Roope Salminen - miksi saa sääliä
Roope Salminen avautuu Vain elämää -pöydässä seksuaalirikostuomiostaan yksi tähdistä avaa sanaisen arkkunsa
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010707145.html
Tuomittu seksuaalirikoksesta ja kaikki säälii. Saa töitä edelleen jne. Miltä uhrista tuntuu?
Aku ei tehnyt varsinaista rikosta ja ura on täysin ohi.
Kommentit (405)
Rentut viehättää, jos ovat hyvännäköisiä.
joo, ne naiset vaan tunki mun kikkelin päälle, en voinut mitään...Mua nyrsii tuo että kaikilta muilta on loppunu työt mutta ei tältä!
Vierailija kirjoitti:
Koska Roope on pitkä ja hyvännäköinen.
Saa anteeksi
Olkaapa pojat varovaisia erilaisten naikkosten kanssa. Pyytäkää lupa mielellään kirjallisesti kahtena kappaleena.
Samaa Olen miettinyt.
Muut naisia ahdistelleet julkkismiehet ovat kadonneet kokonaan julkisuudesta.
Tuomittu seksuaalirikollinen vaann porskuttaa.
Roopella on suhteita; miesverkosto suojelee.
Ja jatkuvalla syötöllä hän uhriutuu huonosta äitisuhteestaan. Sekö on syynä kaikkiin hänen urpoiluihinsa? Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Samaa Olen miettinyt.
Muut naisia ahdistelleet julkkismiehet ovat kadonneet kokonaan julkisuudesta.
Tuomittu seksuaalirikollinen vaann porskuttaa.
Kitä nämä muut julkkismiehet ovat?
Sukunimi suojaa paljon ja järjestää töitä.
Kauanko ihmistä pitää ruoskia? Tuo tapahtuma tapahtui 9 vuotta sitten. Kai jossain ajassa voi jo anteeksikin antaa.
n55
No jos hän on "vain" nukkunut lusikassa, ja olleet illan yhdessä ja yhteisymmärryksessä, niin en minä kyllä minään julmana seksuaalirikollisena häntä näe. Tietenkin kieltoa pitää kuunnella ja noudattaa, mutta kun mitään r*skausta ei ole tapahtunut. En ymmärrä, tuon olisi voinut sopia muutenkin. Humalalla osuutta asiaan, molemmilla.
Jos siis on todellakin asia näin? Pettäminen on persiistä. Kertoo oppineensa ja on mennyt itseensä, myöntää virheensä ja katuu.
Hirviniemi kuitenkin irstaasti ja pitkäkestoisesti lähetellyt viestejään, teineillekin? ja oliko käynyt käsiksikin?
Yhtään ohjelmaa jossa tuo heppu on, en katso. Sen verran etova tapaus.
Aku, laulaja Metsäketo, Leppilampi jne
Vierailija kirjoitti:
Roopen iskä järkkää hommia
Heh
Vierailija kirjoitti:
Ja jatkuvalla syötöllä hän uhriutuu huonosta äitisuhteestaan. Sekö on syynä kaikkiin hänen urpoiluihinsa? Säälittävää.
Tosiasioiden toteaminen ei ole uhriutumista.
Sama, jotenkin Niljakas ja epäaito
Koska Roope on pitkä ja hyvännäköinen.
Saa anteeksi