Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko lapsettomuus olla rangaistus epätyydyttävästä seksielämästä?
Kommentit (4)
voiko lapsettomuus olla jumalan rangaistus siitä, että on tullut valinneeksi kumppanin, jonka kanssa seksuaalisuus ei ole hyvää?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mikä teidän seksielämässä sitten on vialla?
voi hyvinkin olla, että ei ikinä tule raskaaksi.
Alue: Aihe vapaa
Siis syyllisyydentuntoiset ihmisethän ajattelevat, että saavat/tarvitsevat rangaistuksen kaikesta kivasta. Kuka nyt tarvitsisi huonosta seksielämästä vielä rangaistuksenkin? Sitä paitsi jokainen kai valitsee seksielämänsä itse. Aika masokisti täytyy olla jos ajattelee tarvitsevansa siitä rangaistuksen.