Jos haluat laihtua
Älä syö sokeria
Älä täytä vatsaasi kasviksilla
Älä napostele
Älä syö liian usein
Älä syö "kevyttuotteita"
Älä "kärsi" nälästä, vaan syö, kun on nälkä, mutta VAIN kun on nälkä.
Kommentit (24)
"Älä syö liian usein"
Mitä ihmettä? Minulle sanottiin että syö useammin. Tässä mätän just iltatortilloja laihtuakseni.
Syö vähemmän kuin kulutat. Kaikki muu on huuhaata
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa kasviksissa on?
saattaa sisältää paljon turhia hiilihydraatteja
Vierailija kirjoitti:
"Älä syö liian usein"
Mitä ihmettä? Minulle sanottiin että syö useammin. Tässä mätän just iltatortilloja laihtuakseni.
Niinpä, sulle on neuvottu väärin.
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys, ei aloituksessa mainittu kasvisten haitallisuutta.
En halua laihtua. Enkä aijo laihduttaa. Päinvastoin, massaa olisi tarkoitus hankkia lisää. Vedä siitä, ap.
T: Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään vikaa. Olet ehkä itse saanut sopimatonta ravintoa kun ymmärryksesi ei riitä aloituksen tajuamiseen.
Ongelma on siinä että usein ylipainoiset eivät enää tunnista oikeata nälkää ruuanhimosta. Yks tuttava kerran oli syönyt mahan täyteen ja puolen tunnin päästä sanoi että on hirveä nälkä. Rupesi oikein kiukuttelemaan vaimolleen. Ei voinut mitenkään olla oikeasti nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään vikaa. Olet ehkä itse saanut sopimatonta ravintoa kun ymmärryksesi ei riitä aloituksen tajuamiseen.
"Jos haluat laihtua-Älä täytä vatsaasi kasviksilla" Niin miksi?? Kasvikset eivät lihota. En tunne ketään joka olisi lihonut kasviksilla
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä että usein ylipainoiset eivät enää tunnista oikeata nälkää ruuanhimosta. Yks tuttava kerran oli syönyt mahan täyteen ja puolen tunnin päästä sanoi että on hirveä nälkä. Rupesi oikein kiukuttelemaan vaimolleen. Ei voinut mitenkään olla oikeasti nälkä.
Joten syöty ruoka oli koostettu väärin. Ei siinä mitään tunnistettavaa ole.
Maha täyteen syöty ei pidä nälkää, jos syöty ruoka on sellaista, joka vain lisää nälkää.
Tämä asia on se, jota laihduttajat eivät jostain syystä hyväksy.
Painonhallinnassa ja laihduttamisessa on tärkein asia VÄHENTÄÄ syömistä, ei suinkaan sitä, että LISÄTÄÄN syömistä vähäkalorisella ruualla.
Se vähentäminen onnistuu syömällä runsaskalorista ruokaa, kun syöntimäärät vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos haluat laihtua-Älä täytä vatsaasi kasviksilla" Niin miksi?? Kasvikset eivät lihota. En tunne ketään joka olisi lihonut kasviksilla
Aika moni on lihonut juuri tuolla, että vatsa täytetään kasviksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saata. Typerä neuvo, mikä ei pidä paikkaansa. Päinvastoin: Täytä vatsa monipuolisesti kasviksilla. Terveellinen syöminen tukee terveyttä ja hoikkuutta. Kasvikset sisältävät antioksidantteja, vitamiineja, kivennäisaineita ja kuituja. Aineenvaihdunta tehostuu ja ruoansulatus tehostuu. Annoskokoja ei tarvitse edes pienentää, kun vaihtaa annoksista suurimman osan kasviksiin.
Olen aina ollut hoikka, mutta äskettäin lopetin sokerin, ja laihduin tuosta vain 2 kg yhdessä kuukaudessa. Ei ole näläntunnettakaan enää samalla tavalla kuin ennen. Ainakin minulle toimi ihmeellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvikset ovat tietty ihan jees. Mutta prosessoitu "kasvisruoka" pitää yhden jos toisenkin läskinä. Aina jaksaa ihmetyttää miten paljon lihavia kasvissyöjiä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saata. Typerä neuvo, mikä ei pidä paikkaansa. Päinvastoin: Täytä vatsa monipuolisesti kasviksilla. Terveellinen syöminen tukee terveyttä ja hoikkuutta. Kasvikset sisältävät antioksidantteja, vitamiineja, kivennäisaineita ja kuituja. Aineenvaihdunta tehostuu ja ruoansulatus tehostuu. Annoskokoja ei tarvitse edes pienentää, kun vaihtaa annoksista suurimman osan kasviksiin.
Huom. Niitä kasviksia ei friteerata. Kasvikset voi esim. kiehauttaa, höyryttää, keittää, paahtaa uunissa tai käyttää raakana. Tomaatti, kurkku, paprika, porkkana, parsakaali, kukkakaali, ruusukaali, keräkaali, mangoldi, pinaatti, herne, fenkoli, sipuli, valkosipuli, persilja, basilika, kesäkurpitsa, retiisi, palsternakka jne. on terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvikset ovat tietty ihan jees. Mutta prosessoitu "kasvisruoka" pitää yhden jos toisenkin läskinä. Aina jaksaa ihmetyttää miten paljon lihavia kasvissyöjiä onkaan.
Nyt puhuttiinkin kasviksista. Tuoreista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhuttiinkin kasviksista. Tuoreista.
Ei niilläkään pidä täyttää vatsaa.
Tässäpä ohjeet laihtumiseen. Ei kelpaa lihaville kun ei ole vippaskonsti.