Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin yöllä vessaani jumiin. Ei puhelinta mukana ja asun yksin. Elämäni pelottavin kokemus

Vierailija
24.09.2024 |

Pelkäsin päätyväni lehtien lööppeihin vessamuumiona.  Onneksi pääsin pois kun vessaan oli jäänyt vasara  jolla koetin rikkoa oven ja joku soitti sitten poliisit metelin takia..

Kommentit (171)

Vierailija
121/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on vasara vessassa.  Enkä enää muista miksi mutta siellä se nököttää hyllyllä naamarasvojen vieressä.  En saa aikaiseksi vietyä pois. Yhessä vaiheessa myös  oli pitkään mittanauha lavuaarin reunalla.  Joo remontointiin vessa kun muutettiin.. 9 vuotta sitten. 

Ja makuuhuoneen lipaston päällä on porakone.  Ei olla sielläkään remontoitu vuosiin. En siis pitäisi trollina sitä että tavaroita on missä ei pitäisi.  

Vierailija
122/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni luona ei ole ovessa lukkoa vaan käännettävä kahva.  Se sitten jäi  käteen kun olin koira hoitajana.  Eikun keplottelet itsesi ikkunasta ulos ja ulko-ovesta sisään,koirat oli ihmeissään taikatempusta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Kuka lukitsee oven, kun asuu yksin kotona? 

Vierailija
124/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keh.vamma? Asutko tuetusti?

Vierailija
125/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei pääsisi pakoon edes paperipussista xD

Vierailija
126/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrititkö saranapuolelta pois ?

Vierailija
127/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi lukita ovi omassa kodissa, varsinkin, kun asuu yksin. Asun mieheni kanssa kaksin, emmekä kumpikaan lukitse kylppärin ovea. Emme pelkää toisen yllättävän.

Vierailija
128/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi lukita ovi omassa kodissa, varsinkin, kun asuu yksin. Asun mieheni kanssa kaksin, emmekä kumpikaan lukitse kylppärin ovea. Emme pelkää toisen yllättävän.

Entäs jos miehellä on vaikka isä,veli tai kaveri käymässä ja avaa oven kun vaihdat sidettä tai paskannat?

Vierailija
129/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin lukita oven kun lapset kasvoi ja kavereita alkoi ravata meillä,ei ollut kivaa istua pissillä kun joku avasi oven ja sitten pamautti kiinni hirveän hihityksen kanssa "sun äiti on siellä!"  Esikoinen alkoi 10vuotiaaana kuttuilla että "äiti hei,siinä on lukkokin". Joten nykyään lukitsen oven automatiolla myös yöllä. Kertaakaan en ole vielä jumiin jäänyt "koputtaa puuta".

Vierailija
130/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen miksi ihmiset EI lukitse  ovia! Olen yllättänyt appiukon  kakkanäytettä ottamasta,ystävän miehen pissalta ja jonkun vieraan naisen ostoskeskuksen vessasta vaihtamassa kuukautissuojaa.  Se lukko on siinä ovessa kuulkaa syystä,ei koriste. Itse otan mielummn riskin jumiin jäämisestä kuin joudun  pelkäämään milloin joku avaa oven!

Vierailija
131/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

91 on ilkeä ja varmaan sopii hänellekin että joku sammuttelee valot huvikseen kun äippä on vessassa. 

Ilkikurinen, en ilkeä. Ja laitoin ne valot kyllä takasin päälle melkein samantien, en jättänyt teiniä pimeeseen suihkuun. Kunhan sammutin valon sekunniksi niin että sain kuulla sen "Äitiii!!" ja laitoin valot takasin heti. Sain hyvät naurut. 😂

Aika tosikkoja olette. Ettekö itse koskaan ole pitäneet hauskaa lastenne kustannuksella, älkää nyt viitsikö. 

Vierailija
132/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri joutui hyppäämään 2. kerroksen parvekkeelta alas, kun tuuli paiskasi parvekkeen oven kiinni, ja sen lukko napsahti sen verran kiinni, ettei saanut ulkopuolelta avattua ovea. Siinä oli sellainen kääntyvä kahva sisäpuolella, jolla se lukitaan, ulkopuolella ei mitään vastakappaletta. Sitten sukkasillaan naapurille ja sieltä soitti kiinteistöhuoltoon. Eivät veloittaneet oven avaamisesta, säätivät sen kahvan niin ettei pamauttamalla mene lukkoon, eli jotain vikaa siinä oli.

Nyt kaverisi ei ole enää täällä kertomassa tarinaansa. RIP. 

Vierailija
133/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes sulje ovea yöllä. Kun on vieraita, varsinkin lapsia, laitan oven lukkoon ja pois tullessani törmään oveen, koska en muusta lukinneeni sitä.

Vierailija
134/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

91 on ilkeä ja varmaan sopii hänellekin että joku sammuttelee valot huvikseen kun äippä on vessassa. 

Ilkikurinen, en ilkeä. Ja laitoin ne valot kyllä takasin päälle melkein samantien, en jättänyt teiniä pimeeseen suihkuun. Kunhan sammutin valon sekunniksi niin että sain kuulla sen "Äitiii!!" ja laitoin valot takasin heti. Sain hyvät naurut. 😂

Aika tosikkoja olette. Ettekö itse koskaan ole pitäneet hauskaa lastenne kustannuksella, älkää nyt viitsikö. 

Olet pahempi kuin hit ler

Minä laitan oven aina lukkoon. Ei ole tullut mieleenkään, että sinne voisi jäädä jumiin. Pitää näköjään muuttaa toimintatapoja

Vierailija
135/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisessa vessassa laitan ilman muuta oven lukkoon, kotona en milloinkaan, no jos joku sattuisi olemaan kylässä niin laittaisin.

Vierailija
136/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessaan jumiin jääminen on kyllä välillä seurausta ylipainosta kun mahdu kunnolla enään kääntymään.

Vierailija
137/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhea. Mulla on just makkarin kaapissa jotain työkaluja, jos ovi jumii ja laitan vain puoliksi kiinni. Kylppärin ovea en laita lukkoon, se aukeaa helposti jos meneekin kiinni. Ehkä olisi hyvä hankkia lisää työkaluja. Miettikää saunojen ovia (onko rulla vai mikä) voisiko saunan ovien alle jättää ison pakoraon, entä vaatekaapit ja varastot, kaikki. Puu turpoaa ja kutistuu, osasta tulee jäykkiä ovia tai lukkoja. Huhhuh.

Vierailija
138/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on viisi sisarusta oppii vessan oven lukitsemaan lihasmuistista. Kun muutin kotoa pois ja  asuin yksin,lukitsin aina oven. Lopetin kun jäin nalkkiin kauppakeskuksen vessaan ja mieleen tuli,että mitä jos sama tapahtuu kotona?

Pitäisikö asunnoissa olla ohjeita enemmän turvallisuuteen. Ja tähän myös joku kyltti siivouskaapissa tms. Kaikki ei tule ajatelleeksi. Entä vanhukset.

Vierailija
139/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka laittaa oven lukkoon vessassa jos asuu yksin? Onko hirveästi odotettavissa tunkua samaan aikaan vessaan?

Mä laitan tottumuksesta vahingossa, kun välillä oon kotona yksin, välillä en ole. 

Vierailija
140/171 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen terve ihminen joka ei päättelemällä/älyllä, eikä voimalla pääse kulkemaan väliovesta sietääkin muumioitua sinne vessaan.

Ei pärjäisi elämässä muutenkaan kauaa, ihme että näinkin pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi