Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos haluat laihtua

Vierailija
22.09.2024 |

Älä syö sokeria

Älä täytä vatsaasi kasviksilla

Älä napostele

Älä syö liian usein

Älä syö "kevyttuotteita"

Älä "kärsi" nälästä, vaan syö, kun on nälkä, mutta VAIN kun on nälkä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä ohjeet laihtumiseen. Ei kelpaa lihaville kun ei ole vippaskonsti.

Vierailija
2/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä syö liian usein"

Mitä ihmettä? Minulle sanottiin että syö useammin. Tässä mätän just iltatortilloja laihtuakseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa kasviksissa on?

Vierailija
4/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän kuin kulutat. Kaikki muu on huuhaata

Vierailija
5/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saattaa sisältää paljon turhia hiilihydraatteja

Vierailija
6/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älä syö liian usein"

Mitä ihmettä? Minulle sanottiin että syö useammin. Tässä mätän just iltatortilloja laihtuakseni.

Niinpä, sulle on neuvottu väärin.

Vierailija
7/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua.

Vierailija
8/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo kysymys, ei aloituksessa mainittu kasvisten haitallisuutta.

Vierailija
9/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua laihtua. Enkä aijo laihduttaa. Päinvastoin, massaa olisi tarkoitus hankkia lisää. Vedä siitä, ap.

T: Tuntematon 

Vierailija
10/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään vikaa. Olet ehkä itse saanut sopimatonta ravintoa kun ymmärryksesi ei riitä aloituksen tajuamiseen.

Vierailija
11/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä että usein ylipainoiset eivät enää tunnista oikeata nälkää ruuanhimosta. Yks tuttava kerran oli syönyt mahan täyteen ja puolen tunnin päästä sanoi että on hirveä nälkä. Rupesi oikein kiukuttelemaan vaimolleen. Ei voinut mitenkään olla oikeasti nälkä.

Vierailija
12/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään vikaa. Olet ehkä itse saanut sopimatonta ravintoa kun ymmärryksesi ei riitä aloituksen tajuamiseen.

"Jos haluat laihtua-Älä täytä vatsaasi kasviksilla" Niin miksi?? Kasvikset eivät lihota. En tunne ketään joka olisi lihonut kasviksilla 

Vierailija
13/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä että usein ylipainoiset eivät enää tunnista oikeata nälkää ruuanhimosta. Yks tuttava kerran oli syönyt mahan täyteen ja puolen tunnin päästä sanoi että on hirveä nälkä. Rupesi oikein kiukuttelemaan vaimolleen. Ei voinut mitenkään olla oikeasti nälkä.

Joten syöty ruoka oli koostettu väärin. Ei siinä mitään tunnistettavaa ole.

Maha täyteen syöty ei pidä nälkää, jos syöty ruoka on sellaista, joka vain lisää nälkää.

Tämä asia on se, jota laihduttajat eivät jostain syystä hyväksy.

Painonhallinnassa ja laihduttamisessa on tärkein asia VÄHENTÄÄ syömistä, ei suinkaan sitä, että LISÄTÄÄN syömistä vähäkalorisella ruualla.

Se vähentäminen onnistuu syömällä runsaskalorista ruokaa, kun syöntimäärät vähenee.

Vierailija
14/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos haluat laihtua-Älä täytä vatsaasi kasviksilla" Niin miksi?? Kasvikset eivät lihota. En tunne ketään joka olisi lihonut kasviksilla 

Aika moni on lihonut juuri tuolla, että vatsa täytetään kasviksilla.

Vierailija
15/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saata. Typerä neuvo, mikä ei pidä paikkaansa. Päinvastoin: Täytä vatsa monipuolisesti kasviksilla. Terveellinen syöminen tukee terveyttä ja hoikkuutta. Kasvikset sisältävät antioksidantteja, vitamiineja, kivennäisaineita ja kuituja. Aineenvaihdunta tehostuu ja ruoansulatus tehostuu. Annoskokoja ei tarvitse edes pienentää, kun vaihtaa annoksista suurimman osan kasviksiin.

Vierailija
16/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hoikka, mutta äskettäin lopetin sokerin, ja laihduin tuosta vain 2 kg yhdessä kuukaudessa. Ei ole näläntunnettakaan enää samalla tavalla kuin ennen. Ainakin minulle toimi ihmeellisesti.

Vierailija
17/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvikset ovat tietty ihan jees. Mutta prosessoitu "kasvisruoka" pitää yhden jos toisenkin läskinä. Aina jaksaa ihmetyttää miten paljon lihavia kasvissyöjiä onkaan. 

Vierailija
18/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saata. Typerä neuvo, mikä ei pidä paikkaansa. Päinvastoin: Täytä vatsa monipuolisesti kasviksilla. Terveellinen syöminen tukee terveyttä ja hoikkuutta. Kasvikset sisältävät antioksidantteja, vitamiineja, kivennäisaineita ja kuituja. Aineenvaihdunta tehostuu ja ruoansulatus tehostuu. Annoskokoja ei tarvitse edes pienentää, kun vaihtaa annoksista suurimman osan kasviksiin.

Huom. Niitä kasviksia ei friteerata. Kasvikset voi esim. kiehauttaa, höyryttää, keittää, paahtaa uunissa tai käyttää raakana. Tomaatti, kurkku, paprika, porkkana, parsakaali, kukkakaali, ruusukaali, keräkaali, mangoldi, pinaatti, herne, fenkoli, sipuli, valkosipuli, persilja, basilika, kesäkurpitsa, retiisi, palsternakka jne. on terveellistä.

Vierailija
19/24 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvikset ovat tietty ihan jees. Mutta prosessoitu "kasvisruoka" pitää yhden jos toisenkin läskinä. Aina jaksaa ihmetyttää miten paljon lihavia kasvissyöjiä onkaan. 

Nyt puhuttiinkin kasviksista. Tuoreista.

Vierailija
20/24 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhuttiinkin kasviksista. Tuoreista.

Ei niilläkään pidä täyttää vatsaa.