Roope Salminen - miksi saa sääliä
Roope Salminen avautuu Vain elämää -pöydässä seksuaalirikostuomiostaan yksi tähdistä avaa sanaisen arkkunsa
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010707145.html
Tuomittu seksuaalirikoksesta ja kaikki säälii. Saa töitä edelleen jne. Miltä uhrista tuntuu?
Aku ei tehnyt varsinaista rikosta ja ura on täysin ohi.
Kommentit (405)
Koska äitinsä. Ei siis biologista
äitiä käytännössä lainkaan. Ihmisenirvikuva.
Kaikkea hyvää nuorelle miehelle tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta heruu sääliä!
Eikö sinua sitten säälitä narkomaaniäidin lapsi? Syytön Roope kuitenkin omaan syntyperäänsä ja lapsuuden ongelmiinsa on. Isä on kai jo kuinka monetta kertaa naimisissa ja lapsia monelleko eri äidille? Siihen teatteria, tv-ohjelmia, julkisuus ja sen tuoma kirous. Eroja, riitoja. Äidittömyys. Surullista.
Minua ainakin säälittää. Ja ymmärrän oikein hyvin. Kaksi väkivaltaista isäpuolta, joista toinen alkoholisoitui, jättikonkurssi ja kaikenlaista hämärää. Äidillä ei koskaan aikaa, yrittäjänä aina töissä. Sisarpuolia, jotka kiusasivat. Siihen pikkuvelipuoli, jolle annettiin kaikki. Meillä on erilaisia tarinoita kerrottavana.
Salminen tuomittiin rikoksesta, joka tapahtui vuonna 2015. Oikeudenkäynti oli vasta viisi vuotta myöhemmin. Lopputuloksena 70 päiväsakkoa ja 1000 euron korvaukset uhrille.
Haastehakemus ja Salmisen vastaus julistettiin salaisiksi. Oikeutta käytiin suljetuin ovin.
Eli kukaan tänne kirjoittavista ei voi tietää faktoja, ellei ollut itse osallisena tai todistajana
Vierailija kirjoitti:
Salminen tuomittiin rikoksesta, joka tapahtui vuonna 2015. Oikeudenkäynti oli vasta viisi vuotta myöhemmin. Lopputuloksena 70 päiväsakkoa ja 1000 euron korvaukset uhrille.
Haastehakemus ja Salmisen vastaus julistettiin salaisiksi. Oikeutta käytiin suljetuin ovin.
Eli kukaan tänne kirjoittavista ei voi tietää faktoja, ellei ollut itse osallisena tai todistajana
Minäkin kyselin todisteiden ja perusteluiden perään, mutta sain vain mollaavan vastauksen. Kovin on tykitetty syytteitä ja sivu sivulta on innostuttu yhä innokkaammin lynkkaamaan ja joukossa tyhmyys kunnolla tiivistynyt, mutta mitään oikeuden pöytäkirjaa ei ole linkitetty. Kappas vaan, kummallista on.
Vaikka teki väärin, niin ei tuo nyt mikään sarjamurhaaja sentään ole. Oppipahan olemaan juomatta tai juo sitten vaikka lapin autiomökillä niin, ettei pääse tapahtumaan mitään. Ja tuo nainen voi myös lopettaa juomisen, kaksi päivää putkeen ympäripäissään, huojuu pitkin katuja, sammuu, nuolee, ja sitten nostaa syyteet perään. Ei mikään classy lady. En uskoisi puheitaan. Peiliin voisi katsoa myös.
Oikeuttaako se raiskaamaan muita jos ei ole äitiä? Kyllä täälä jokainen aikuinen on itse vastuussa omista teoistaan eikä syytä voi sysätä muille. Kyllä pitäisi Roopen tv uran ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Roope on pitkä ja hyvännäköinen.
Saa anteeksi
Olkaapa pojat varovaisia erilaisten naikkosten kanssa. Pyytäkää lupa mielellään kirjallisesti kahtena kappaleena.
Siinäpä olisi uudenlaiselle äpille ja sovellukselle paikka . Seksisuostumus puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeuttaako se raiskaamaan muita jos ei ole äitiä? Kyllä täälä jokainen aikuinen on itse vastuussa omista teoistaan eikä syytä voi sysätä muille. Kyllä pitäisi Roopen tv uran ohi.
Siis tässähän ei ole kysymys raiskauksesta
Minna Turunen katosi julkisuudesta, ja esiin nousi hälyttäviä tietoja tämä Roope Salmisen äidin nykytilanteesta tiedetään
https://www.is.fi/viihde/art-2000010716006.html
Roopella oli hyvä äitipuoli 20 vuotta ja on edelleen.
Toki narsismin syntyyn voi vaikuttaa epätasapainoiset vanhemmat.
No korjataan, yritti väkisin harrastaa seksiä nukkuvan/sammuneen naisen kanssa. Onko parempi? Maksoi korvaukset kyllä, mutta minun silmissä tälläisellä luuserilla ei ole mitään asiaa kekkuloida tvssä oli selitys mikä hyvänsä
Salmisen suku - pojasta polvi pahenee
En pidä tällaisista Ropsuista ja airasamulineista, jotka hakevat huomiota, rahaa ja myötätuntoa kaupallistamalla läheistensä mielisairaudet.
Samaten podcastien ja truecrime -realityjen aikakaudella hämärtyy yhä enemmän ja enemmän se raja, saako tekemillään rikoksilla rikastua, tienata itselleen omaisuuksia, hyödyntää siis muiden kärsimykset. Tämä on aina ollut sellainen perustavanlaatuinen moraalinen kysymys, jonka luulisi koskettavan kaikkia ihmisiä (mahdollisina uhreina), mutta kovin välinpitämättömästi tähänkin nykyään suhtaudutaan. Liian paljon kaikenkirjavia podcasteja, joiden tekijät myyvät isoäitinsä, äitinsä, murhatut ja tapetut, että saavat julkisuutta ja rahaa.
"Alun perin kerrottiin, että seksuaalirikoksesta tuomittu Salminen palaisi jaksossa julkisuuteen vuosien canceloinnin jälkeen."
Eihän tuo kusipää ollut edes puolta vuotta pois televisiosta tuomion saamisen jälkeen.
Minun puolestani voidaan Roope känselöidä edelleen, ad infinitum.
Minna ajautui pimeyden puolelle, ja onhan se raskaat jälkensä jättänyt. Roopesta huomaa asian hyvin. Koettaa kuitenkin tsempata, vaikka on mokaillut ja pahasti. Melkoista taistelua varmaan käy mielenterveytensä kanssa hänkin. Sukuni salat -ohjelma paljasti aika paljon.