Missä olit, kun Olof Palme murhattiin?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kyllä sano yhtään mitään. Kui vanhoi ootte?
I am your father
Laivalla, tulin samana iltana Tukholmasta Turkuun.
Jaa-a, mitähän 13vee minä on silloin tehnyt. En muista edes sitä joten kysymys missä on ylitsepääsemätön este.
Järvenpäässä, kuulin uutisen autoradiosta.
Kotona. Olin 7. luokalla koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, mitähän 13vee minä on silloin tehnyt. En muista edes sitä joten kysymys missä on ylitsepääsemätön este.
Traumaperäinen stressihäiriö voi poistaa muistikuvia. Onkohan meillä tässä varteenotettava epäilty? Lasta ei epäilty niihin aikoihin. Nythän rikokset tehdään järjestään alle 15 vuotiaiden toimesta.
Kotona. Olin lukiolainen. Muistan tapauksen laajan uutisoinnin. Muistan myös myöhemmin ulkoministeri Anna Lindin murhan NK:ssa.
Christer Petterson ja Skandia-mies olivat hämäyksiä. Todellinen syyllinen oli poliisissa oleva äärioikeistolainen fraktio, jolla oli yhteyksiä eteläafrikkalaisiin palkkamurhaajiin.
Vierailija kirjoitti:
Christer Petterson ja Skandia-mies olivat hämäyksiä. Todellinen syyllinen oli poliisissa oleva äärioikeistolainen fraktio, jolla oli yhteyksiä eteläafrikkalaisiin palkkamurhaajiin.
Palmella ei ollut juuri tuolloin turvamiehiä, ei mikään sattuma. Tieto tästä oli tietenkin murhaajalla ja tieto meni Palmen kanslian turvamiehiltä murhaajalle.
Olin silloin Espoon Suvelassa kavereiden luona juopottelemassa.
Varmaan kotona sängyssä nukkumassa. Tapaus ei ole jäänyt mieleeni, koska se oli minulle yhdentekevä. Jotain hurrien juttuja.
Notkuttiin Skandiamiehen kanssa siinä kartsalla, ihan huudeilla.
Äitini kohdussa. Toki voit yrittää väittää, että äitini (viimeisillään raskaana) oli Palmen kuoleman takana...
Varmaan kotona, muistan uutisen hyvin.
Kerro mitä teet tiedolla missä tai joku tuntematon oli.....Et takuulla ole terve .🤣🤣🤣🤣
Olin 6. luokalla ja koska oli helmikuinen perjantai-ilta, niin luultavasti pelasin tietokoneella.