Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka pystyt tekemään etätöitä, koetko itsesi tärkeäksi työntekijäksi?

Vierailija
26.09.2024 |

Voiko siis työ olla kovinkaan tärkeää ja kummallista jos sen pystyy tekemään etänä? Sehän on pelkästään tietokoneen käyttöä silloin ja puhumista muille ihmisille, voiko se olla työtä edes? 

Miten se voi olla tuottavaa edes? 

Tiedän että tämä aihe nostattaa tunteita pintaan. 

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen.It-järjestelmän ylläpitoa, hankintaa yms. Ap:llä on ilmeisen suppea käsitys työelämästä.

Vierailija
22/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko tilillesi työkokemuslisät, kohdennettuja korotuksia tai muita palkitsemista? Haluatko työsuhde-etuja? Haluatko koulutusta työssäsi? Haluatko työterveyspalveluja? Jos et, sitten en ole tärkeä.

t. HR

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen.It-järjestelmän ylläpitoa, hankintaa yms. Ap:llä on ilmeisen suppea käsitys työelämästä.

No mitä voi odottaa 14-vuotiaalta pojalta, jonka perheessä kukaan ei ole tehnyt päivääkään töitä? 

Vierailija
24/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan laskuja etätöinä ja suurimmillaan yksittäinen lasku voi olla jopa miljoona euroa. Ainakin sen laskun saaja on mielissään minun tekemästä työstäni. 

Vierailija
25/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tilillesi työkokemuslisät, kohdennettuja korotuksia tai muita palkitsemista? Haluatko työsuhde-etuja? Haluatko koulutusta työssäsi? Haluatko työterveyspalveluja? Jos et, sitten en ole tärkeä.

t. HR

Ap haluaisi, mutta ei saa noista mitään, koska elää sossupummina. 

Vierailija
26/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu arkkitehdit, rakenne, LVI- ja sähkösuunnittelijat, kirjanpitäjät, palkanlaskijat, kielenkääntäjät jne. Ihan turhaan työtä kaikki. 

Minun työtäni ei kukaan oikeasti  tarvitse, mutta silti tuotteitani ostetaan paljon.  En edes tapaa työnantajaani koskaan fyysisesti eikä palavereja ole koskaan. 

Vierailija
27/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan laskuja etätöinä ja suurimmillaan yksittäinen lasku voi olla jopa miljoona euroa. Ainakin sen laskun saaja on mielissään minun tekemästä työstäni. 

Luulenpa, että ei ole. Aika sekaisin täytyy olla päästää, jos ilahtuu siitä, että saa miljoonan euron laskun :D

Vierailija
28/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palkanlaskija. Ilman minua kukaan eri firmoissa ei saa palkkaa. Joten mietippä sitä. M28

Vierailija
29/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. HR

Ap haluaisi, mutta ei saa noista mitään, koska elää sossupummina. 

Minäkään en saa noista mitään. T. pienen suunnittelufirman ainoa työntekijä.  Pomo hoitaa itse ne vähäiset edut, mitä saan. Koulutus minun pitää etsiä ja ehdottaa itse. 

Vierailija
30/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen tekniikan alalla turvallisuus-, käyttö- ja huolto-ohjeita eräille teollisuuden laitteille. Koen työn melko tärkeäksi, olisi kiinalaiset ihmeissään ja käsikin äkkiä irti ilman minua. 

Vierailija
31/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe itseäni _tärkeäksi_ työntekijäksi. Tällä ei ole pienintäkään tekemistä etätyö vs. konttorityö.En kokenut itseäni konttorillakaan tärkeäksi. Tai jopa vähemmän.

Vierailija
32/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koen olevani ihan turha. Mutta silti olen tietyissä vastuutehtävissä. Ei vaan enää edes kiinnosta, teen kaiken minimiefortilla ja odotan eläkkeelle pääsyä.

Vierailija
33/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit itse valita pidätkö minun työtäni tärkeänä. Kuulostaa kyllä vahvasti, että olisit minun ammattikuntani osaamisen tarpeessa.

t. terapeutti

Vierailija
34/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että ei ole. Aika sekaisin täytyy olla päästää, jos ilahtuu siitä, että saa miljoonan euron laskun :D

Sanoin, että MAKSAN laskuja enkä lähetä laskuja. 

Vierailija
35/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni ei ollut tärkeää lähityöainaka eikä se ole muuttunut yhtään sen tärkeämmäksi siirryttyäni etätöihin. Mutta siitä maksetaan sen verran hyvin, että tärkeydellä ei ole minulle merkitystä.

t. konsultti

Vierailija
36/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sanoit. Sanoit myös, että laskun SAAJA on mielissään. Laskun saajahan on eri asia kuin maksun saaja, jos et sitä vielä tiennyt. 

Vierailija
37/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu arkkitehdit, rakenne, LVI- ja sähkösuunnittelijat, kirjanpitäjät, palkanlaskijat, kielenkääntäjät jne. Ihan turhaan työtä kaikki. 

Minun työtäni ei kukaan oikeasti  tarvitse, mutta silti tuotteitani ostetaan paljon.  En edes tapaa työnantajaani koskaan fyysisesti eikä palavereja ole koskaan. 

Saanko kysyä että mitä tuotteita sinä teet? Teetkö villasukkia kotona ja myyt niitä? 

Vierailija
38/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sanoit. Sanoit myös, että laskun SAAJA on mielissään. Laskun saajahan on eri asia kuin maksun saaja, jos et sitä vielä tiennyt. 

No jäi välistä pois laskun maksun saaja, mutta olisi luullut, että tuon nyt ymmärtää kuitenkin viestistä, että jollekin kuitenkin maksetaan. Sulleko pitää kaikki kertoa pilkkua myöten tarkalleen ennen kuin asiat ymmärrät? 

Vierailija
39/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma kin duunit kuulostaa mielekkäämmältä kuin omani. Huoh. 

En koe olevani tärkeä. Etätyö on vienyt täysin elämänhalun. Kaikki päivät tuntuvat samalta tasapaksulta puurolta ja palavereilta. Kaipaan työyhteisöä ja työpaikkaa. Pääsen kyllä työpaikalle halutessani, mutta siellä ei käy enää kukaan.

En todellakaan pidä työelämän muutoksesta. Ymmärrän kyllä, että etätyö tuo monelle joustoa esimerkiksi elämäntilanteen vuoksi. Mutta mielestäni kaikki dynaamisuus on kadonnut työstä. Ennen oli hyvä porukka ja innostusta. Nyt ei edes tunne uusia työntekijöitä, kun ei koskaan niitä näe. 

Suunnittelen työpaikan vaihtoa. Pelkään vain, että missään ei enää ole lähityötä. Olen masentunut ja yksinäinen. Työllä ei tunnu olevan tarkoitusta enää. 

Vierailija
40/107 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koen, teen yksityisesti oman firman kautta lähi - sekä etätyötä ja laskutan joka minuutista, mutta pidän myös luovia taukoja oman rakkaan mieheni kanssa😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme