Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordean ongelmat jatkuvat, asiakas joutui jättämään ostoksia kauppaan, koko pankki voi kaatua!

Vierailija
24.09.2024 |

Tänään mediassa Nordean asiakas kertoo, ettei ole päässyt tililleen, ostokset ovat jääneet kauppaan, Nordean asiakaspalvelu yritti vierittää syytä hänen niskoilleen, että vika oli asiakkaan puhelimessa, vaikka Nordean palveluissa on ollut laajoja häiriöitä ja ongelmia.

Nordea on kieltäytynyt puhelinhaastatteluista ja suostunut vastaamaan osaan toimittajien kysymyksistä sähköpostitse, mutta ei kaikkiin. 

Nyt asiantuntija varoittaa, että koko pankki voi kaatua, jos seuraa talletuspako ja asiakkaat siirtää rahansa muualle. 

Professori: Nordea voi kaatua, jos asiakkaat siirtävät rahat muualle 

Talletuspako on se klassinen tarina, joka kaataa isonkin pankin, sanoo laskentatoimen ja rahoituksen professori Sami Vähämaa.

https://www.iltalehti.fi/talous/a/90b96b0d-ba85-48d0-b406-917050a8f3a5

Kommentit (190)

Vierailija
181/190 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Nordea ei korvaa vanhoilta ihmisiltä Facebookin kautta petoksella vietyjä rahoja? Vanhuksille kohdennetaan petoksia joissa venäläinen esiintyy tämän kaverina kaapatun tilin kautta! Nordea ei tee mitään vaikka sama jatkuu Facebookin kautta edelleen. Tuhansia vanhuksia huijataan antamaan pankkitiedot kavereille. Poliisi ei tee mitää eikä Facebook! Ohjeistakaa vanhuksia poistumaa Facebookista ! Joka penni kytätään joita omalle tilille siirrät mutta sinun tililtä voidaan siirtää vkloppuna kaikki rahat ulkomaille ja myydä yöllä rahastot pois. Missä järki pankin toiminnassa? Kyllähän tämän voisi estää ja tutkia. Ei muka ketään kiinnosta tutkia asiaa! Poliisille jos ilmoitat että saman kaveritilin kautta petos toiminta jatkuu niin poliisi sanoo vaan voi voi. Mistä tässä on kyse kun ei omia kansalaisia enää auteta?🤬🤬🤬

Vierailija
182/190 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Nordean asiakas eikä mulla ole ollut kuin kerran, etten päässyt verkkopankkiin. Kokeilin sitten myöhemmin uudelleen, kuten ohjeessa sanottiiin ja toimi.

Kortin (Visa) kanssa ei ole ollut ongelmia. Mulla on kyllä myös käteistä aina vähän (n. 150€) ja tili toisessa pankissa (ja MC), joten ihan heti en pulaan joutuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/190 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Nordean asiakas eikä mulla ole ollut kuin kerran, etten päässyt verkkopankkiin. Kokeilin sitten myöhemmin uudelleen, kuten ohjeessa sanottiiin ja toimi.

Kortin (Visa) kanssa ei ole ollut ongelmia. Mulla on kyllä myös käteistä aina vähän (n. 150€) ja tili toisessa pankissa (ja MC), joten ihan heti en pulaan joutuisi.

Juujuu

Vierailija
184/190 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri tekee kiusaa mutta me ei mennä halpaan.. 

Vierailija
185/190 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko tästä puolisen vuotta kun ihan yht'äkkiä Nordea kortit lakkasivat toimimasta, olin silloin kaupan kassalla maksamassa ja jos kaupan seinässä ei olisi ollut automaattia josta rahaa sai, niin olisi jäänyt viikonloppuostokset kauppaan. Tämä häiriö ei muistaakseni kovin kauaa kestänyt, siis ei tunteja, mutta häiriö oli ilmeisesti maanlaajuinen. Pas*a pankki ja korkeat palvelumaksut.

Että siis kaupan kassa ei hyväksynyt sun korttia, mut se sama kortti toimi automaatilla.

No, nyt on kyllä tosi outo juttu!

Vierailija
186/190 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juujuu

No tämähän on suositus. Nykyisin on hyvä varautua noihin palvelunestohyökkäyksiin ja muihin katkoksiin. Eli kaksi pankkia ja käteistä. Käteistähän on hyvä olla jo hätävarana muutenkin.

Vierailija
187/190 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juujuu

No tämähän on suositus. Nykyisin on hyvä varautua noihin palvelunestohyökkäyksiin ja muihin katkoksiin. Eli kaksi pankkia ja käteistä. Käteistähän on hyvä olla jo hätävarana muutenkin.

Älä en tiennytkään ettet taas olisi joku pikku nainen,get a brains ok?

Vierailija
188/190 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt riittää tämän paska pankin kanssa. Asiakapalvelussa jotai teinejä töissä jotka vastaa puhelimeen kotona.

Vierailija
189/190 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeee!!! Taas on nordeassa näemmä joku häiriö. Netissä maksaminen ei onnistu pankkitunnuksilla ja kun nettipankkiin kirjautuu niin tuuttaa vaan että tapahtui häiriö...

Vierailija
190/190 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeeee!!! Taas on nordeassa näemmä joku häiriö. Netissä maksaminen ei onnistu pankkitunnuksilla ja kun nettipankkiin kirjautuu niin tuuttaa vaan että tapahtui häiriö...

Illallakin joku väitti, että olisi häiriö. Maksoin yhden laskun juuri sitä ennen ja tänään pari laskua lisää. Ei mitään ongelmia ollut meillä.