Roope Salminen - miksi saa sääliä
Roope Salminen avautuu Vain elämää -pöydässä seksuaalirikostuomiostaan yksi tähdistä avaa sanaisen arkkunsa
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010707145.html
Tuomittu seksuaalirikoksesta ja kaikki säälii. Saa töitä edelleen jne. Miltä uhrista tuntuu?
Aku ei tehnyt varsinaista rikosta ja ura on täysin ohi.
Kommentit (405)
Huvitti, kun isänsä sanoi, ettei Roope päässyt Teatterikorkeaan kateudun takia. Jokainen joka on liman uljaskan "näyttelijätyötä" nähnyt, ymmärtää miksei valittu.
Isänsä Eppu on puolestaan ihan hyvä näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Huvitti, kun isänsä sanoi, ettei Roope päässyt Teatterikorkeaan kateudun takia. Jokainen joka on liman uljaskan "näyttelijätyötä" nähnyt, ymmärtää miksei valittu.
Saatko isotkin tyydytykset vuosien haukkumisesta? Olet halveksittu nettikiusaaja minun silmissäni. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatko isotkin tyydytykset vuosien haukkumisesta? Olet halveksittu nettikiusaaja minun silmissäni. Yök.
Ehkä limasanaa lukuunottamatta faktaa. :) "VUOSIEN" :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Eppu!
Putouksen harjoittelut: kuka lähtee näyttelemään tätä sketsiä? Roope: minäminäminäminä.
Niin, kun raukka ei muualla pääse näyttelemään, onneksi näin. No ehkä joku Kuhmon kesäteatteri korkeintaan voi säälistä ottaa.
Onhan toi Ropsunen aika surullinen tapaus.
"Yes sir, I can r a p e allnight long"
Missä se Eppu isi muualla on esiintynyt, kuin joskus toistakymmentä vuotta sitten Ennätystehtaan juontajana?? En muista muualla nähteeni..
Siellä se porskuttaa telkkarissa. Myymässä, vain elämää jne
Koska koko syyte ja tuomio oli täyttä pelleilyä. Humalassa maattu ilman housuja ilman nussimista, eli mitään ei tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa Olen miettinyt.
Muut naisia ahdistelleet julkkismiehet ovat kadonneet kokonaan julkisuudesta.
Tuomittu seksuaalirikollinen vaann porskuttaa.
Kitä nämä muut julkkismiehet ovat?
Ainakin Aku Hirviniemi, Axel Smith, Lauri Tähkä...
Eikös Tähkän parin viikon takainen iso keikka ollut loppuun myyty. Todella monet omatkin täysin fiksut tutut sieltä kuvia laitteli. En tiennyt, että hänkin on sekoillut jotain.
Jahas - taas Roopea kiusataan. On se uhri. Aina kaikki kiusaa koko ajan. Ei saa rauhassa edes loukata naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa Olen miettinyt.
Muut naisia ahdistelleet julkkismiehet ovat kadonneet kokonaan julkisuudesta.
Tuomittu seksuaalirikollinen vaann porskuttaa.
Kitä nämä muut julkkismiehet ovat?
Ainakin Aku Hirviniemi, Axel Smith, Lauri Tähkä...
Eikös Tähkän parin viikon takainen iso keikka ollut loppuun myyty. Todella monet omatkin täysin fiksut tutut sieltä kuvia laitteli. En tiennyt, että hänkin on sekoillut jotain.
Tähkä taidettiin todeta syyttömäksi.
Jätetään Roope jo rauhaan, on tekonsa myöntänyt saanut rangaistuksensa ja näyttää myös katuvan sitä mitä tuli tehtyä. Roope olkoon esimerkkinä siitä ettei kannata ryypyjä ottaa jos ei sen jälkeen järki ei enää juokse eikä hallitse tekojaan.
Vierailija kirjoitti:
Salminen tuomittiin rikoksesta, joka tapahtui vuonna 2015. Oikeudenkäynti oli vasta viisi vuotta myöhemmin. Lopputuloksena 70 päiväsakkoa ja 1000 euron korvaukset uhrille.
Haastehakemus ja Salmisen vastaus julistettiin salaisiksi. Oikeutta käytiin suljetuin ovin.
Eli kukaan tänne kirjoittavista ei voi tietää faktoja, ellei ollut itse osallisena tai todistajana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salminen tuomittiin rikoksesta, joka tapahtui vuonna 2015. Oikeudenkäynti oli vasta viisi vuotta myöhemmin. Lopputuloksena 70 päiväsakkoa ja 1000 euron korvaukset uhrille.
Haastehakemus ja Salmisen vastaus julistettiin salaisiksi. Oikeutta käytiin suljetuin ovin.
Eli kukaan tänne kirjoittavista ei voi tietää faktoja, ellei ollut itse osallisena tai todistajana
Fakta on se, että Salminen on seksuaalirikollinen eikä seksuaalirikollisten kuulu patsastella koko perheen ohjelmissa.
Kuinkahan moni teistä on tehnyt abortin? Tai vielä halveksuttavammin, vastoin miehen tahtoa? Täällä paasaatte muiden tekemisistä vaikka itse olette paljon pahempia.
Järkyttävää ja asiatonta, sekä kylmää tuo Roopen lyttääminen ja lynkkaaminen täällä. Liekö av -mammat enkeleitä itse, täysin rikkeettömiä??? Kysympähän vaan.