Miksi naiset irvailevat keski-ikäisille tai sitä lähestyville miehille siitä että nämä haaveilevat vielä omasta perheestä?
Tähän olen törmännyt tälläkin palstalla usein. Mikä siinä on tuomittavaa jos esim 40-50-vuotiaana miehenä vielä haaveilee omasta perheestä, jos sitä ei aikaisemmin ole onnistunut saamaan? Onko kyseessä joku naisten katkeruus olemassa olevasta biologiasta? Muuta selitystä on hieman vaikea keksiä.
Kommentit (756)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen keski-ikäinen sporttinen mies ja aikomus on vielä perustaa perhe. Suomessa heikko tarjonta eli vähän ja asennevammaisia naisia ja asenteet vastaan.
Moni unohtaa sen, että vanheneminen on kiihtyvä prosessi. Mitä enemmän ikää, sen nopeammiksi iän mukana tulevat rapistumiset tulevat. Vaikka keski-iässä kokisi olevansa sporttinen ja hyväkuntoinen, viisi vuotta voi jo muuttaa koko paletin.
Kävin lääkärissä eri kokeissa ja keho vastaa 20v nuorempaa. Odotellaan tässä nyt sitten sitä miesten kiihtyvää ikääntymustä. Onko feministien juttuja?
Naama onkin sitten jo kuin petolinnun perse. Samoin jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen keski-ikäinen sporttinen mies ja aikomus on vielä perustaa perhe. Suomessa heikko tarjonta eli vähän ja asennevammaisia naisia ja asenteet vastaan.
Moni unohtaa sen, että vanheneminen on kiihtyvä prosessi. Mitä enemmän ikää, sen nopeammiksi iän mukana tulevat rapistumiset tulevat. Vaikka keski-iässä kokisi olevansa sporttinen ja hyväkuntoinen, viisi vuotta voi jo muuttaa koko paletin.
Kävin lääkärissä eri kokeissa ja keho vastaa 20v nuorempaa. Odotellaan tässä nyt sitten sitä miesten kiihtyvää ikääntymustä. Onko feministien juttuja?
Niin varmaan. Tuo on taas tuota miesharhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet, lihominen ja naaman lurpahtaminen aiheuttavat kärttyisyyttä ja katkeruutta. Ja ovat kateellisia, kun eivät itse enää voi saada lapsia, kun taas 50 v mies voi ottaa pari-kolmekymppisen muijan ja rusauttaa sen paksuksi.
Nyt ei ole ihan selvinnyt että kenelle pitäisi olla kateellinen. Sille 50 v miehelle, joka aloittaa parinkymmenen vuoden perheprojektin vai sille pari-kolmekymppiselle muijalle, joka aloittaa parinkymmenen vuoden perheprojektin 50 v rusauttajan kanssa?
Oikeasti huomaa, ettei teillä ole lapsia. 😄
Kyllähän sä kateellinen ja katkera olet. Et olisi päästänyt itseäsi lurpahtamaan ja lihomaan.
Mies lihoo ja lurpahtaa ihan samalla tavalla, kuin naiset- itseasiassa pahemmin, sillä miehissä on Suomessa enemm
Kannattaa käydä Aasian suunnalla, siellä naisten lisäksi miehetkin pitävät ulkoisesta olemuksestaan huolta - jopa naisia enemmän. Ei oteta rusketusta purkista tai hankita Turkista, alkoholia ei lipitetä eikä syödä roskaruokaa. Liikuntaa ja ruokavalio koostuu hyvistä proteiineista ja tuoreista kasviksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun nämä maksaläiskäiset,kaljamahaiset ukot eturauhasvaivoineen irvailee vaihdevuotisista haisevista akoista ja luulee saavansa sänkyynsä jonkun söpön 19vuotiaan kun Dannykin sai.
Itselläni on kylläkin sixpäkki ja rauhaset toimii. Hyvin on parikymmentä vuotta nuoremmat naiset tykänneet. Itse en oikein omanikäisistäni naisista tykkää.
Niin, henkisesti epäkypsät miehet kokee ikäisensä naiset uhkana ja siksipä pedoja lapset kiinnostaakin.
Mistä lähtien mies on pedo, jos tämä on kiinnostunut 18-25-vuotiaista nuorista naisista. Käyttäkää niitä termejä edes oikein. Onhan paljonkin ollut vaikutusvaltaisia miehiä, joilla on 20-30 vuotta nuoremmat naisystävät edellisestä presidentistä alkaen. Ihan iät ja ajat ollut ns. normi, mutta nyt sitten huudellaan pedoa ja sitten hurrataan, jos paljastuu jonkun 14-vuotiaan pojan salasuhde johonkin yli 30-vuotiaaseen opettajattareen, mikä on ristiriidassa sen kanssa, kuinka vanhempi nainen nuoremman miehen kanssa nähdään lähtökohtaisesti outona ja jopa ällöttävänä kombona, ja niissä tapauksissa aina muistutetaan irvailla kuinka naisilla on jo hedelmällisyys heikentynyt (faktaa tietysti, en sitä kiellä).
"Minne se juna meni suomalaisella miehellä? Parhaassa iässä ja kypsempi kuin teininulikat. Eiköhän ongelma ole snobbailu naisilla kun jätkiä tulee maailmalta jonossa ja naisia ei juuri. Intersektionaalinen feminismi. Siitä on kyse ja se pätee myös valtion linjauksissa."
Vastaus nrolle 688: Parhaassa iässä kenen mielestä? Ehkä miehen omasta mielestä. Hedelmällisten naisten mielestä 45-vuotias ei ole parhaassa iässä perheenperustamista ajatellen. Tätä tukee sekä tilastot, joita HS:n artikkelista saattoi lukea, että haastatellun 45-vuotiaan Jukan kokemukset. Artikkelista ilmeni, että Jukalla kyllä riitti vientiä 30- ja 35- vuotiaana, mutta tuolloin hän ei vielä halunnut asettua aloilleen. Nyt kun ikää on 45, niin on paljon vaikeampaa löytää naisia, jotka olisivat valmiita perustamaan perhettä hänen kanssaan. Nelikymppisillä naisilla on usein Tinder-profiilissa tieto, että lapset on jo tehty, ja kolmekymppiset taas suosivat omanikäisiään. Näin siis tuon Hesarin artikkelin mukaan.
Toki poikkeuksia on. Leonardo DiCaprio saa nuoria naisia siksi, että hän on Leonardo DiCaprio. Hänen kohdallaan ei haittaa, että hän on 49-vuotias. Kun taas jos olet Pertti Perusinsinööri 49 v., niin voit kyllä vain haaveilla nuoresta vaimosta ja omista lapsista. Todennäköisyydet puhuvat puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
"Irvailuun on yleensä syynä kylmä fakta, että on TÄYSIN kusipäistä seurustella ihmisen kanssa joka haluaa lapsia ja esittää että "sitten joskus" vaikka tietää että nainen ei ole se jonka kanssa oikeasti haluaa niitä lapsia hankkia."
Meinaatko, että me miehet olemme jotain selvänäkijöitä ja olemme varmoja, ettei nainen muutu tai hänestä vuosien mittaan paljastuu sellaisia piirteitä, että lapsia ei tee mieli hankkia sellaisen kanssa? Eikö naisillakin mene keskimäärin 7 vuotta, kunnes toteavat, ettei mies ole sitä mitä haki ja ottaa eron.
Mitä sä nyt selität? Vastasin kommenttiin, jossa kerrottiin olevan KYLMÄ FAKTA että miehen vetkuttelu johtuu siitä että hän TIETÄÄ ettei nainen ole se joka haluaa lapsia. Se on kusipäistä. Älä puhu kylmistä faktoista jos peräännyt heti kun toimintasi kusipäisyys osoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Irvailuun on yleensä syynä kylmä fakta, että on TÄYSIN kusipäistä seurustella ihmisen kanssa joka haluaa lapsia ja esittää että "sitten joskus" vaikka tietää että nainen ei ole se jonka kanssa oikeasti haluaa niitä lapsia hankkia."
