Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostunut toisesta, vaikka olen varattu

Vierailija
26.09.2024 |

Kun tavattiin nykyisen miehen kanssa, ihastuin silmittömästi häneen. Oltiin yhdessä noin pari vuotta, ennen kuin tulin raskaaksi hänelle, sitten lapsen syntymän jälkeen mentiin pian naimisiin. Ekat pari vuotta olikin oikein ihanaa.

Sitten siinä vauvavuoden aikana mies oli alkanut tapailla toista naista, ja lopulta kun jäi kiinni, minä muserruin siitä, minkälaisia valheita hän kykeni suoltamaan. Ei siis koskaan itse tunnustanut, olin salapoliisina ja sain asioita selville ja laskin 1+1. Oli mm. käyttänyt rakkaudentunnustuksia ja kosketusta saadakseen valheet menemään paremmin läpi.

Noh, tästä on jo 8 vuotta aikaa, eikä olla enää pariin vuoteen juuri asiasta tapeltu. En edelleenkään tiedä, miksi mies petti, eikä hänkään tiedä. Enkä tiedä miksi valehteli. Valheista on jäänyt jälkeenkinpäin kiinni, hänestä ne ovat olleet mitättömiä. Minua ne ahdistavat valtavasti.

Olen ottanut ohjat elämästäni ja opiskellut uuden ammatin, keskittynyt harrastuksiin... Elämä vaan tuntuu tyhjältä. Miehen kanssa ei enää jutella muuta kun päivän kuulumisia, ei koskaan mitään syvällisempää. Tosin häntä ei sellainen muutenkaan kiinnosta. On myös tunnustanut sittemmin, ettei oikeasti koskaan ollut ihastunut minuun. Mies on sinällään ihan hyvä mies, että talous on kunnossa (joskin pihi ja on tarkka että kaikki maksetaan puoliksi, mutta tienaan omat rahani ja tämä ok, tosin minun pitää myös huolehtia, että mies maksaa osansa). Tekee paljon kotitöitä ja osallistuu lapsen elämään.

Oikein kelpo mies monelta näkökantila kuitenkin, paheensa on valehtelu. Suhde tuntuu kumminkin ontolta, en luota häneen enkä nauti hänen läheisyydestään.

Nyt olen sitten jutellut sattumalta erään miehen kanssa muutaman kerran harrastuksen merkeissä ja olen tajunnut olevani kiinnostunut hänestä enemmän, kuin pitäisi. Vaikuttaa, että hänkin voisi olla minusta. En ole siis tehnyt tämän miehen kanssa mitään ja nyt käyn sisäistä kamppailua sen kanssa, että ei ole enää edes ok jutella hänelle (siis hakeutua keskusteluihin), koska tunteet on heränneet. Luulin ettei semmosia multa miehiä kohtaan enää edes löydy.

Mietin, että olenko taas kerran vajoamassa johonkin "prinsessaunelmiin", jossa kuvittelen tämä herran olevan jotenkin erityinen. Edellisissä suhteissa on tullut turpaan. Ja haluaisiko hän edes olla minun kanssa, jos olisinkin sinkku. Minulla on lapsi, hänellä ei. Meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen aiheita ja näistä on sitten juteltu. Olen kuin se mies The Simpsons moviesta, joka ei osannut päättää, haluaako kuvun sisä- vai ulkopuolelle ja jää lopulta sen alle.

Pettämiseen en halua lähteä, sillä niin toimimalla antaisin itsestäni todella huonon kuvan tälle ihastuksellle. 

Onko vastaavia kokemuksia, mielipiteitä? Anteeksi pitkä selostus.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa kyllä mä vaan oon haaveillut tunteettomista panoista jonkun vieraan miehen kanssa, vaikka suhteessa oleva nainen olenkin. En vaan ole toteuttanu fantasioitani, koska pelkään seurauksia. Mutta ilmeisesti mitään seurauksia ei yleensä tule, joten pelkään ihan turhaan.

Vierailija
62/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei edes ymmärrä mitä rakkaus tarkoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ymmärrä miks pettänyt mutta itse ymmärrät miksi pettäisit :D

Vierailija
64/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä lue näitä ketjuja? Mies pettää koska haluaa vaihtelua, uusi pillu on paras pillu. Jos miehellä on siihen mahdollisuus niin sen tekee.

