Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Pukumiesten" vaimot

13.02.2007 |

Ei varmastikaan tälle palstalle kuulu, mutta täällä kun muutenkin ihmiset, jolla silmää vaatteille, ja missään muuallakaan palstalla oikein käy.

Eli siis, mieheni lopetti juuri ammattiurheilijauransa, ja siirtyi työhön, jossa puku oltava päällä lähes aina. Miehen pukuvarasto ennen koostunut kahdesta tummasta puvusta, joita käytetty juhlissa, muuten ei ole ko. asuille tarvetta ollut.

Nyt siis olisi kovat ostokset edessä, kun pitäisi paitoja, krakoja, nyt alkuun ainakin yksi puku lisää jne. ostettava. Millaisella paitavarastolla pärjättäisiin, ettei tarvitsi ihan joka, eikä jokatoinenkaan päivä tarvitsisi paitoja silitellä? Itselleni muuten ei silittäminen mikään ongelma ole, kun silitän kaikki muutkin vaatteet, mutta onhan nuo puvunpaitojen silittäminen tarkkuudeltaan vähän eri hommaa.

Kysyin äidiltäni vinkkiä, kuulleen että isälläni 50 erilaista paitaa, 20 pukua ja 50 kravattia, ja pesula pesee. Joten sieltä ei apua tullut, kun ihan noihin määriin ei ole tarkoitus parissa kuukaudessa päästä. Lähinnä siten, että saadaan miehelle toimivia kokonaisuuksia ja tarvittava määrä.

Eli siis auttakaa kanssavaimot, että mitä tässä kannattaisi nyt ostaa, mihin panostaa jne. Ja merkki-, väri ja -mallivinkkejä otetaan mieluusti vastaan. Miehen harteille jos tämän jättäisi, lopputulos olisi aika kauhea .. Tietää kyllä sen itsekin, ja mielellään luottaa minun apuuni.

Terveisin, " Ei enää hikisukkia, jipii ;)"

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas paljon meitä täällä liikkeellä.

Paljon hyviä vinkkejä tullutkin jo.

Mun miehellä on varmaan 40 kravattia, Niillä saa mukavasti vaihtelua pukeutumiseen. Niihin kannattaa satsata. Hän on sanonut, että silkkiä pitää olla muuten ei solmusta tuu mitään. On paksuja ja vähemään paksuja, pilkullisia, raidallisia...

Paitoja on kans monta. Nyt on tullu nää kalvosin nappi paidat. Niillkin saa vähän lisää pukeutumiseen. Mun mies hoitaa ite silittämisen, ku mä en kuulemma oo tarpeeks huolellinen ;-) Mun muistaakseni meillä on stockan paidat menny nopeiten huonoiksi, siis kaulukseen ja hihan suihin on tullut nyppyjä. Paitoja kannatta ostaa alesta, esim stockan hullutpäivät. Aluspaita on tosiaan hyvä, jotkut paidat on niin ohuesta kankaasta, että läpi näkyy.

Puvuista laatuun kannataa panostaa. Ja ne useaamat housut/takki on hyvä juttu. Ei mun mies ainakaan pidä takkia kokoajan päällä. MOnet housut onki kulunu pyllystä puhki ja jos ei oo toisia housuja ni sit vaan koko puku pois :-) Nii pukujen väreinä on tumman harmaata ja mustaa, suurimmassa osassa on muistaakseni raitoja (pankkialalla munkin mies). Meillä ei oo yhtään sinistä kun niistä hän ei tykkää.

Talvella käytössä on puvun päällä musta villakangastakki ja keväällä/syksyllä semmosta nupukangasta oleva... Siletä Helsingin Solosta ostettu, siellä oli hyvä valikoima eikä tule heti samallaista vastaan. Mun mielestä pääasia on että takki on riittävän pitkä, niin ettei ouvun helmat vilku takin helman alta.

Vierailija
22/23 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä palvelu pukuasiassa löytyi samantien parit, Ainakin se mies palveli asiantuntevasti. Otti meidätkin oikeasti tosissaan vaikka sillä kertaa oikein " remonttivaatteet" molemmilla päällä lisäksi 2v tenava mukana.

Outletistä vantaalta niinkuin joku kertoi löytyy stokkan paidat esim jousipaita merkkimyös. kuin krakatkin hyvässä alessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin teettäkää siellä miehelle mittatilauspuvut sekä myös pukupaidat. Mieheni tettänyt useita pukuja ja paitoja juuri bangokissa. on edullista mutta laatu todella hyvää kunhan valitsee räätälin huolella. vinkki vielä, että mieheni käyttää kalvosinnappeja..on aika harvinaista suomessa mutta tekee todella tyylikkään ja viimeistellyn vaikutelman. jos raaskii, paidat kannattaa pesettää ja silityyttää pesulassa..säästyy aikaa.