Mikseivät laihat ihmiset koskaan suostu kertomaan mitä syövät? Onko todellisuus , että välttelevät syömistä kuten anorektikot j
Kommentit (236)
Syön normaalia ruokaa sopivan määrän.
Ymmärsitkö?
Mikä sulle on syömisen välttelemistä? Se, mikä toiselle on normaali annos ruokaa, voi toiselle olla valtava määrä. Toisille myös sopii paremmin vain pari ateriaa päivässä, kun toinen tarvitsee useamman aterian. Liikunnalla/työn fyysisyydellä on kaikella merkitys. Jos tekee vain toimistotyötä niin ei silloin tarvitse jaksaakseen ja voidakseen hyvin samanlaisia annoksia, kun fyysisesti raskasta työtä tekevä.
Olen kertonut monet kerrat. Roskaruokaa pääasiassa ja vähintään 3000 kaloria päivässä.
Luonnonlaiha mies
Paasto eli syömättömyys on aina laihuuden takana.
Mä olen syönyt tänään:
-2 kuppia kahvia, maidolla ja teelusikallisella hunajaa
-arlan proteiiniviilin, joukossa 1 mandariini ja ehkä puoli desiä auringonkukansiemeniä
-2 viipaletta ruisleipää, molempien päällä siivu juustoa, paistettu kananmuna ja 1 pekonisiivu
-1,5 desiä pitkäjyväistä kauraa, kokonainen paistettu halloumi, 1 punasipuli, 2 tuoretta chiliä ja 2 isoa porkkanaa paistettuna
-3 ohutta palaa jotain mässyleipää (marketista halonhakkaajaa tms)
-kourallinen suolapähkinöitä
Normaali työpäivä (aivotyötä) ja hieman yli tunnin punttisali.
Tuossa aika tavalla standardit päivän safet. Proteiininlähde vaihtelee päivästä toiseen, pekonia ei joka viikko, suolapähkinät harvinaisempi erikoisherkku ja lauantaisin paremman puoliskon kanssa viiniä.
No just söin kaksi palaa kauraleipää juustolla ja kinkulla, kahvia mukillinen ja suklaata neljä riviä. Päivällä söin tonnikalapastaa lounaalla, elovena välipalakeksin, mandariinin. Päivälliseks vetäsin pestokanaa. Niin ja aamulla kaks palaa kauraleipää juustolla, kahvia. En muista oonko muuta syöny. Ja olen hoikka, kiitos kysymästä.
Ihan tavallista monipuolista ruokaa syön.
Sen sijaan en syö sipsejä, leivoksia tai eineksiä. En myöskään juo limsoja, mehuja tai makeutettuja kahvijuomia. Alkoholia otan 1-2 annosta kerrallaan ja harvemmin kuin kerran kuukaudessa. Karkkia voin ottaa jos joku tarjoaa, mutta ei tule itse ostettua kuin suklaata jouluksi. Pari pehmistä syön kesäisin.
En varsinaisesti paastoile, mutta mulle ei maistu ruoka ennen aamu kymppiä ja illalla syön tosi kevyesti, sillä en saa unta jos on maha täynnä. Siinäpä mun ruokavalio.
Kaurapuuro sokerilla, teetä
Kalakeitto, kauraleipä, vesi
Välipalapatukka, vesi
Tonnikalapasta, vesi
Pari riisipiirakkaa munavoilla, teetä, jogurttia
Siinä tämän päivän ruokailut. Aika perus arkipäivä.
Hoikilla ei ole lapsuuden tai muita traumoja, eivät sorru lohtusyömään. Ei siinä sen kummempaa, ongelma on siinä, miten saa pään kuntoon ne, joilla on niitä traumoja, jotka laukaisee liikasyömisen?
Vierailija kirjoitti:
Hoikilla ei ole lapsuuden tai muita traumoja, eivät sorru lohtusyömään. Ei siinä sen kummempaa, ongelma on siinä, miten saa pään kuntoon ne, joilla on niitä traumoja, jotka laukaisee liikasyömisen?
Älä puhu soopaa.
Elimistö ei ole kone, joka toimii aina samalla tavalla kun sille antaa x määrän jotain tietynlaista ruokaa. Kaksi samalla tavalla syövää ihmistä saattaa olla täysin eri kokoisia. Koska perimä, ympäristötekijät, hormonitoiminta, stressi, raskaudet, sairaudet jne. On hölmöä verrata itseään muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu soopaa.
Näitä on palon, mielestäni enemmistö lihavista on sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on niitä ihan riittämiin, en vain harrasta mitään tunnesyömistä. En elä syödäkseni vaan syön elääkseni
Syön kaikkea roskaa ja paskaa, mutta kohtuudella.
Mulla ja siskollani on eri isät. Ollaan eletty valtaosa elämästä samassa perheessä, syöty samaa ruokaa, liikuttukin melko samalla tavalla jne. Minä olen paksumpi ja sisko hoikka. Mutta niin on myös isiemme ruumiinrakenne ihan erilainen. Eli sieltä perimästä tulee aika paljon. Ihan vaan ne geenit ja se miten ne toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu soopaa.
Näitä on palon, mielestäni enemmistö lihavista on sellaisia?
Väite koski jotakin aivan muuta. Lisäksi: SELI SELI.
Ei ne kerro. Väittävät voivansa syödä mitä vaan, mutta oikeasti eivät.boi. Ovat tosi tarkkoja sjömisistään
Annokset pieniä
Paljon kasviksia
Ei herkkuja, tai tosi harvoin ja pieniä määriä.
Eivät halua, että normaalipainoiset tai läskit olisivat yhtälaihoja,kuin he, koska tietävät saavansa hoikkana huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja siskollani on eri isät. Ollaan eletty valtaosa elämästä samassa perheessä, syöty samaa ruokaa, liikuttukin melko samalla tavalla jne. Minä olen paksumpi ja sisko hoikka. Mutta niin on myös isiemme ruumiinrakenne ihan erilainen. Eli sieltä perimästä tulee aika paljon. Ihan vaan ne geenit ja se miten ne toimii.
Edelleen niitä kaloreita ei tule kehoon tyhjästä. Ne pannaan sinne suun kautta.
Me syömme vain silloin kun meillä on nälkä ja älyämme lopettaa ajoissa. Syömme ihan kaikkea samaa kuin te läskiperseetkin. Mutta meillä on kyky kontrolloida annoskokoja.
Proteiinia kohtuudella, kuitua liikuntaa. Riittääkö?