Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pylväät on pesun jälkeenkin punaiset

Vierailija
25.09.2024 |

Että sellaiset "kyllä se vedellä lähtee" -maalit

Kommentit (377)

Vierailija
141/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖHRYSHOKKI!

Vierailija
142/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että pönöttyneitä luonnon tuhoajia ravistellaan hereille. Väri sentään lähtee vedellä.

Sillä samalla, mitä on päässäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKääk!

Vierailija
144/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän olisi ero rangaistuksissa?

Äärioikeisto vs. vihervassarit?

Vierailija
145/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa millainen kohu tästä nousi. Hitot ihmisistä jotka joutuu kodeista kaduille mutta joku hpmeinen pytinki koskettaa. Ei ehkä fiksua toimintaa mutta syntyypä keskustelua. Eiköhän joku Kaurismäki tule ja sakot maksa, ei hätää.

No tottakai siitä nousee kohu, eikös se ole tarkoituskin? Että ihan muuten vain maalataan eduskuntatalo punaiseksi? Ihan ihme selittelyä teiltä.

Niin on, aiempi kommentoija on lienee tiettyä porukkaa. Nuo sepustukset ei mene läpi tyhmällekkään.

Vierailija
146/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosi ekologista pestä ne jollain myrkyillä. Ettö sellaisia luontoaktivisteja... Pesuun menevillä rahoilla olisi tehty paljon luonnon hyväksi. Ärsyttävää porukkaa. Ja tästä on turha syyttää "vihervassareita". Minä en hyväksy kyseistä toimintaa, vaikka olen vasemmalla. 

Vierailija
147/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ne pylväät entiselleen jos ei muuta niin vaihtamalla. Herlineille lasku.

Vierailija
148/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÖHRYSHOKKI!

No tottakai ihmiset ovat moisesta töhrinnästä ihmeissään. Vai eikö tähän pitäisi reagoida ollenkaan? 

Vierailija
149/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli Uli Uli 😭

Vierailija
150/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graniittia on markkinoitu helppohoitoisena.

Vierailija
151/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa ne pylväät entiselleen jos ei muuta niin vaihtamalla. Herlineille lasku.

Portaat pitää vaihtaa samalla. Eduskunnalle vuokrataan luonnollisesti väistötilat remontin ajaksi.

Vierailija
152/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista että täällä tulee noin paljon alapeukkuja viesteihin joissa tekoa kritisoidaan. Ja paljon tykkäyksiä "Mitä väliä" tyyppisiin kommentteihin. Nyt ei joku täsmää...

Ei täsmää ei. Mutta kyllä sen tietää mistä ne suunnalta ne tykkäykset tulee.

Täsmää hyvin. Aikaisemmat Elokapinaa kritisoivat ketjut poistettiin pikavauhtia. Tätä nyt jonkin aikaa pidetään auki.

Vierailija
153/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÖHRYSHOKKI!

No tottakai ihmiset ovat moisesta töhrinnästä ihmeissään. Vai eikö tähän pitäisi reagoida ollenkaan? 

Palstatrollien mielestä ei. Että tästä aiheesta keskustelu ja uutisointi on jonkinlaista ylireagointia. Kyllähän hekin hyvin tietävät mistä tässä on kyse, mutta leikkivät tyhmää.

Vierailija
154/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tehty mielenosoittajilta!

Mua huvitti videossa kun tyyppi istuu portailla ja siinä tulee kaks naispoliisia ja yksi miespoliisi kantamaan hänet pois. Olis varmaan lähtenyt ihan pyytämälläkin, eihän hän tehnyt sitten minkäänlaista vastarintaa. Miksi tämmöinen show ja mitä ne nyt saavutti tuolla, näyttää että kyllä poliisi välittää? Tyyppi ei kuitenkaan ollut mitenkään uhkaava vaan täysin rauhallinen.

Oon itse suhdeväkivallan uhri ja mulla oli siinä henki kyseessä useampaan otteeseen, poliisi ei kertaakaan vienyt tyyppiä edes putkaan. Kerran jopa heittivät vaan kotiinsa.

Ja poliisi suojaa ja varjelee.

Mahtavaa.

Vierailija
155/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne siivoo, jotka tekee, tai maksaa ihan omasta pussistaan vahingot rappusia myöten. Ja Koneen rahoja ei käytetä vaan ihan itse omalta tililtä.

Ja päälle kunnon kakku.

Muuten, miksi eivät elopaviaanit käyneet sen firman kimppuun siellä turvealueella? Olisiko liian pitkä ja vaivalloinen matka? Onhan tuohon Eduskuntatalon kulmille helppo ajella ilmastoiduilla autoilla ja hieman käpsytellä portaita. Ja tästähän sai upeita tik-tokkeja!

Vierailija
156/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista että täällä tulee noin paljon alapeukkuja viesteihin joissa tekoa kritisoidaan. Ja paljon tykkäyksiä "Mitä väliä" tyyppisiin kommentteihin. Nyt ei joku täsmää...

Ootko ikinä ajatellu, että ehkäpä suurimmalle osalle tilanteesta ei oo ollu niin väliä. Täällä vaan muutama kiukkunen persu kommentoi siitä muodon vuoksi, koska ei saannu näiltä kettutytöiltä p.illua

Vierailija
157/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tehty mielenosoittajilta!

Mua huvitti videossa kun tyyppi istuu portailla ja siinä tulee kaks naispoliisia ja yksi miespoliisi kantamaan hänet pois. Olis varmaan lähtenyt ihan pyytämälläkin, eihän hän tehnyt sitten minkäänlaista vastarintaa. Miksi tämmöinen show ja mitä ne nyt saavutti tuolla, näyttää että kyllä poliisi välittää? Tyyppi ei kuitenkaan ollut mitenkään uhkaava vaan täysin rauhallinen.

Oon itse suhdeväkivallan uhri ja mulla oli siinä henki kyseessä useampaan otteeseen, poliisi ei kertaakaan vienyt tyyppiä edes putkaan. Kerran jopa heittivät vaan kotiinsa.

Ja poliisi suojaa ja varjelee.

Mahtavaa.

Talo on pyhä kansalaisista viis. Köyhät kyykkyyn.

Vierailija
158/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uudet tolpat kustantaa?

Vierailija
159/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista ulista jostain "hyökkäyksestä demokratiaa kohtaan" kun samalla koko itse valtiota tuhotaan. 

Vierailija
160/377 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo nyt ihan selvää ettei punainen väri lähde huokoisesta materiaalista helpolla. Olen yllättynyt, että on noinkin puhtaaksi saatu jo tänään. Elokapina pilaa jatkuvasti omaa mainettaan antamalla täysin typeriä lausuntoja ja tekemällä tällaista ilkivaltaa. Koittaisivat käyttää ajan vaikka uusien innovaatioiden kehittämiseen, mutta ei näytä äly riittävän mihinkään.

Niin tolloa porukkaa apnalaumassa, ettei tajunneet edes sitä, millaiseen materiaaliin todellisuudessa ruikkivat "vesiliukoista" väriään. Idioluution malliesimerkki. Noi paviaaniterot sitten tulevaisuuden tekijöinä...jep.