Sinä joka pystyt tekemään etätöitä, koetko itsesi tärkeäksi työntekijäksi?
Voiko siis työ olla kovinkaan tärkeää ja kummallista jos sen pystyy tekemään etänä? Sehän on pelkästään tietokoneen käyttöä silloin ja puhumista muille ihmisille, voiko se olla työtä edes?
Miten se voi olla tuottavaa edes?
Tiedän että tämä aihe nostattaa tunteita pintaan.
Kommentit (107)
Heh hauska tuo "koetko itsesi TÄRKEÄKSI työntekijäksi?" Itse teen töitä vain ansaitakseni rahaa. En määrittele itseäni työn kautta millään tasolla. Yksinkertaisesti myyn erittäin arvokasta vapaa-aikaani työnantajalle suhteellisen edullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen arkkitehti yrittäjä. En nyt oikein ymmärrä mitä eroa on, jos teen työni kotona, työhuoneessa, tai vuokraisin jostain liiketilat tämän takia? Miten se tekisi yrityksestäni / palveluistani arvokkaamman?
Palstajankkaajuen mielestä työ on arvotonta, jos se ei ole fyysistä. Pelkkää provoilua ja kateutta ihmisiltä, joilla ei taida olla mitään kokemusta työnteosta ylipäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se toimistolla istuminen sitä työtä tärkeämmäksi tee. Minä teen epätärkeän työni muutenkin tietokoneella ja puhelimella (kuten moni muukin nykyään).
Koodarit on ainoat jotka tuottaa jotain tietokoneella ja puhelimella, kaikki muu on aikalailla huuhaa työtä.
Graafinen suunnittelija
Sosiaalisen median manageri
Copywriter
Verkkokaupan ylläpitäjä
Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija
Videoeditoija
UX/UI-suunnittelija
Kääntäjä
SEO-asiantuntija
Virtuaaliassistentti
Verkkoturvallisuuden konsultti....
Vakavasti sairaat eivät saisi hoitoa, jos ei sihteerit istu heille aikoja varaamassa ja lähetteitä tekemässä
Erittäin. Tänään aamutakki päällä vielä. Työpöydällä on puoliksi syöty ruisleipä ja pätkä HooKoonBlöötä. Tissuttelen jo vähän töitä tehdessä. Lopetan tänään työt noin klo 13.30 - 14. Aloitin niin aikaisin. Ei oo tänään etäpalavereita. Täällä istun näppäimistön äärellä pesemätönnä. Kerran runkkasin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen arkkitehti yrittäjä. En nyt oikein ymmärrä mitä eroa on, jos teen työni kotona, työhuoneessa, tai vuokraisin jostain liiketilat tämän takia? Miten se tekisi yrityksestäni / palveluistani arvokkaamman?
Jos työkaverisi näkevät toisensa oikeasti lähes joka päivä, niin yrityksesi voi paremmin kun siellä on joukko yhteenhitsaantuneita työntekijöitä. En tarkoita tätä niin, että he olisivat parhaita kavereita vaan sitä, että he eivät työskentele ainoastaan firmalle vaan samalla myös yhteisen hyvän vuoksi.
Miten paljon hiljaista tietoa jää saamatta kun ette istu yhdessä kahvipöydässä? Tai ideoita mitkä tulevat näissä epävirallisissa tilanteissa?