Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin yöllä vessaani jumiin. Ei puhelinta mukana ja asun yksin. Elämäni pelottavin kokemus

Vierailija
24.09.2024 |

Pelkäsin päätyväni lehtien lööppeihin vessamuumiona.  Onneksi pääsin pois kun vessaan oli jäänyt vasara  jolla koetin rikkoa oven ja joku soitti sitten poliisit metelin takia..

Kommentit (171)

Vierailija
81/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aikonaan migreeni ja olin aika sekava mennessäni pissalle,valokatkaisin oli oven ulkopuolella ja mulkku ex päätti lähtiessään sammuttaa valon. En sekavassa tilassa pimeässä löytänyt ovea saati lukkoa ja aloin kirkumaan,naapuri soitti sitten hätänumeroon että nainen huutaa ja jotain kolinaa kuuluu.

Exän mielestä tuo oli hulvaton juttu joka piti kertoa kaikille ja oli ihmeissään kun muu eivät repeilleetkään naurusta lattialla kierien.Vähintään yhtä ihmeissään oli kun etsin oman asunnon.

-Lila-

Lapsuudessani isäni teki tuota ihan ilkeyttään, ohikulkiessaan sammutti valon kun joku oli vessassa. Otin sitten tavaksi ottaa aina taskulampun mukaan vessaan, kun en halunnut suoda hänelle sitä iloa että jäin pimeään haparoimaan ovea auki.

Vierailija
82/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo  opetelkaa vaan ettette lukitse ovea kun asutte yksin  ja sitten jossain leffateatterin tms vessassa joku avaa oven kun istutte paskalla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwan 💩 alotus. 

Kuka yksin asuva/kotona oleva edes laittaa ovea kiinni/lukkoon? Vai juutuitko pönttöön. Liikaa syöty sitten. 

Vierailija
84/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Miksi vessassa vasara? Ootko yrittäny vasaroida megapythonia osiin?

En minäkään, eikä kukaan yksin asuva laita ovea lukkoon kun yöllä menee vessaan eikä edes päivällä. 

Vierailija
85/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siwan 💩 alotus. 

Kuka yksin asuva/kotona oleva edes laittaa ovea kiinni/lukkoon? Vai juutuitko pönttöön. Liikaa syöty sitten.

Huoh. Täällä 10 ihmistä on koettanut selittää kaltaisellesi idi ootille että kyseessä on automaattinen toiminto,opittu tapa jonka  tekee yhtä luontevasti kuin laskee housut ennen posliinille istumista.

Vierailija
86/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka laittaa oven lukkoon vessassa jos asuu yksin? Onko hirveästi odotettavissa tunkua samaan aikaan vessaan?

Mielikuvitusystävät jonottaa mielikuvitusjalat ristissä.

Vierailija
87/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vessassa pyörän pumppu,sakset ja kenkien suojasuihke,mikään niistä ei vessaan kuulu joten ap:n vasara ei ihmetytä yhtään. Kuten ei myöskään ovien  lukitseminen. Joillain ei ilmeisesti ole sisaruksia,kun pikkuveli kaverinsa kanssa yllättää sinut laittamasta tamponia ja kertoo kaikille sitä vessan ovea ei unohda lukita,ikinä.

Vierailija
88/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia pidän ruuvimeisseliä vessassa. Varmaan sais kirves olla myös.

Ai että alkoi naurattamaan, kun ajattelin naista ensivisiittiä miehen kotiin ja löytää veskissä ruuvimeisselin ja kirveen. Kyllä minä saisin jalat alleni :D

Vierailija
89/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Miksi vessassa vasara? Ootko yrittäny vasaroida megapythonia osiin?

Mulla on vasara millon missäkin, ja moni muukin tavara. Mitä ihmeellistä on vasarassa vessassa, ei yhtään mitään. 

Vierailija
90/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vasara näkyy tällä hetkellä muuten olevan ruokapöydällä, voi kauheeta, oonnvarmaan trolli joka syö ruokaa vasaralla suuhun kauhomalla. Äkkiä jalat alle mielikuvitusvieraat. Hohhohhoooo. 

Ap, oli varmaan hirveä tilanne. Itse en laita ovea edes kiinni vessassa käydessä kun yksin asun. Mutta pari viikkoa sitten luulin jääneeni talomme roskakatokseen, ja alko jo paniikki hiipiä. Vein roskia joskus 23 aikaan, meiän roskakatoksessa on muutama ovi joissa on salpa. No kun olin siellä sisällä niin auki jättämäni ovi olikin mennyt kiinni. Olin sitten niin paniikissa että rynkytin väöräö ovea, niitä kun onrivissä monta. Ovissa on iso kolo, josta käsi ylettyy pihalle, yritin vekslata sitä salpaa, mutta en tiedä mitä tein, kolinaa vaan sain aikaan. Roskakatos on ahdas, roskisten ja seinän välissä pystyy hädin tuskin seisomaan, kävin kaikki kauhuskenaariot läpi miten luhistun sinne, mutta en mahdu siellä istumaankaan, ja PUHELINTA EI OLLUT TIETENKÄÄN SILLON MUKANA VAIKKA MUUTEN ON AINA. Ei auttanut kuin pysya rauhallisena, vetää happea ja kokeilla eri ovea, no sehän aukesi heti, ei ollut edes loksahtanut salpa kiinni. Eli rynkytin paniikissa ihan väärää ovea kun yritin ulos. 

