Pylväät on pesun jälkeenkin punaiset
Että sellaiset "kyllä se vedellä lähtee" -maalit
Kommentit (377)
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista ulista jostain "hyökkäyksestä demokratiaa kohtaan" kun samalla koko itse valtiota tuhotaan.
Ai? En ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tehty mielenosoittajilta!
Mua huvitti videossa kun tyyppi istuu portailla ja siinä tulee kaks naispoliisia ja yksi miespoliisi kantamaan hänet pois. Olis varmaan lähtenyt ihan pyytämälläkin, eihän hän tehnyt sitten minkäänlaista vastarintaa. Miksi tämmöinen show ja mitä ne nyt saavutti tuolla, näyttää että kyllä poliisi välittää? Tyyppi ei kuitenkaan ollut mitenkään uhkaava vaan täysin rauhallinen.
Oon itse suhdeväkivallan uhri ja mulla oli siinä henki kyseessä useampaan otteeseen, poliisi ei kertaakaan vienyt tyyppiä edes putkaan. Kerran jopa heittivät vaan kotiinsa.
Ja poliisi suojaa ja varjelee.
Mahtavaa.
Toivottavasti laitoit suhteen poikki ekasta lyömisestä, vaihdoit puhelinnumeron jne. Ei ne poliisitkaan kaikkea pysty estämään.
Muistaako kukaan kuka julkkis ( tais olla nainen) kehui tytärtään kesällä ( tai tänä vuonna) kun tämä on aktiivi elokapinan liikkeessä? Muutamia nimiä juolahti mieleen, mut en laita tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo nyt ihan selvää ettei punainen väri lähde huokoisesta materiaalista helpolla. Olen yllättynyt, että on noinkin puhtaaksi saatu jo tänään. Elokapina pilaa jatkuvasti omaa mainettaan antamalla täysin typeriä lausuntoja ja tekemällä tällaista ilkivaltaa. Koittaisivat käyttää ajan vaikka uusien innovaatioiden kehittämiseen, mutta ei näytä äly riittävän mihinkään.
Niin tolloa porukkaa apnalaumassa, ettei tajunneet edes sitä, millaiseen materiaaliin todellisuudessa ruikkivat "vesiliukoista" väriään. Idioluution malliesimerkki. Noi paviaaniterot sitten tulevaisuuden tekijöinä...jep.
eiköhän ne voittais sutki painissa leikiten, et pää kiinni nyt
Vierailija kirjoitti:
Köyhä maa rakensi itselleen demokratian palatsin aikojen aamussa ja nyt nämä hyväkkäät sotkivat sen. Millä oikeudella
Vassaria eivät tarvi lupia.näitähän Ohisalo Marinin siunauksella suojeli.
On yksi elokapina on sanonut olevansa vastuussa siitä niin on lisää maksajia satojen tonnin laskulle.
Miksi tuollaiset terroristijärjestöt sallitaan Suomessa? On vieläpä heidän arvojaan hyyssäävä puoluekin eduskunnassa
Vierailija kirjoitti:
Ei veroeuroja voi laittaa satoja tuhansia sotkun siivoamiseen. Tottakai Koneen Säätiö maksaa kulut, kun on heille 200 000 myöntänyt.
Säätiö ei maksa veroja. Veronmaksajien kukkarosta menee. Säätiön hallitus pitäisi laittaa henkilökohtaiseen korvausvastuuseen rikosoikeudessa yhteisvastuullisesti apinoiden kanssa. Ei tarvitsisi puljata ja odotella perinnän kanssa.
Kepulaisen kansanedustajan aloite siitä, että elokapina kielletään, on kannatettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua huvitti videossa kun tyyppi istuu portailla ja siinä tulee kaks naispoliisia ja yksi miespoliisi kantamaan hänet pois. Olis varmaan lähtenyt ihan pyytämälläkin, eihän hän tehnyt sitten minkäänlaista vastarintaa. Miksi tämmöinen show ja mitä ne nyt saavutti tuolla, näyttää että kyllä poliisi välittää? Tyyppi ei kuitenkaan ollut mitenkään uhkaava vaan täysin rauhallinen.
Oon itse suhdeväkivallan uhri ja mulla oli siinä henki kyseessä useampaan otteeseen, poliisi ei kertaakaan vienyt tyyppiä edes putkaan. Kerran jopa heittivät vaan kotiinsa.
Mahtavaa.
Sehän se olisikin ollut. Ois annettu tyyppien vaan nököttää siellä huomiotta ja katsottu koska tulee niin vilu ja nälkä, että puikitaan kotia ja kuka jää viimeisenä yksin istuskelemaan 😂
Ihan turhaa pelleilyä poliisiltakin, ei ne kenellekään vaaraksi olleet ja olis jossain vaiheessa tosiaan ihan itse todenneet että tais olla vikatikki ja lähdempä himaan.
Pylväät on punertavaa graniittia, jos aine on väriä se lähtee pesemällä, mutta pesun jälkeen ne näyttää vähän erivärisiltä kuin ajan saatossa likaantuneet ja harmaantuneet pylväät.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan kuka julkkis ( tais olla nainen) kehui tytärtään kesällä ( tai tänä vuonna) kun tämä on aktiivi elokapinan liikkeessä? Muutamia nimiä juolahti mieleen, mut en laita tähän.
Ainakin Rosa Meriläinen on kertonut miten on ylpeä kun Frans on osallistunut elokapinaan.
Ennen vanhaan hyvään aikaan olisi yksi poliisimies nostanut eltaantuneen jalat ylös ja kiskonut rappuja alas pään kopistessa rytmikkäästi kivirappusia vasten.
Tuollaisen sulosoinnun olisin halunnut kuulla tänäänkin eduskunnan kiviportailta.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo nyt ihan selvää ettei punainen väri lähde huokoisesta materiaalista helpolla. Olen yllättynyt, että on noinkin puhtaaksi saatu jo tänään. Elokapina pilaa jatkuvasti omaa mainettaan antamalla täysin typeriä lausuntoja ja tekemällä tällaista ilkivaltaa. Koittaisivat käyttää ajan vaikka uusien innovaatioiden kehittämiseen, mutta ei näytä äly riittävän mihinkään.
No, tästä lähtien on onneksi ainakin selvää, ettei kukaan noista demokratianvastaisista pelleistä uskalla kantaa lippunsa värejä julkisella paikalla. Naamiot on poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Pylväät on punertavaa graniittia, jos aine on väriä se lähtee pesemällä, mutta pesun jälkeen ne näyttää vähän erivärisiltä kuin ajan saatossa likaantuneet ja harmaantuneet pylväät.
Sulla on graniitti housuissas. On niin tuoreet, että näyttää rusehtavilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei veroeuroja voi laittaa satoja tuhansia sotkun siivoamiseen. Tottakai Koneen Säätiö maksaa kulut, kun on heille 200 000 myöntänyt.
Säätiö ei maksa veroja. Veronmaksajien kukkarosta menee. Säätiön hallitus pitäisi laittaa henkilökohtaiseen korvausvastuuseen rikosoikeudessa yhteisvastuullisesti apinoiden kanssa. Ei tarvitsisi puljata ja odotella perinnän kanssa.
Ei, kyllä apinat pitää laittaa keskenään yhteisvastuullisesti korvaamaan vahingot. Säätiölle yksi 200k€ ei ole mitään, mutta noiden tyhjäntoimittajien loppuelämän tulot ovat siinä.
Kepulaisen kansanedustajan aloite siitä, että elokapina kielletään, on kannatettava.
Kerrankin voin kannattaa jotain Kepun aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä nekin nokeentuvat, siitä pitää liikenne huolen.
Nythän on sitten loistotilaisuus vetaista nuo pylväät ja rappuset ylpeällä sinivalkoisella yli niin että pysyy ja pinta hylkii punakoita.
Palsta täynnä eloabinoita alapeukutusten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä nekin nokeentuvat, siitä pitää liikenne huolen.
Eipä taida liikenne tuottaa juurikaan nokea .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan tuommoisia vedettiin köniin nurkan takana. Siihen ei välttämättä pitä palata, mutta ei perseilystä pidä päätäkään silittää. Kyllä kaikki tietävät, mistä äärijärjestön rahat ovat Koneen lisäksi tulleet. Vastahan Kreml oli todistettavasti edellisen punamaalitöhryn takana.
Miten voi olla, että olet ollut hengenvaarassa suhdeväkivallan takia USEAMPAAN OTTEESEEN?
Olitko niin tyhmä, että palasit ensimmäisen kerran jälkeen? Vai miten hankkiuduit uudelleen samanlaisiin vaikeuksiin?
Tuottamukselliselta tyhmyydeltä ei poliisikaan voi varjella.
Mahtavaa.
Surkeaa.
Sotkijoille lasku.