Hyvä markettishampoo ohuille nopeasti rasvoittuville hiuksille?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokavalio, liikunta ja lepo.
Sä et tiedä mitä on rasvoittuva hiusjuuri. 🤣
Hih hih, ihminen on sitä mitä syö ja elintavat näkyy hiuksissa. Rasvoittaminen johtuu hiusten ravinnevajeesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmassako se juuri leijuu?🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih hih, ihminen on sitä mitä syö ja elintavat näkyy hiuksissa. Rasvoittaminen johtuu hiusten ravinnevajeesta.
Ei näille mätisäkeille kannatta elintapoja ehdottaa ratkaisuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös hoikalla voi olla rasvoittuvat hiukset. Ja urheilijalla, ihan kellään vaan. Ihan samalla tavalla kun rasvoittuva iho. Ei ruokavaliolla ole mitään tekemistä ihotyypin tai hiusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pitääpä 94v hoivakodissa asuvalle muistisairaalle omaiselleni tuota elintapamuutosta ehdottaa 👍
Ap
Mulla on ohuet hiukset, mutta vaan päänahka rasvoittuu nopeasti, joudun pestä joka ilta. Mulla toimii parhaiten tuuheuttavat shampoot, erityisesti XZ vaniljakahvi ja Garnier fructis strength & shine (se missä on vihreä pullo). En tiedä ovatko liian vahvoja joka päiväiseen pesuun, niin välillä käytän miedompia shampoita esim. LV tai Erisan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ohuet hiukset, mutta vaan päänahka rasvoittuu nopeasti, joudun pestä joka ilta. Mulla toimii parhaiten tuuheuttavat shampoot, erityisesti XZ vaniljakahvi ja Garnier fructis strength & shine (se missä on vihreä pullo). En tiedä ovatko liian vahvoja joka päiväiseen pesuun, niin välillä käytän miedompia shampoita esim. LV tai Erisan.
Lisään vielä että XZ Vanilla Cafe on siis tuon shampoon oikea nimi.
Vierailija kirjoitti:
Päänahka rasvoittuu nopeasti juuri noiden shampoiden takia, Garnier sisältää mm. muovia. Nam.
Hanki luontaistuoteosaston shampoita, ne hoitaa hellien.
Aussie Aussome Volume, ylipäätään volyymia lisäävät shampoot ovat muita pesevämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaan missä itselle sopiva hinta ja miellyttävä tuoksu.
XZ
Kivoja tuoksuja mutta tekevät hiukset tosi rasvaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tarkka siitä mitä syön. Olen normaalipainoinen. Koko ikäni hiukset ovat rasvoittuneet nopeasti. Mun naaman ihotyyppi on rasvainen.
54v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmassako se juuri leijuu?🤔
Päänahka ja tyvi. Ymmärrätkö nyt?
Vierailija kirjoitti:
Minä suosittelen Aussien shampoita. Mikä vain käy, en koskaan muista ostaa samaa mutta aina on toiminut. Ovat vähän kalliimpia kuin perustuotteet mutta pieni pullo riittää pitkään. Aussiet ovat rakenteeltaan paksumpia kuin halvemmat.
Aussie on loistava tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päänahka rasvoittuu nopeasti juuri noiden shampoiden takia, Garnier sisältää mm. muovia. Nam.
En usko, pesen sitten millä tahansa niin aina rasvoittuu päänahka. Lähes kaikkea on kokeiltu. Jopa sitä ettei pese lainkaan.
Joku tuuheuttava shampoo varmaankin, mutta suosittelen myös tyvikohotusrautaa. Sen avulla olen saanut pidennettyä pesuvälin kahteen päivään, kun pesen toisena päivänä vain etuhiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fairy
Älkää vaan koskaan tehkö mitään näin älytöntä.
Itse käytän fairyä välillä syväpuhtistavana shampoona, kuten monet kampaajatkin tekevät. Ei sitä käytetä päivittäin tietenkään. Tulee muuten erittäin puhdas ja ilmava tukka ainakin minulla (lyhyet värjäämättömät hiukset)
😂🤣 suomalainen naturelli nainen kaikkea sitä kuulee/lukee
Itsellä on ohuet ja nopeasti rasvoittuvat hiukset. Pesun jälkeen nostan hiukset paplareilla juuresta ylös ja sitten kuivaneisiin hiuksiin hiuslakkaa. Estää juuria rasvoittumasta, kun hiukset ei mene pitkin päänahkaa. Äläkä tule sanomaan, että tämä rasvoittaa hiuksia. Olen testannut vaikka mitä ja tämä auttaa.
Dermosilin suolashampoo on välillä hyvä. Tai sitten suolasuihke, joka tekee hiuksista karkeammat.
ELOKAPINA SHAMPOO -TULEE MUUTEN PUNAISTA. JA PYSYY.
Mää sut niin myrkytän..
-Samu Haber-