Voiko ihastunut mies vetäytyä tyystin?
Vai onko kyse siitä, että kiinnostus on latistunut ja tällä tavoin kohteliaasti mutta epäsuorasti ilmaisee, että parempi vain lopettaa ennen kuin kunnolla suhde voi alkaakaan?
Hänellä ollut nyt paljon stressiä. Sanoi, että haluaa olla nyt rauhassa jonkin aikaa mutta kyse ei ole hänen mukaansa minusta, senkin halusi ilmaista vaikka en tietenkään mitään kysynyt. Haluaa vain nyt tosiaan olla poissa linjoilta pidemmän aikaa.
Minulle täysin ok mutta silti mietin, josko tämä on sitäkin että ei halua jatkaa juttua eteenpäin.
Ei ole pitkää aikaa siitä kun hän oli vielä hyvin suora sen suhteen, että haluaisi mahdollisesti aloittaa suhteen kanssani kun tässä vielä enemmän toisiimme tutustutaan.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Olipa tylsä mies kun tyri hyvä jutun tuolla tavalla. Ehkä hän on sitten ansainnut olla yksin tai jonkun vähän tympeän naisen kanssa, niinhän tuollaisille lopulta aina käy.
Siis kyllähän näiden miesten täytyy itsekin tajuta että he mokaavat jutun tuolla tavalla, eikä kaikki enää palaa ennalleen, vaikka palaisivatkin yhteyksiin.
Kyse täytyy olla vain siitä etteivät he välitä miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä omituista, jos oikeasti ihastunut vetäytyy.
Valitettavasti miehet yleensä yrittää montaa naista ja valitsevat sitten parhaan. Ei tarvi kuin tinderiin rekisteröityä niin tykkäyksia tulee satoja parissa päivässä. Outoa, jos niin montaa miestä oikeasti miellyttää meikäläisen pärstä.
Valitettavasti naiset yleensä yrittää montaa miestä ja valitsevat sitten parhaan.
Joo, mullakin on tässä yrittämässä ainakin 4.
Olisin ilman muuta valinnut yhden, mutta koska hänellä ei näytä olevan koskaan aikaa minulle, niin taidan valita toisen. Hänet, jolla on aikaa jutella kanssani joka päivä, ja joka saa sen tapaamisenkin varmasti kk-2kk aikana tapahtumaan.
Hänet joka sanoo minulle jotain nättiä joka päivä. Ei siinä, on hän kyllä komeinkin, jostain syystä toinen vain oli jo vienyt jalat alta aiemmin.
Ja minä en ole yrittänyt sinällään montaa, näitä nyt vain jostain ilmestyi samaan aikaan.
Katso nyt vielä. Ehkä miehellä on oikeasti joku hyvä syy tilanteelle ja on edelleen kiinnostunut?
Harmillinen tilanne. En odottaisi ainakaan liikoja.
Ei. Alkuhuumassa nimenomaan ihastuksen kohteen seuraan hakeudutaan, jos on stressiä, koska se tuo hyvän mielen ja muuta ajateltavaa.
Game over.
Mä ainakin vetoan työkiireisiin silloin kun haluan ghostata naisen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi vaan sanoa suoraan ettei kiinnosta jatkaa tapailua enää? Tätä olen aina ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi vaan sanoa suoraan ettei kiinnosta jatkaa tapailua enää? Tätä olen aina ihmetellyt.
Munattomuus. Jos ghostaa, niin voi yrittää uudelleenlämppäillä vielä, jos on puutteessa myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa tylsä mies kun tyri hyvä jutun tuolla tavalla. Ehkä hän on sitten ansainnut olla yksin tai jonkun vähän tympeän naisen kanssa, niinhän tuollaisille lopulta aina käy.
Niin. Eniten ärsyttää tuo, että on itse ollut se joka on vaikuttanut haluavansa enemmän. Kertonut miten meillä voisi muodostua hyvä suhde ja kuinka samanlaisia olemme ja kutsunut ihanaksi ym. Sitten käy näin ja on vähän kusetettu olo ja minä tietenkin lankesin tähänkin.
Pitkä huokaisu.
Ap
Ehkei mies pitänyt siitä, että et vaikuttanut olevan hänestä niin kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Alkuhuumassa nimenomaan ihastuksen kohteen seuraan hakeudutaan, jos on stressiä, koska se tuo hyvän mielen ja muuta ajateltavaa.
Game over.
Riippuu ihmisestä. Itse en ole mies mutta saatan kyllä vetäytyä suhteesta, vaikka olisinkin tosi ihastunut, jos mulla on stressiä tai voin muuten huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Game over.
Riippuu ihmisestä. Itse en ole mies mutta saatan kyllä vetäytyä suhteesta, vaikka olisinkin tosi ihastunut, jos mulla on stressiä tai voin muuten huonosti.
Sut vaihdetaan sitten lennossa toiseen. Turha jäädä odottamaan, kun ei se menosi siitä parane, kun aikaa kuluu. Toinen erakko ehkä jaksaa katsella.
Kyllä voi ja usein olen näin tehnytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Game over.
Sut vaihdetaan sitten lennossa toiseen. Turha jäädä odottamaan, kun ei se menosi siitä parane, kun aikaa kuluu. Toinen erakko ehkä jaksaa katsella.
Tiedän.
Tarkoitukseni olikin sanoa, että toinen voi vetäytyä vaikka niitä tunteita olisikin ihan oikeasti. Ei vetäytyminen johdu aina tunteiden loppumisesta tai laantumisesta tai toisesta naisesta/miehestä.
Voi, mutta aloituksen tietojen perusteella on mahdotonta tulkita, mistä on kyse.
Jos tutustumisenne on vielä alkuvaiheessa ja miehellä on joku oikeasti iso kriisi (jäänyt työttömäksi, lapsi sairastunut vakavasti, äiti kuollut tms.) niin pitäisin ymmärrettävänä, että pitää keskittyä hetkeksi muihin asioihin kuin deittailuun. Tällöin mies varmasti yksilöisi, millainen kriisi on kyseessä eikä yleisluontoisesti puhuisi vain stressistä.
On myös mahdollista, että keskittyy nyt toiseen naiseen ja haluaa pitää sinut varalla siltä varalta, että se juttu ei etene.
Kolmas mahdollinen syy on, että mies on epävarma sinun tunteistasi ja aikeistasi. Hän yrittää näin selvittää niitä. Tämä voi tulla kyseeseen, jos hän on ollut suhteessa jatkuvasti aloitteellinen ja aktiivinen osapuoli.
m38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et häviä mitään jos teet vielä sellaisen siirron, että kutsut hänet kylään seuraavana vapaapäivänäsi. Sitten ainakin näet missä mennään.
Häviää siinä ison annoksen itsekunnioitusta.
Jos näkee ihmissuhteet jonkinlaisena pelinä, jonka voittaa se kumpi laittaa ensin poikki, niin sitten ehkä.
Normaalin ihmisen itsekunnioitusta torjunta ei vähennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu stressin laadusta ja syystä ja miehen persoonallisuudesta. Pari päivää on tosi lyhyt aika. Suosittelen antamaan vetäytyä ja odottamaan, jos tykkäät miehestä. -M
Tämä. Voi olla vähän introvertti luonteeltaan ja kova työstressi laukaisee kaipuun omaan rauhaan ilman ketään muuta.
Pari päivää on ihan normaali aika olla erossa. Sain käsityksen, että ap:n tyyppi haluaisi pidemmänkin tauon.
Erikoista kyllä, jos kyse on vain parista päivästä. Jos itse haluaisin olla pari päivää rauhassa, laittaisin vain viestin, että nyt on tulossa todella tiukat kolme päivää töissä, viestittelen taas sen jälkeen jos pää on vielä kasassa. Eihän paria päivää tarvitse sen kummemmin selitellä.
m38
mutt mehän rakastamme kilahtamismeluamisias kauppakeskuksen kuumuudessa.