Poistuin roskakatoksesta luimistellen ja itsekseni mumisten, mietin oliko moni kuullut ehkä sen rymistelyn ja rytkeen. Siinä on parvekkeet ihan vieressä. 

Mut se tunne kun paniikki vyöryy päälle, sen tuntee oikein humahduksena päässä, mutta siinä pitää vaan kasata ittensä ja alottaa puhtaalta pöydältä ongelman ratkominen, eikä antaa paniikin viedä. 

Vierailija
91/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aikonaan migreeni ja olin aika sekava mennessäni pissalle,valokatkaisin oli oven ulkopuolella ja mulkku ex päätti lähtiessään sammuttaa valon. En sekavassa tilassa pimeässä löytänyt ovea saati lukkoa ja aloin kirkumaan,naapuri soitti sitten hätänumeroon että nainen huutaa ja jotain kolinaa kuuluu.

Exän mielestä tuo oli hulvaton juttu joka piti kertoa kaikille ja oli ihmeissään kun muu eivät repeilleetkään naurusta lattialla kierien.Vähintään yhtä ihmeissään oli kun etsin oman asunnon.

-Lila-

Lapsuudessani isäni teki tuota ihan ilkeyttään, ohikulkiessaan sammutti valon kun joku oli vessassa. Otin sitten tavaksi ottaa aina taskulampun mukaan vessaan, kun en halunnut suoda hänelle sitä iloa että jäin pimeään haparoimaan ovea auki.

Minä kiusasin omaa lasta samalla jekulla, kun oli jo teini. En tehnyt sitä ilkeyttäni, vaan huvikseni.  Voin tehdä tätä vieläkin, jahka ollaan samassa huushollissa. En tiedä miksi sevon niin hauskaa kun saa oman lapsen ärsyyntyneenä huutamaan "äitiiiiii!!". 😂 

Jekkuileva äitimuori

Vierailija
92/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmeniä kissataloudessa eläneenä jätän suosiolla vessan oven raolleen, yks tikuiksi kynsitty ovenpieli riitti mulle. Työpaikalla osaan jostain syystä sulkea ja lukita oven. Useimmiten.

Vierailija
93/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakin se oven kahva voi päättää alkaa kettuilemaan, vaikka yksinasuja ei sitä edes lukitsisikaan. Ja ainakin itselläni isompi hätä tuottaa kuitenkin sellaiset hajuhaitat että todellakin suljen oven (en lukitse)  vessaan mennessäni ja myös sieltä postuttuani. Yöpissalla unenpöpperössä käynti on sitten ihan eri juttu, en edes valoa sytytä että saisin petiin takaisin päästyäni vielä unen päästä kiinni.

Vierailija
94/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin kerran parvekkeelle ja oli talvi. Tuuli veti oven kiinni. Aika äkkiä tuli kylmä ja onneksi minulla oli harjaterästä metrin verran joten löin parvekkeen ikkunan palasiksi.

Vierailija
95/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuvitelkaapa että miä  jäin vanhassa kodissani jumiin itse ASUNTOON ovi ei vaan auennut. 

Soitto pomolle ja huoltomiehelle eikä huolto meinannut edes ensin uskoa etten pääse ulos kodissani.

Onneksi ei ollut mitään hätää oli ruokaa ja kaikkea mutta harmitti kun töihin olisi pitänyt mennä.

Kolme tuntia odotin kunnes huoltomies saapui ja sitten vielä noin 45 min kun vapautti.

Tuo loppu kiinnostaa: siis vapautti mistä ja miten. 

Vierailija
96/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni oli Lontoossa töissä,.asui semmoisessa asuntolassa,jossa yhteis wc -ja suihkut. Meni siellä wc-hen,ja ei saanut ovea auki. Siellä oli hammastikkuja, niin niillä sitten ruuvasi oven saranat auki,ja pääsi ulos sieltä wc:stä. Oli viikonloppu, ja hän ainoa ihminen siellä paikalla,ja ei puhelinta mukana wc:ssä.

Vierailija
97/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo  opetelkaa vaan ettette lukitse ovea kun asutte yksin  ja sitten jossain leffateatterin tms vessassa joku avaa oven kun istutte paskalla :D

Oikein hyvin onnistuu olla lukitsematta kotona vaikka muualla lukitsenkin. Ei mulla vaan oo vaikeaa tehdä kotona eritavalla. 

Vierailija
98/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

91 on ilkeä ja varmaan sopii hänellekin että joku sammuttelee valot huvikseen kun äippä on vessassa. 

Vierailija
99/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
100/171 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme