Missä olit, kun Olof Palme murhattiin?
Kommentit (57)
Olin sen ruohoisen kummun takana.
Aamulla intissä kuulin. Kaikki kohahtivat tuvassa.
SYK:n uimahallissa Haagassa ja siellä saunassa, johon oli vedetty radiopiuhat.
Kotona olin ja kuulin radiosta tai telkkarista, mitä oli tapahtunut. Järkytyin.
Muistan hyvin. Väänsin urheiluhallilla kataa naama irvessä.
Mitä? Onko Olof Palme murhattu?! Voi ei!
RIP, thoughts and prayers, you will be missed.
Niin kuka se muuten on?
Muistan kyllä murhan, mutta en missä olin. Kotona varmaankin.
Heräsin omasta huoneesta, olin teini, ja televisiossa oli erikoislähetys. Äiti oli olkkarissa pelkissä alkkareissaan ja sanoi Olof Palme on tapettu. Se oli järkytys.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin omasta huoneesta, olin teini, ja televisiossa oli erikoislähetys. Äiti oli olkkarissa pelkissä alkkareissaan ja sanoi Olof Palme on tapettu. Se oli järkytys.
Muistan sen onton painostavan äänen, kun aivot tiedosti Olof Palmen kuolinuutisten tiedoituksen.
Vouvaava paha olo äänettömänä äänenä kuin kuumeinen olotila ja paine pääkopassa.
Kuinka monet suomalaiset tunsivat flunssan alkaneen ja se ei alkanutkaan, se oli vain ahdistus rakkaan poismenosta.
Eliitti suunnitteli murhan ja uuden maailmanjärjestyksen. Samaan aikaan Etelä-Afrikassa kuohui ja vääjäämätöntä yritettiin hidastaa kaikin keinoin.
Me kaikki tiesimme myös että pian koittaa "vapaus".
Mutta vain eliitille. Meille koittaa uudet maailmansodat ja vitsaukset, joita eliitti on kansakunnille järjestänyt pehmittääkseen uhkaa.
Palme oli maailmanlaajinen uhka yhteiselle hyvinvoinnille ja eliitin rahoille.
Olin kotona ja muistan hyvin sen hetken kun sain tietää kuolemasta. Olin ollut töissä Sabbatsbergin sairaalassa, joskaan en sillä hetkellä. Arvostin Palmea kovasti hänen työnsä johdosta ja olin nähnyt hänet myös vähän aikaisemmin.
Mitään en tiedä 357 magnumista ja Tukholmasta en ole kuullutkaan.
Paljon salaliittoteorioita tämänkin ympäriltä. Nyt kun Trumpia ammutaan, kukaan ei enää kehittele sellaisia. Maailma on toisenlainen.
Siis hä? Onko tää sama henkilö kuin komisario Palmu? Olen syntynyt 1993, mennyt aivan ohi.
Olin kotona ja muistan vieläkin kun aamulla tuli ylimääräinen uutislähetys tapahtumasta.
Nyt ei kyllä sano yhtään mitään. Kui vanhoi ootte?
Oulun Läänivankilassa joten minulla on alibi,radiosta kuunneltiin kyseistä tapausta kun uutiset tuli.
Alkoiko Suomessa hiihtoloma tuona viikonloppuna? Ruotsissa ainakin alkoi. Muistaako joku?
Varmaan kotona juhlimassa 13 v. syntymäpäivääni.