Luuletko, ettei naisena olisi kiva, kun olisi vaihtelua? Ettei koskaan tuntuisi kivalta, jos sydän taas pamppailisi ja intohimoa olisi niin paljon, että jalat tutisee?

Olishan se kivaa. Mutta sitten tulee mieleen se jälkipyykki.... Kun paska lentää niin sanotusti tuulettimeen ja sen jälkeen pitäis pystyä kattomaan itseään peiliin. Ja koska paikkakunta on pieni, niin mies näkisi myös tätä toista miestä aika usein... Samoin minä ja sitten pitäisi jotenkin olla normaalisti? Niitä kiusallisia tilanteita ja häpeää mietin jo etukäteen.

Ap

Miehet ja naiset ovat erilaisia. Miehet haluavat panna mahdollisi

Jos itsestäni kerron niin olen ollut naimisissa vaimoni kanssa lähemmäs 20 vuotta. Rakastan häntä edelleen ja viihdymme hyvin yhdessä ja teemme yhdessä kaikenlaista. Maksan taloudessamme oikeastaan kaiken vaikka vaimoni käy myös töissä. Alkuhuuman jälkeen alkoi muutkin kiinnostaa niin aina kun on mahdollisuus tarjoutunut niin olen sen ottanut. Luultavasti olisin sinkku jos saisin seksiä yhtä helposti kuin naiset.

Vierailija
65/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä lue näitä ketjuja? Mies pettää koska haluaa vaihtelua, uusi pillu on paras pillu. Jos miehellä on siihen mahdollisuus niin sen tekee.

Luuletko, ettei naisena olisi kiva, kun olisi vaihtelua? Ettei koskaan tuntuisi kivalta, jos sydän taas pamppailisi ja intohimoa olisi niin paljon, että jalat tutisee?

Olishan se kivaa. Mutta sitten tulee mieleen se jälkipyykki.... Kun paska lentää niin sanotusti tuulettimeen ja sen jälkeen pitäis pystyä kattomaan itseään peiliin. Ja koska paikkakunta on pieni, niin mies näkisi myös tätä toista miestä aika usein... Samoin minä ja sitten pitäisi jotenkin olla normaalisti? Niitä kiusallisia tilanteita ja häpeää mietin jo etukäteen.

Ap

Miehet ja nai

Jaa taidankin ottaa tästä neuvosta vaarin ja toteuttaa sen mitä ajattelin jo viime kerralla, kun tämän toisen miehen näin. Hyppään sen kyytiin ja voidaan pelehtiä vaikka autossa. Vattuko minä tässä itseäni säästelen, jos kerran miehilläkin on joku hyvä selitys aina, miksi heillä on oikeus. 

Vierailija
66/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mies ei koskaan ole kertonut omin sanoin, miksi toimi niinkuin toimi. Se mitä minä ajattelen ei ole sama mitä hän ajattelee.

Ap

Vierailija
67/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen tuhoaa kaiken. Jos haluaa / on pakko erota, eroa, mutta älä petä. 

Miksikö? Koska se tuhoaa sen petetyn ihmisen ja kaiken sen pohjan, mille etenkin yhteishuoltajuutta voisi rakentaa ns ehjän eron jälkeen. Pahimmillaan toinen tekee itselleen jotain petoksen vuoksi 

Vierailija
68/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te herrat tiedätte, miten naisen mieli toimii? Oletteko transmehiä vai olleet edellisessä elämässä naisia?

Haluatko panna lähes jokaista vastaantulevaa miestä? Miksi naiset esim tinderissä kelpuuttaa vain pienen osan miehistä? Esim noista voi vetää johtopäätöksiä miten naisten mieli toimii.

Vierailija
69/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toisin sanoen on ihan pelkkää bulshittiä, että pitäisi selvittää syyt, miksi on lähtenyt pettämään? Kun kaikkien pitäisi se tajuta muutenkin.

"Jos ajatuksena on jatkaa suhdetta, asian käsittelyyn tarvitaan kaksi. Vain kumppanisi voi antaa vastauksia tiettyihin asioihin, jolloin asian työstäminen yhdessä on kannattavaa."

Vierailija
70/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei edes ymmärrä mitä rakkaus tarkoittaa.

Se on ihan toisinpäin. Lue rakkaus loppuu ketju ja lähiaikoina täällä oli toinenkin jossa nainen kertoi kuinka monet hänen tuttunsa erosi miehestään ihan vaan sen takia kun tuli ikää lisää.

