Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roope Salminen - miksi saa sääliä

Vierailija
24.09.2024 |

Roope Salminen avautuu Vain elämää -pöydässä seksuaalirikostuomiostaan yksi tähdistä avaa sanaisen arkkunsa

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010707145.html

Tuomittu seksuaalirikoksesta ja kaikki säälii. Saa töitä edelleen jne. Miltä uhrista tuntuu?

Aku ei tehnyt varsinaista rikosta ja ura on täysin ohi.

Kommentit (405)

Vierailija
261/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä lähti polkemaan toista kun toinen hoitaa vastasyntynyttä kotona...

Oliko silloinkin humalassa??

Tämä

Taisi niiden suhde lässähtää jo odotusaikana. Hetken huumaa ja ehkäisystä ei huolehdittu. Tuskin suunniteltu juttu. Jostain luin, että asuivat pitkään vielä saman katon alla vaikka olivat jo eronneet. Yrittivät kai jotain vielä lämmitellä lapsen takia, ja eihän se sellainen useinkaan onnistu.

Roope on täysin sekaisin itsensä kanssa. Itkee ja nauraa vuoron perään. Ei ole kaikki kunnossa.

Roopen äitihän oli Roopen lapsena ollessa

Samat naiset täällä puolustaa Roopea,  jotka muuhanmaattajien tekosia puolustaa. Huh huh mitä sinisilmäisyyttä, suorastaan hölmöä!

Vierailija
262/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotku saa anteeksi kansalta vaikka mitä. Yleensä naiset ei saa mokiaan anteeksi.

Kansa on julmaa ja typerää.

Naiset on enimmikseen täyspaskoja uhriutujia, ja aina muissa vika, lietsovat miesvihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt humalassa mm. Suudella miehiä jotka ei ole halunneet yms. Olisi aivan kamalaa olla tuomittu seksuaalirikollinen tällaisen vuoksi. 

En ymmärrä miksi nyt mennään johonkin ääripäähän näissä jutuissa. En ole kenekään puolella, mutten löydä rikosta tässä asiassa. 

Vierailija
264/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roopella on suhteita; miesverkosto suojelee.

Joo, kulttuurisuvun vesa. Vaikutusvaltaiset miehet tykkää, ei naiset.

Vierailija
265/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen elänyt rankan nuoruuden bilettäen ja ollut toistuvasti tilanteissa, jossa on ollut tiedottomia naisia sängyllä, sohvalla, hytissä jne, eikä mulla ole koskaan tullut edes mieleen alkaa riisumaan heitä, jotta voisin tyydyttää itsenä. Olen myös keskeyttänyt tilanteen, kun olen huomannut, että vastapuoli ei ole enää "läsnä".

Seksin harrastaminen tiedottoman ihmisen kanssa ei vaan kiihota minua.

90-luvun nuori

Eihän siinä harrastettu seksiä, nukuttiin umpihumalassa alasti lusikassa. Sitä voidaan pitää seksuaalisena tekona koska oltiin alasti.

Ei sitä hups vaan yllätten vahingossa oltu alapää paljaana, vaan Roope Salminen riisui lähes tiedottomalta housut, ja itseltään. 

Kenelle tulee mieleen mennä riisumaan sammuneelta housut ja itseltään ja könytä viereen toiseen kiinni, vaikka nimenmaan nainen on sanonut, että haluaa nukkua yksin.  Naisen kaverit tulee käskyttämään Roopen pois sieltä housut kintuissa. Että mikähän sun mielestä tuo teko sitten oli? Asia ei kyllä jää kovin epäselväksi mun mielestä. Tuomio tuli, ei oikeudessakaan jäänyt epäselväksi. Pakottaminen seksuaaliseen tekoon. 

Kuka tuollaista puolustelee, todella vastenmielistä. 

Vierailija
266/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni teistä on tehnyt abortin? Tai vielä halveksuttavammin, vastoin miehen tahtoa? Täällä paasaatte muiden tekemisistä vaikka itse olette paljon pahempia. 

Miten abortit liittyy tähän asiaan? 

Vierailija
267/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isänsä vaikuttaa narsistilta

Yleensähän lapseen ja lapsen persoonan kehittymiseen vaikuttaa todella paljon enemmän se vanhempi tai huoltaja, kenen kanssa pääasiallisesti elää (lähivanhempi, huoltaja), kuin se vanhempi, joka on poissa. 

Isänä kanssa Roope on lapsuutensa kasvanut.

Mistä päättelet, että isänsä Eppu Salminen olisi narsistinen persoona? 

Vierailija
268/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni teistä on tehnyt abortin? Tai vielä halveksuttavammin, vastoin miehen tahtoa? Täällä paasaatte muiden tekemisistä vaikka itse olette paljon pahempia. 

Jaa, että aborttikin pitäisi naisen jättää tekemättä, taikka tehdä (ks. moni muu AV keskustelu, "isäksi pakottaminen") miehen tahdon mukaisesti. Aina niin kuin mies määrää. No ei. Eikä liity aiheeseen mitenkään, muuten kuin misogynistin pienessä mielessä. 

Vierailija
269/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope ei tappanut ketään, toisin kuin abortin tehnyt 

Vierailija
270/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv:ssä ei näytetä kun Roope saa ison itkukohtauksen vain elämässä. Kyllä hän on tekonsa sovittanut. 

Vierailija
271/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
272/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Roope, ei. Ei väkisin

Vierailija
273/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

My ropsu

Vierailija
274/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin pikkusormen - se riisu kaikki housut. Aloin römsällä leikkimään - tein sen salaa...

- Roope

Vierailija
275/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja koirat

Vierailija
276/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihaa

Vierailija
277/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka väkisin - kunhan saa

Vierailija
278/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" aloin pilulla leikkimään, tein sen salaa".

Akia mukaillen ala Roope

Vierailija
279/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen. Meni makaamaan alasti jonkun viereen? Ja siitä pitäis nyt teidän mielestä sitten tuomita likimain kadotukseen koko mies? 

Vierailija
280/405 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tv:ssä ei näytetä kun Roope saa ison itkukohtauksen vain elämässä. Kyllä hän on tekonsa sovittanut. 

Krokotiilin kyyneleet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi