Jäin yöllä vessaani jumiin. Ei puhelinta mukana ja asun yksin. Elämäni pelottavin kokemus
Pelkäsin päätyväni lehtien lööppeihin vessamuumiona. Onneksi pääsin pois kun vessaan oli jäänyt vasara jolla koetin rikkoa oven ja joku soitti sitten poliisit metelin takia..
Kommentit (171)
Ei se ole yleensä kuin potkaista auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aikonaan migreeni ja olin aika sekava mennessäni pissalle,valokatkaisin oli oven ulkopuolella ja mulkku ex päätti lähtiessään sammuttaa valon. En sekavassa tilassa pimeässä löytänyt ovea saati lukkoa ja aloin kirkumaan,naapuri soitti sitten hätänumeroon että nainen huutaa ja jotain kolinaa kuuluu.
Exän mielestä tuo oli hulvaton juttu joka piti kertoa kaikille ja oli ihmeissään kun muu eivät repeilleetkään naurusta lattialla kierien.Vähintään yhtä ihmeissään oli kun etsin oman asunnon.
-Lila-
Lapsuudessani isäni teki tuota ihan ilkeyttään, ohikulkiessaan sammutti valon kun joku oli vessassa. Otin sitten tavaksi ottaa aina taskulampun mukaan vessaan, kun en halunnut suoda hänelle sitä iloa että jäin pimeään haparoimaan ovea auki.
Kammottava isä. Mutta näitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Trolli tai ei, hyvä muistutus, ettei kannata lukita kotona vessan ovea jos on yksin. Parisuhteessakaan en itse ole lukinnut, kylläpä se toinen siellä rauhassa antaa olla.
Olen joskus ollut lomalla yötä tuttavapariskunnan luona. Heillä ei ole lukkoa vessan ovessa tai se on tehty toimimattomaksi. On ahdistavaa asioida siellä ja suihkussa käyminen pelottaa. Itse asiassa tiedän prikin aikuista, jotka pelkäävät lukkojen taakse jäämistä. Ei ole koskaan tullut puheeksi mistä se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Trolli tai ei, hyvä muistutus, ettei kannata lukita kotona vessan ovea jos on yksin. Parisuhteessakaan en itse ole lukinnut, kylläpä se toinen siellä rauhassa antaa olla.
Onko se varmaa? Miehillä tuntuu olevan erikoisessa paikassa tapahtuvien kohtaamisten fetissi.
Pa""kapuhetta että ovesta muka noin vaan mentäisiin läpi! Jäin entisessä kodissa,80luvun kerrostalo vangiksi vessaan kun kahva tippui ja vaikka olen 170cm ja 100kg nainen,en mikään hento keiju, en saanut muuta kuin loppuiän ns "jäätynyt olkapää" vaivan kun koetin mennä leffatyyliin olkapää edellä ovesta läpi. Lopulta oli pakko alkaa huutaa apua.
Että kokeilkaa vaan uhoiljat ja naureskelijat tositilanteessa rikkoa ovi olkapäällänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jäin kesällä evakkopaikan parvekkeelle. Ovi oli liukuovi jonka kahva tiettyyn asentoon jäädessä voi lukita itsensä. Eli ovi liukui raolleen ja meni lukkoon. En saanut sitä auki
Onneksi aika pieni ulkona oleva naapuri soitti huoltoon joka tuli päästämään minut pois. Onneksi oli kesäaamu ja lämmin
Aika pieni naapuri??
Onneksi ei ollut niin pieni ettei olisi pystynyt puhelinta käyttämään...
Sama tilanne nuorena, olin yksin kotona, wc ovi lukkoon jostain syystä. Liedellä oli kanamunat kiehumassa, kyllä tuli tuskanhiki! Onneksi wc oli pieni ikkuna josta heilutin jotain pyyhettä ja huusin apua. Joku naapuri hälytti huollon, ja pääsin pois ennenkuin tulipalo syttyi.
Älkää laittako ovea edes kiinni yksin ollessanne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minäkin olen oppinut kantapään kautta, että ei kannata lukita ovea, jos on yksin kotona (onneksi sain sitten oven jollain keinolla auki, en tosin enää muista miten, mutta pelottava kokemus oli)
Aika skitso on, jos oven lukitsee vessasta yksin kotona ollessa. Koskaan en vielä ole lukinnut, vaikka en yksin olisikaan..😂
Voin kuvitella että joku kaltaiseni hermoheikko tekee näin, koska pelkää että jättää sitten joskus vahingossa lukitsematta myös julkisella paikalla. :D Minä tarkistan postilaatikon joka ikinen kerta kun ohitan sen, koska pelkään että unohdan koko laatikon jos en pidä tavasta kiinni. Mutta joo, en lukitse vessan ovea jos olen yksin kotona tai töissä yövuorossa.
Minä jäin kotona lukkojen taa ja jätin sitten alkuun lukitsematta julkisessakin vessassa...pari noloa tilannetta tuli...
Yksin asuvana ei tarvitse lukita vessan ovea.
Vierailija kirjoitti:
Yksin asuvana ei tarvitse lukita vessan ovea.
Ovi voi humpsahtaa epähuomiossa kiinni?
Sillä on kätevä pilkkoa ruumiita ja lopuksi pestä letkulla paikat puhtaaksi.