Voiko ihastunut mies vetäytyä tyystin?
Vai onko kyse siitä, että kiinnostus on latistunut ja tällä tavoin kohteliaasti mutta epäsuorasti ilmaisee, että parempi vain lopettaa ennen kuin kunnolla suhde voi alkaakaan?
Hänellä ollut nyt paljon stressiä. Sanoi, että haluaa olla nyt rauhassa jonkin aikaa mutta kyse ei ole hänen mukaansa minusta, senkin halusi ilmaista vaikka en tietenkään mitään kysynyt. Haluaa vain nyt tosiaan olla poissa linjoilta pidemmän aikaa.
Minulle täysin ok mutta silti mietin, josko tämä on sitäkin että ei halua jatkaa juttua eteenpäin.
Ei ole pitkää aikaa siitä kun hän oli vielä hyvin suora sen suhteen, että haluaisi mahdollisesti aloittaa suhteen kanssani kun tässä vielä enemmän toisiimme tutustutaan.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sanoa, mutta omassa elämässäni on aina ollut niin, että jos mies on vetäytynyt, syynä on joka kerran ollut hänen hiipunut kiinnostuksensa. Toivottavasti tässä tapauksessa ei kuitenkaan ole kyse siitä.
Sama. Joskus se kiinnostuksen hiipuminen on tullut niin puskista että on ollut vaikea uskoa, mutta sekin on mahdollista. Nykyään jos yhtään havaitsen että mies alkaa jarruttelemaan, lopetan itse matalalla kynnyksellä koko jutun.
Olisi kyllä suoraselkäisempää, jos mies kertoisi selvästi, ettei halua enää tapailla. Kummankin sukupuolen pitäisi käyttäytyä näin. On epäreilua jättää toinen arvailemaan ja ihmettelemään mistä on kyse.
Täysin samaa mieltä. Jostain syystä omalle kohdalleni silti sattunut useampi näitä tapauksia, jossa mies vakuuttelee että on kiinnostunut minusta ja haluaa jatkaa tapailua, mutta käytös kertoo täysin päinvastaista. Viimeisin tapailuni oli taas tällainen ja kirpaisi paljon lopettaa homma, koska olin jo itse hieman ihastunut mieheen. Kuitenkin jos jotain olen oppinut niin sen, että parempi uskoa tekoja kuin sanoja.
Et häviä mitään jos teet vielä sellaisen siirron, että kutsut hänet kylään seuraavana vapaapäivänäsi. Sitten ainakin näet missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Et häviä mitään jos teet vielä sellaisen siirron, että kutsut hänet kylään seuraavana vapaapäivänäsi. Sitten ainakin näet missä mennään.
Häviää siinä ison annoksen itsekunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä tekee? Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön, koskee molempia osapuolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä tekee? Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön, koskee molempia osapuolia.
Nimenomaan. Jos mies haluaa olla rauhassa, hänen kannattaa antaa olla rauhassa. Numero poistoon ja elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä omituista, jos oikeasti ihastunut vetäytyy.
Valitettavasti miehet yleensä yrittää montaa naista ja valitsevat sitten parhaan. Ei tarvi kuin tinderiin rekisteröityä niin tykkäyksia tulee satoja parissa päivässä. Outoa, jos niin montaa miestä oikeasti miellyttää meikäläisen pärstä.
Valitettavasti naiset yleensä yrittää montaa miestä ja valitsevat sitten parhaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarpeeksi ihastunut. Itse antaisin olla enkä jäisi odottamaan yhteydenottoa. Kurjaa mutta parempi vain olla realistinen. Kyllä me naiset nämä tiedämme.
Totta kai tiedämme koska varsin moni nainen harrastaa tuota itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu stressin laadusta ja syystä ja miehen persoonallisuudesta. Pari päivää on tosi lyhyt aika. Suosittelen antamaan vetäytyä ja odottamaan, jos tykkäät miehestä. -M
Tämä. Voi olla vähän introvertti luonteeltaan ja kova työstressi laukaisee kaipuun omaan rauhaan ilman ketään muuta.
Olet hiljaa pari viikkoa ja sitten pyydät treffeille. Samaa ne miehet itsekin tekee.
Itse ajattelisin, että suuri ihastuksen tunne olisi itselleni juurikin se voimavara stressaavan tilanteen keskellä.
Eli antaisin koko jutun olla, jos toinen kertoilisi tuollaisia syitä miksei halua/pysty näkemään nyt hetkeen. Samoin, jos yhtäkkiä ghostattaisiin pitkäksi ajaksi ja palattaisiin yhtäkkiä takaisin.
Kun itse olen ollut tosi ihastunut, niin toisen ajatteleminenkin on saanut kurjan päivän tuntumaan heti paremmalta, ja on oikein laskenut päiviä milloin nähdään uudelleen.
Olipa tylsä mies kun tyri hyvä jutun tuolla tavalla. Ehkä hän on sitten ansainnut olla yksin tai jonkun vähän tympeän naisen kanssa, niinhän tuollaisille lopulta aina käy.
Vierailija kirjoitti:
Olipa tylsä mies kun tyri hyvä jutun tuolla tavalla. Ehkä hän on sitten ansainnut olla yksin tai jonkun vähän tympeän naisen kanssa, niinhän tuollaisille lopulta aina käy.
Niin. Eniten ärsyttää tuo, että on itse ollut se joka on vaikuttanut haluavansa enemmän. Kertonut miten meillä voisi muodostua hyvä suhde ja kuinka samanlaisia olemme ja kutsunut ihanaksi ym. Sitten käy näin ja on vähän kusetettu olo ja minä tietenkin lankesin tähänkin.
Pitkä huokaisu.
Ap
Miehen jäykistynyt kookas kalu ei ole siis vielä vieraillut kosteassa posliinipimpsassasi 🤔 Jätätte aina näitä olennaisia sanomatta aloituksessa, tämä on erittäin merkityksellinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Miehen jäykistynyt kookas kalu ei ole siis vielä vieraillut kosteassa posliinipimpsassasi 🤔 Jätätte aina näitä olennaisia sanomatta aloituksessa, tämä on erittäin merkityksellinen asia.
Jos jostain olen tyytyväinen niin siitä, ette emme ehtineet siihen pisteeseen, että seksiä olisimme harrastanut. V***tus olisi varmasti suurempi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet hiljaa pari viikkoa ja sitten pyydät treffeille. Samaa ne miehet itsekin tekee.
Puolen vuoden päästä jotain 🍆👉🏻👌🏻🥵 ukolle, oppiipahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä tekee esimerkiksi sitä, että jatkossa valikoi seuransa paremmin eikä hukkaa aikaansa juttuihin, joista ei tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu stressin laadusta ja syystä ja miehen persoonallisuudesta. Pari päivää on tosi lyhyt aika. Suosittelen antamaan vetäytyä ja odottamaan, jos tykkäät miehestä. -M
Tämä. Voi olla vähän introvertti luonteeltaan ja kova työstressi laukaisee kaipuun omaan rauhaan ilman ketään muuta.
Pari päivää on ihan normaali aika olla erossa. Sain käsityksen, että ap:n tyyppi haluaisi pidemmänkin tauon.
Koittakaa ymmärtää, jos miehellä on työkiireitä tai stressiä ja tarvitsee omaa aikaa niin unohtakaa koko juttu. Kenelläkään miehellä ei ole niin kiire etteikö kiinnostavalle naiselle olisi aikaa ja energiaa.
En voi ymmärtää miksi tämä ei mene jakeluun, vuodesta toiseen naiset pohtii tätä samaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jostain olen tyytyväinen niin siitä, ette emme ehtineet siihen pisteeseen, että seksiä olisimme harrastanut. V***tus olisi varmasti suurempi.
Ap
Minullakin vastaava kokemus, mies alkoi jarruttelemaan kun olisi tullut ajankohtaiseksi suhteen vieminen sille tasolle. Ehkä sitten olinkin hänen mielestään niin vastenmielinen että häntä alkoi kammottaa ajatus. Anyways, lopetin jutun siinä vaiheessa itse.
Mies voi olla kiinnostunut sinusta, mutta tuollainen käytös osoittaa 100% varmuudella että hän ei ole TARPEEKSI kiinnostunut sinusta. Hän saattaa pitää sinua kivana, mutta ei ole ihastunut sinuun.