Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua tuota Robbie Williamsin ihailua

Vierailija
17.11.2024 |

Miten sille keikka stadionille järkätään? Keskinkertainen laulaja, esiintyjä ja musiikkikaan ei säväytä. Se on sellaista, jota jos radiosta kuulee niin menee taustalla. 

Tyyppi on vieläpä niin ylimielisen oloinen kuin olla ja voi. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole sävelkorvaa?

Vierailija
2/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hölmöläiset menevät massan mukana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan rudebox hyvä levy.

Vierailija
4/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa mun miesihannetta. Love supreme yksi lempibiiseistäni.

Vierailija
5/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesihannetta?! Pettäjä ja huumeiden käyttäjä, makasi diilerinsä kanssakin aikoinaan, itse kertonut. On tuossa miesihannetta kerrakseen. 

Vierailija
6/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesihannetta?! Pettäjä ja huumeiden käyttäjä, makasi diilerinsä kanssakin aikoinaan, itse kertonut. On tuossa miesihannetta kerrakseen. 

Noi on sen elämästä yli 20v vanhoja tapahtumia, ajoilta ennen kuin oli ukkomies saati isä. 

Vierailija
7/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin niin kuin ulkonäöllisesti ja tyyliltään. Enkä ole itsekään mikään puhdas pulmunen, joten en jaksa paheksua.

Vierailija
8/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään. Nousi tuhkasta kun potkittiin huumeongelman takia pois Take thatistä. On yksi levy ja joistakin muistakin kappaleista tykkään. Konserttiin tuskin on mahdollisuutta mennä kuitenkaan.

Vierailija
9/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin niin kuin ulkonäöllisesti ja tyyliltään. Enkä ole itsekään mikään puhdas pulmunen, joten en jaksa paheksua.

Niin no kaltaisensa etsivät kaltaistaan, useimmiten, tosin ei aina. Olet ilmeisesti sen sorttinen nainen että ihailet tai hyväksyt tuollaisen miehen menneisyytensä kanssa.

Vierailija
10/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappi tapaus kulissiliitossa ja huono lauluääni. Mutta karismaattinen ja vahva persoonallisuus

Vierailija
11/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta vähän osviittaa n. 20 vuoden takaa miksi Robbielle varataan stadioneita.

Vierailija
12/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvotus

Vierailija
13/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä David Bowienkin elämään mahtui yhtä sun toista, mutta minulle hän on se kaikkein kirkkain misiikkimaailman tähti. En todellakaan jaksa kauhistella Robbienkaan elämää.

Vierailija
14/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan symppis se on. 

Vierailija
15/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no kaltaisensa etsivät kaltaistaan, useimmiten, tosin ei aina. Olet ilmeisesti sen sorttinen nainen että ihailet tai hyväksyt tuollaisen miehen menneisyytensä kanssa.

Kuuntelen paljon 70-luvun musiikkia. Silloin useampikin muusikoista oli enemmän tai vähemmän huumeiden kanssa tekemisissä. Mielettömiä biisejä, bändejä ja artisteja.

Vierailija
16/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnet ei tiedä. Oli iso stara vähän yli 20 vuotta sitten.

Vierailija
17/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Ei se hänen musiikkiaan huonommaksi tee ja minun silmääkin tuo miellyttää.

Vierailija
18/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä David Bowienkin elämään mahtui yhtä sun toista, mutta minulle hän on se kaikkein kirkkain misiikkimaailman tähti. En todellakaan jaksa kauhistella Robbienkaan elämää.

musiikkimaailman*

Vierailija
19/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinkertainen esiintyjä 🤔 

No jaa, mä sanoisin että ihan älyttömän hyvä esiintyjä. 

Olen käynyt ulkomailla hänen keikalla ja nytkin katselin oisko jossain mielenkiintoisessa paikassa silleen kivasti kesäloman aikaan kiertue käymässä 

Vierailija
20/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran nähnyt livenä, kysessä oli se swing-kiertue. On ihan loistava live-esiintyjä. Nyt olen menossa kuuntelemaan ne sen omat hitit, sori siitä.