammankin ja silti minua on sanottu helpolla päässeeksi ja pumpulissa kasvaneeksi.

Vierailija
28/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herttinen. En ikinä sanoisi noin kellekään, koska kenestäkään ei voi päälle päin nähdä miten hänellä menee. Ja tuo kiukkusuus ja pienestä hermostuminen ei kyllä todella kerro mitään. Aivan outo kommentti. 

Minä olen saanut kuulla muutamaan otteeseen itse tämän lauseen. Hassua kuitenkin on, että minun menneisyys on nykyisyys on hyvin traumaattinen. Kukaan näistä sanoista ei ole nähnyt oikein. Eikä kyse ole edes neuvoista, vaan tämä on vain töksäytetty ilmoille. 

Niille, jotka näin sanovat, voisivat katsoa peiliin. Maailmassa on muitakin ihmisiä, jotka kärsii. Ei vain te. 

Vierailija
29/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tutkitusti lisää, samoin kun helppo elämä lisää empatiakyvyttömyyttä ja altiutta narsismille, googleta

Mä googletin monopoly studyb, mitä helvettiä!?

Vierailija
30/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin pitää aina olla paras, eikä kellään voi olla niin vaikeaa kuin hänellä itsellään. Sekin on hänelle parhautta. (Muiden huolet ei ole mitään kun minulla on tikku sormessa ja ummetus - tyypit.)

Vierailija
31/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen oppii huomaamaan todella helposti. Oikeaa elämää nähneet ovat paljon rennompia eivätkä niuhota pikkuasioista. Pumpulissa kasvaneen näkee heti.

Mikä on oikeaa elämää?

Vanhempien alkoholismia, turvattomuutta, kiusaamista, köyhyyttä, puutetta, väkivaltaa, kovaa työntekoa elämänsä eteen, vakavaa sairautta yms. Onhan näitä.

Olen kokenut noista useammankin ja silti minua on sanottu helpolla päässeeksi ja pumpulissa kasvaneeksi.

Niin, eli sinulla on narsistiset kulissit kunnossa, et ole parempi kuin muut trauma potilaat, olet huonompi, käyttäydyt kuin hirviö joka ei ymmärrä muista ihan alkeellisia perusasioita.

Vierailija
32/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tutkitusti lisää, samoin kun helppo elämä lisää empatiakyvyttömyyttä ja altiutta narsismille, googleta

Ehkä tuttavallani on sitten ollut helppo elämä. Hän jäi teininä orvoksi ja on ehkä maailman empatiakyvyttömin ihminen. Kenenkään muun ongelmat ei ole mitään hänen tragediaansa verrattuna. Ilkeilee muille, eikä sopeudu oikein mihinkään. 

Vierailija
33/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sen huomaa. Eräälle kaverilleni vanhempi mies sanoi kerran humalapäissään, että sinä näytät juuri siltä että vanhemmat ostaa sinulle kaiken, johon kaverini sanoi että niin ostaa mistäs arvasit. Eli oikein meni tuntemattoman veikkaus.

Kaverini on siis kermaperse, jonka isä sanoi että ei sinun tarvitse mihinkään töihin mennä jos et halua. Perheen ainut lapsi kuten monesti pumpulissa kasvanut on.

Vierailija
34/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulli suuhun niin turha veetuilu loppuu.

Vierailija
35/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä tuttavallani on sitten ollut helppo elämä. Hän jäi teininä orvoksi ja on ehkä maailman empatiakyvyttömin ihminen. Kenenkään muun ongelmat ei ole mitään hänen tragediaansa verrattuna. Ilkeilee muille, eikä sopeudu oikein mihinkään. "

Tie narsismiin käy huonon itsetunnon ja valheiden kautta, sinne pääsee montaa eri reittiä, helppo elämä ja hoitamattomat traumat ovat niistä kaikista yleisimpiä.

Vierailija
36/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on oikeaa elämää?

Niin, eli sinulla on narsistiset kulissit kunnossa, et ole

Semmoset setit. Tuliko parempi mieli tai helpottiko tuo oksennus oloa?

Vierailija
37/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sen huomaa. Eräälle kaverilleni vanhempi mies sanoi kerran humalapäissään, että sinä näytät juuri siltä että vanhemmat ostaa sinulle kaiken, johon kaverini sanoi että niin ostaa mistäs arvasit. Eli oikein meni tuntemattoman veikkaus.

Kaverini on siis kermaperse, jonka isä sanoi että ei sinun tarvitse mihinkään töihin mennä jos et halua. Perheen ainut lapsi kuten monesti pumpulissa kasvanut on.

Minäkin varmaan sanoisin noin jos joku känniääliö sanoisi minulle jotain tuollaista. Isäni tosin kuoli jo kauan sitten.

Vierailija
38/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei herttinen. En ikinä sanoisi noin kellekään, koska kenestäkään ei voi päälle päin nähdä miten hänellä menee. Ja tuo kiukkusuus ja pienestä hermostuminen ei kyllä todella kerro mitään. Aivan outo kommentti. 

Minä olen saanut kuulla muutamaan otteeseen itse tämän lauseen. Hassua kuitenkin on, että minun menneisyys on nykyisyys on hyvin traumaattinen. Kukaan näistä sanoista ei ole nähnyt oikein. Eikä kyse ole edes neuvoista, vaan tämä on vain töksäytetty ilmoille. 

Niille, jotka näin sanovat, voisivat katsoa peiliin. Maailmassa on muitakin ihmisiä, jotka kärsii. Ei vain te. 

Helpolla päässeillä narsisteilla nimenomaan on tapana syyttää muita omista synneistään, he ovat herkästi syyttämässä muita pehmeydestä kun ovst sitä itse, kaiken a j o on perustelut.

Narsisti ei osaa perustella koska hän ei ole alunperinkään kiinnittänyt niihin mitään huomioo kun hän on kuullut samat syytökset itse jotka nyt sylkee sun niskaan.

Tästä samasta muuten tunnistaa palstan persun, sillä ei ole ikinä perusteluja, pelkkää pahaa sanottavaa muista, ihan puhtaasta projektiosta kyse siis.

Vierailija
39/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Semmoset setit. Tuliko parempi mieli tai helpottiko tuo oksennus oloa?"

Tässä taas täydellinen esimerkki narsistin tyypillisestä vastauksesta ja syytöksestä, kaikki perustelut ja substanssi puuttuu.

Vierailija
40/315 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sen huomaa hyvin nopeasti kuka on kermaperse ja kuka ei. Pumpulissa kasvaneen tunnistaa helposti käytöksestä.

Eräästä pomostani huomasin heti, että tuo ei ole oikeaa elämää nähnyt. Ja oikeassa olin. Kuulin myöhemmin hänen olevan rikkaasta suvusta.

Oikeaa elämää nähneet eivät niuhota pikkuasioista.

Oikeaa elämää eli ruikutusta köyhyydestä kun ei ole huvittanut kouluttautua rahakkaampaan ammattiin tai sitten ollaan elämäntapatyöttömiä, pummaamista, kovaa päihteilyä, eli sellaista mikä kuuluu kuuluisaan elämän kouluun :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi