Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Häiritsisikö sinua, jos samassa pukuhuoneessa olisi lesbo? ev
Kommentit (25)
siinä missä kun menen heterobaariin, miehet vähintäänkin katselevat. Siitä päättelen etten ole oikein lesbojen makuun noin yleisesti ottaen. Valtavirrasta eroavia makumieltymyksiä tietysti on kaikenlaisissa ihmisryhmissä, mutta noin yleisesti ottaen musta ei ole ollenkaan sama olenko alasti lesbojen vai miesten keskellä.
t. se joka sanoi olevansa perusheteron näköinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kanssani. JA mua häiritsisi takuulla ne miehet vaikkeivät juuri minusta olisi kiinnostuneita, pelkkä olemassaolo vaivaisi.
Alue: Aihe vapaa
Kummallista että vieläkin homojen/lesbojen ajatellaan olevan pervoja jotka kyttäävät kaikkia...! Kyllä heilläkin on sama häveliäsyys (kuten heteroilla) ja omat kiinnostuksensa kohteet, joita ei todellakaan ole jokainen mies/nainen...!