Meinaatko, että me miehet olemme jotain selvänäkijöitä ja olemme varmoja, ettei nainen muutu tai hänestä vuosien mittaan paljastuu sellaisia piirteitä, että lapsia ei tee mieli hankkia sellaisen kanssa? Eikö naisillakin mene keskimäärin 7 vuotta, kunnes toteavat, ettei mies ole sitä mitä haki ja ottaa eron.
Mitä sä nyt selität? Vastasin kommenttiin, jossa kerrottiin olevan KYLMÄ FAKTA että miehen vetkuttelu johtuu siitä että hän TIETÄÄ ettei nainen ole se joka haluaa lapsia. Se on kusipäistä. Älä puhu kylmistä faktoista jos peräännyt heti kun toimintasi kusipäisyys osoitetaan.
Koitappas pikkuisen rauhoittua. Leivot vaikka pullaa tai syöt sipsejä sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ehkä ne 50v isäksi tulevat nauttivat siitä, että 60-vuotiaina saavat vielä seistä urheilukentän tai kaukalon laidalla tuntitolkulla niitten 35-45v isien kanssa."
Kuulostaa huomattavasti järkevämmältä kuin naisten istuminen joka päivä klo 7-23 tällä palstalla haukkumassa miehiä.
Siirrypä sinäkin sitten lähimmän urheilukentän laidalle. Saat järkevämpää tekemistä kuin roikkua täällä haukkumassa naisia. Voit kerrankin olla ylpeä itsestäsi!
Olipa lapsellinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä nyt selität? Vastasin kommenttiin, jossa kerrottiin olevan KYLMÄ FAKTA että miehen vetkuttelu johtuu siitä että hän TIETÄÄ ettei nainen ole se joka haluaa lapsia. Se on kusipäistä. Älä puhu kylmistä faktoista jos peräännyt heti kun toimintasi kusipäisyys osoitet
Koitappas pikkuisen rauhoittua. Leivot vaikka pullaa tai syöt sipsejä sohvalla.
Koitapas sinä välillä keksiä uusia kommentteja tai käydä vaikka ulkona. Mitä tässä ketjua selaillut, niin aika monta päivää vissiin olet hokenut tuota samaa rauhoittumista? Eikö käy jo tylsäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet valittavat aina yksinäisyyttään ja syyllistävät siitä naisia. Miksei tavallinen mies kelpaa. Kyllä se kelpaa, on useasti kelvannut, mutta miehet eivät halua sitoutua nuorena. Jos ollaan saman ikäisiä, niin 35 alkaa olla viimeinen aika naiselle hankkia biologisia lapsia.
Mulla on useasti tyssännyt suhde miehen haluttomuuteen sitoutua (halutaan viettää villiä poikamies elämää). He etsivät perhettä sitten 40-50 vuotiaana, mutta harvemmin nuoret tytöt kiinnostuvat vanhoista ukoista ja saman ikäisillä naisilla on jo lapsia tuolloin.
Kukaan ei halua 40-50v naista.
Tämä.
"Koitapas sinä välillä keksiä uusia kommentteja tai käydä vaikka ulkona. Mitä tässä ketjua selaillut, niin aika monta päivää vissiin olet hokenut tuota samaa rauhoittumista? Eikö käy jo tylsäksi?"
Vaikutat kärttyisältä ja katkeralta. Etkö ole tyytyväinen muuttuneeseen ulkonäköösi?
Akat rupahtaa niin hiton nopeasti. Itse olen 43-vuotias mies, mutta ei minulla ole ryppyjä, harmaa pää tai pälvikalju. Saman ikäiset naiset näyttää suuri osa viisikymppisiltä. Esim Vappu Pimiä on sen näköinen nainen jolta odottaisin oman ikäiseni naisen näyttävän. Vappu on vieläpä hieman minua vanhempi, mutta ei näyttä sellaiselta kurpalta että ikä alkaisi vitosella. Ei kuitenkaan enää myöskään mikään parikymppisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun nämä maksaläiskäiset,kaljamahaiset ukot eturauhasvaivoineen irvailee vaihdevuotisista haisevista akoista ja luulee saavansa sänkyynsä jonkun söpön 19vuotiaan kun Dannykin sai.
Itselläni on kylläkin sixpäkki ja rauhaset toimii. Hyvin on parikymmentä vuotta nuoremmat naiset tykänneet. Itse en oikein omanikäisistäni naisista tykkää.
Niin, henkisesti epäkypsät miehet kokee ikäisensä naiset uhkana ja siksipä pedoja lapset kiinnostaakin.
Mistä lähtien mies on pedo, jos tämä on kiinnostunut 18-25-vuotiaista nuorista naisista. Käyttäkää niitä termejä edes oikein. Onhan paljonkin ollut vaikutusvaltaisia miehiä, joilla on 20-30 vuotta nuoremmat naisystävät edellisestä presidentistä alkaen. Ihan
Kukaan ei hurraa tuollaiselle ja aina vanhaa ukkoa joka kuolaa lasta/teiniä on pidetty pedona. Koska lainsäädäntö ei ole naisten tekemä, siinä on kuitenkin myönnötyksiä myös näille miehille, toisissa kulttuureissa enemmän ja toisissa vähemmän. Vähän etelämpänä pedona pidetään vaan menkattomaan naiseen kajoamista ja joissain kulttuureissa jopa vastasyntyneen seksuaalinen mutilointi nähdään miesluontona
Sanoisin että jos haluaa päästä tuollaisen vammastelun yläpuolelle, on syytä kasvaa koko seksiaddiktiosta ja alkaa arvostamaan ihmisiä ihan muiden asioiden kuin pimpan tai ihon kireyden perusteella. Ihannoi sitten 5-, 15-, tai 20-vuotiasta siittämiskohteenaan osoittaa olevansa vaan elukka, jolla lakkaa toiminta aivoista kun veri valahtaa kerta toisensa jälkeen hallitsemattomasti siittimeen
Apua on varmasti saatavilla, mutta sitä ennen pitäisi tunnistaa ja hyväksyä, että omaa ongelman. Ja kaikissa patriarkaalisissa kulttuureissa eläimellinen himo, seks.hyväksikäyttö ja pedarius on normalisoitu, ja sen ongelmallisuus kielletään. Jos noilta lapsilta tai nuorilta kysyttäisiin, tai kun kysytään, viesti on tietysti täysin päinvastainen. Mutta sedillä ei kierrä edes korvissa veri, kun päässä pyörii joku netistä opittu hurmoksellinen siitosfantasia
Vierailija kirjoitti:
Akat rupahtaa niin hiton nopeasti. Itse olen 43-vuotias mies, mutta ei minulla ole ryppyjä, harmaa pää tai pälvikalju. Saman ikäiset naiset näyttää suuri osa viisikymppisiltä. Esim Vappu Pimiä on sen näköinen nainen jolta odottaisin oman ikäiseni naisen näyttävän. Vappu on vieläpä hieman minua vanhempi, mutta ei näyttä sellaiselta kurpalta että ikä alkaisi vitosella. Ei kuitenkaan enää myöskään mikään parikymppisen näköinen.
Ammattimeikattu ja laitettu joka kuvaan. Sitä paitsi nämä itsensä nuorekkaaksi mieltävät miehet ovat todellakin rupsahtaneita, jäykistyneitä, harmaantuneita ja varsinkin aatemaailmaltaan täysin vanhentuneita. Pahimmilla on jopa se kalju ja harmaat hiukset ja silti ymppäävät itsensä 20-30v naisten ikäluokkaan. Sitten pikku hiljaa kun ei olekaan vientiä alkaa valehtelu ja rikokset, kun ei muullakaan irtoa. Että koita vaan kestää, olet sen ikäinen kuin olet ja sinulla ei selvästi ole siis edes pääsyä oman ikäluokkasi kovatasoiseen otantaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet, lihominen ja naaman lurpahtaminen aiheuttavat kärttyisyyttä ja katkeruutta. Ja ovat kateellisia, kun eivät itse enää voi saada lapsia, kun taas 50 v mies voi ottaa pari-kolmekymppisen muijan ja rusauttaa sen paksuksi.
Voi ottaa? Jonoksi asti tulijoita?
Se on jännä miten toisissa ketjuissa miehet valittaa miten naiset on nirsoja eikä tavallinen mies kelpaa kenellekään, mutta sitten toisaalta neli-viisikymppinen mies voi muka helposti vaihtaa nuorempaan naiseen ja alkaa tehdä lapsia. Mutta tässä on varmaan joku miesten logiikka mitä me naiset ei vaan ymmärretä.
No ne on niitä ruikuttajamiehiä. Meillä muilla miehillä
No ei kyllä ole hyvä mies sellainen joka hylkää aiemmat lapsensa ja lähtee tuosta vaan uudelle kierrokselle. Ja tosiaan moni kolmekymppinen nainen ei ihan oikeasti huoli käytettyä miestä. Koska ne uusioperhekuviot on monesti vähän vaikeita ja lapset niissä eniten kärsii.
Jos joku on surullista, niin se, että täällä haukutaan vuoronperään toisia IÄSTÄ!! Jokainen meistä ikääntyy, osa kauniimmin ja osa vähemmän. Se on väistämätön totuus. Ja loppujen lopuksi meistä jää jäljelle vaan luut. Siinä voi sitten kuolinvuoteella miettiä, että miten sitä on toisia kohdellut ja haukkunut. Aikuiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattimeikattu ja laitettu joka kuvaan. Sitä paitsi nämä itsensä nuorekkaaksi mieltävät miehet ovat todellakin rupsahtaneita, jäykistyneitä, harmaantuneita ja varsinkin aatemaailmaltaan täysin vanhentuneita. Pahimmilla on jopa se kalju ja harmaat hiukset ja silti ymppäävät itsensä 20-30v naisten ikäluokkaan. Sitten pikku hiljaa kun ei olekaan vientiä alkaa valehtelu ja rikokset, kun ei muullakaan irtoa. Että koita vaan kestää, olet sen i
Ja höpön löpön.
Vierailija kirjoitti:
"Koitapas sinä välillä keksiä uusia kommentteja tai käydä vaikka ulkona. Mitä tässä ketjua selaillut, niin aika monta päivää vissiin olet hokenut tuota samaa rauhoittumista? Eikö käy jo tylsäksi?"
Vaikutat kärttyisältä ja katkeralta. Etkö ole tyytyväinen muuttuneeseen ulkonäköösi?
Olispa hauska nähdä sun ulkonäkö😃
Vierailija kirjoitti:
Kaverini isä oli 60-v kun kaverini syntyi. Sanoi ettei hänellä ollut missään vaiheessa mitään oikeaa isää, vaan muistaa vaan sellaisen höperöityneen pappaikäisen miehen joka dementoitui ja kuoli kun hän oli alakouluiässä. Äiti joutui kasvattamaan yksin aikuiseksi. Hankki itse lapsia alle 30-v iässä, sanoi että haluaa itse olla osallistuva isä ja nähdä kun omat lapsensa kasvavat aikuisiksi.
Nuoret miehet, lukekaa tämä yllä oleva kommentti ajatuksella.
Voimia. Suosittelen Aasiaa suunnaksi. Siellä ei tarttee olla nuori eikä edes komea, niin perheily onnistuu. Saa myös oikein ison perheen kaupan päälle.