Vierailija
71/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mies ei koskaan ole kertonut omin sanoin, miksi toimi niinkuin toimi. Se mitä minä ajattelen ei ole sama mitä hän ajattelee.

Ap

Nössö mies. Itse olet valinnut.

Vierailija
72/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen parisuhteesi ei kuulosta hyvältä; ehkä etsit pakotietä ihastumalla toiseen? Ehkä jopa tarvit sen pakotien päästäksesi irti? Minä miettisin sinuna nykyistä suhdetta ja sen päättämistä ensin ja sitten vasta muita.

Vierailija
73/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mies olisi voinut vaikka sanoa, että suhde oli paska, siinä oli liian vähän seksiä tai että ihastui toiseen Mutta ei kuulemma ollut mitään syytä.

Näköjään tämä sivusuhde asia nousee tässä nyt kaiken huomion keskiöön. 

Ap

Vierailija
74/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna uudelle suhteelle mahdollisuus. Älä hyppää sänkyyn, vaan virittele. Kun tilanne alkaa olla aika varma, tai seksiä vaille varma ja jotain yhteisiä suunnitelmiakin on, niin jätä miehesi ja vaihda tähän uuteen. Prempi melkein olla panematta ja hakea henkistä yhteyttä. Ei tartte rynnätä mihinkään. Sitä paitsi mä en usko elämän mittaiseen rakkauteen, parempi välillä erota ja rakastua uudestaan. 

Vierailija
75/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te herrat tiedätte, miten naisen mieli toimii? Oletteko transmehiä vai olleet edellisessä elämässä naisia?

Haluatko panna lähes jokaista vastaantulevaa miestä? Miksi naiset esim tinderissä kelpuuttaa vain pienen osan miehistä? Esim noista voi vetää johtopäätöksiä miten naisten mieli toimii.

Sullako ei ole mitään kriteerejä?

Vierailija
76/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitten on kasvatettu siveellisyyteen ja myös punnitsee sitä riskiä joutua tekemään jotain, mitä ei halua, jos lähtee väärän tyypin matkaan.

Vierailija
77/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mun pitäisi tästä vastauksesta nyt sitten päätellä? Mitä yrität sanoa? Että miehelle valehtelu on luonnollista ja naisen pitää se vaan sietää?

Mitä epäselvää tuossa oli? Mies ei kerro seikkailuistaan koska ei halua sinun kärsivän. Se on tosin parempi hoitaa niin ettei vaimo saa selville tai sitten tehdä heti selväksi miten toimii niin ei tarvi valehdella/jättää kertomatta. Turha puhua valehtelusta koska naiset valehtelevat aina.

Ja mun lapsuudenperheessä opetettiin olemaan rehellisiä ja vaikeistakin aiheista puhuttiin. Valehtelu ei siis kuulu omaan arvomaailmaani. 

Ap

Voin samaistua. Itse olin nuorempana 100% rehellinen kunnes naisilta opin ettei se kannata.

M47

Vierailija
78/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti AP on pannu tätä toista jo kuinka kauan ja mies vaan hakee seksiä.. ei oma mies kiinnosta. Tällainen on varmasti monelle unelmien vaimo materiaalia <3 

Vierailija
79/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mun pitäisi tästä vastauksesta nyt sitten päätellä? Mitä yrität sanoa? Että miehelle valehtelu on luonnollista ja naisen pitää se vaan sietää?

Mitä epäselvää tuossa oli? Mies ei kerro seikkailuistaan koska ei halua sinun kärsivän. Se on tosin parempi hoitaa niin ettei vaimo saa selville tai sitten tehdä heti selväksi miten toimii niin ei tarvi valehdella/jättää kertomatta. Turha puhua valehtelusta koska naiset valehtelevat aina.

Ja mun lapsuudenperheessä opetettiin olemaan rehellisiä ja vaikeistakin aiheista puhuttiin. Valehtelu ei

Hyvä, minä opein miehiltä, ettei se kannata. Elämässä saa itelleen paljon enemmän, kun ei ihan kaikkea kerro ja totuuttakin vääristelee.

Vierailija
80/99 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut, että mulla on tapana torpata seksuaaliset ajatukset vastaantulevista miehistä. Koen ne vääriksi. Jos antaisinkin ajatusten lähteä laukalle, antaisin itselleni luvan, ehkä tilanne olisi toinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme