En vastaa koskaan puhelimeen tai avaa ovea ellen etukäteen tiedä kuka se on
Kommentit (125)
Jos puhelu tulee minulle tuntemattomasta numerosta, en vastaa. Katson kukasoitti-sivulta soittajan, joka yleensä on puhelinmyyjä. Sitten estoon. Jos aiheellinen taho esim. isännöitsijätoimisto, saatan soittaa takaisin tai odottaa hetken, että soittaa uudelleen ja vastata silloin.
Ovea en avaa edes tutuille, jos ei olla sovittu tapaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihme erakkoja suurin osa. Puhelimeen vastataan ja osataan sanoa "kiitos ei", jos ei kiinnosta. Puhelin on puhumista varten, ei hienojen välkkyvien valojen katseluun.
Puhelin on viestittelyä ja netissä surffailua varten. Puhuminen on jo vanhanaikaista.
Mä kun soitan töistä jollekin, niin mulla on lankapuhelin käytössä. Jos joku ei vastaa puhelimeen silloin kun soitan, niin ei voi mitään, soitan seuraavalle. Jos on useampi puhelu listalla , niin en mä ala edes miettimään miten tavoittaisi parhaiten ne jotka eivät vastanneet puhelimeen. Mä soitan uudestaan jos tilanne antaa myöden tai odotan, että soittavat takaisin.
Jos joku työ- tai harjoittelupaikkaa hakenut ei vastaa puhelimeen useamman yrityksen jälkeen, niin paikka menee seuraavalle. Pitäis sen verran hoksottimet pelata, että sama numero soittaa monta kertaa päivässä useamman päivän ajan, että siellä saattaisi olla jotain asiaa.
Kun en vastannut tuntemattomasta tulleeseen soittoon, rynni kytät sorkkaraudalla sisään, kun olin suihkussa.
Eli kyllä kandee vastata.
Seitsemänkymmentä luvulla ihan tavallista, oven avaamalla näki kuka sisään oli pyrkimässä. Kotona oltiin jos oltiin
Mites muuten avaatteko saamanne tekstiviestit? Uskallatteko avata saamanne kirjeet?
Tekstiviesteillä ja sähköposteilla voi välittää viruksia.