Nordean ongelmat jatkuvat, asiakas joutui jättämään ostoksia kauppaan, koko pankki voi kaatua!
Tänään mediassa Nordean asiakas kertoo, ettei ole päässyt tililleen, ostokset ovat jääneet kauppaan, Nordean asiakaspalvelu yritti vierittää syytä hänen niskoilleen, että vika oli asiakkaan puhelimessa, vaikka Nordean palveluissa on ollut laajoja häiriöitä ja ongelmia.
Nordea on kieltäytynyt puhelinhaastatteluista ja suostunut vastaamaan osaan toimittajien kysymyksistä sähköpostitse, mutta ei kaikkiin.
Nyt asiantuntija varoittaa, että koko pankki voi kaatua, jos seuraa talletuspako ja asiakkaat siirtää rahansa muualle.
Professori: Nordea voi kaatua, jos asiakkaat siirtävät rahat muualle
Talletuspako on se klassinen tarina, joka kaataa isonkin pankin, sanoo laskentatoimen ja rahoituksen professori Sami Vähämaa.
https://www.iltalehti.fi/talous/a/90b96b0d-ba85-48d0-b406-917050a8f3a5
Kommentit (190)
Onko tämä se sama Wahlroosiin identifioitu pankki, jonka tuulikaapit tavalliset asiakkaat sotkivat hiekalla?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se sama Wahlroosiin identifioitu pankki, jonka tuulikaapit tavalliset asiakkaat sotkivat hiekalla?
Köyhät tuoneet liikaa hiekkaa lattialle, se on kulkeutunut palvelimiin ja siksi Nordea on rikki! Himpskutin köyhät. T. Björni
Vaikeaa siirtää rahoja toiseen pankkiin jos omaansa ei pysty kirjautumaan sitä tehdäkseen .
Vierailija kirjoitti:
Wahlroos voisi hoitaa pankkinsa kuntoon ensin ja vasta sitten tulla neuvomaan, miten valtiota hoidetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa siirtää rahoja toiseen pankkiin jos omaansa ei pysty kirjautumaan sitä tehdäkseen .
No jos se on tarkoituksella sitten niin, ettei asiakkaat pakene? On muutkin firmat tehneet tuota, että hups asiakastilisi ei ole tällä hetkellä käytössä etkä pysty tekemään siihen muutoksia, kun on halunnut irtisanoa tai vaihtaa.
En kyllä vaihda silti pankkia, Nordean verkkopankki on erinomainen ja äärimmäisen helppokäyttöinen.
Vierailija kirjoitti:
Aikookohan moni vaihtaa pankkia?
Tulkaa pois sieltä tyhmästä Nordeasta 😄
Vierailija kirjoitti:
En kyllä vaihda silti pankkia, Nordean verkkopankki on erinomainen ja äärimmäisen helppokäyttöinen.
Onko myös toimiva ?
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvältä vaikuttaa 🤪🤪🤪
Vierailija kirjoitti:
Onhan se erinomaista, ettei rahoja pääse käyttämään.
Nordea on ihan pas ka pankki. Kuin aikoinaan exän kanssa haettiin lainaa, mää omasta pankista ja ex Nordeasta niin mun piti olla läsnä niissä lainaneuvotteluissa tuntikausia vaikkei mulla ollu mitään tekemistä Nordean kanssa.
tuo nainen ei ollut sitten oppinut pitämään mukanaan vararahaa, jos vaikka kortti ei toimikaan (syystä tai toisesta). Ja nytkin kun on ollut tiedossa nordean ongelmat, niin miten joku menee kauppaan ilman käteistä. vähän suunnitelmallisuutta kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se erinomaista, ettei rahoja pääse käyttämään.
On mulla käteistä aina ja pakko olla kun asuu kauempana sivistyksestä.. vaikka näitä ongelmia aika ajoin on, niin edelleen silti liputan verkkopankin helppokäyttösyyttä. Kyllä niitä ongelmia muissakin pankeissa on, tokit ää nyt oleva ongelma taitaa olla hetkeen pitkävaikutteisin. Mut se ei poista sitä mun mielipidettä siitä, että verkkopankki on helppokäyttöinen.
Oisko tästä puolisen vuotta kun ihan yht'äkkiä Nordea kortit lakkasivat toimimasta, olin silloin kaupan kassalla maksamassa ja jos kaupan seinässä ei olisi ollut automaattia josta rahaa sai, niin olisi jäänyt viikonloppuostokset kauppaan. Tämä häiriö ei muistaakseni kovin kauaa kestänyt, siis ei tunteja, mutta häiriö oli ilmeisesti maanlaajuinen. Pas*a pankki ja korkeat palvelumaksut.
Vierailija kirjoitti:
tuo nainen ei ollut sitten oppinut pitämään mukanaan vararahaa, jos vaikka kortti ei toimikaan (syystä tai toisesta). Ja nytkin kun on ollut tiedossa nordean ongelmat, niin miten joku menee kauppaan ilman käteistä. vähän suunnitelmallisuutta kehiin.
Ei mulla ole koskaan mitään vararahaa, koskaan ei ole kortti ollut toimimatta, mutta en olekaan Nordean asiakas ollut koskaan.
Nordea: Pidäthän aina oravannahkoja ja pronssirahoja mukanasi siltä varalta, että kortti jättää ostokset kauppaan. Perinteiset vaihdannanvälineet kuntoon!
Tunti sitten maksoi laskuja netissä ja kävin kaupassa, kortti toimi normaalisti. eikä ole ainakaan mulla ole ollut käyttö-ongelmia "katkojen" aikana.
Nordean asiakas
Aikookohan moni vaihtaa pankkia?