Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö mies käsittelemään ja huomaamaan itseään komeamman miehen ?

Vierailija
22.09.2024 |

Onko heti kateus-refleksi päällä kuten naisilla on, eli jos nainen näkee itseään kauniimman naisen. Miten mies käyttäytyy, kun kohtaa itseään maskuliinisemman miehen, syntyykö tappelu vai kaveruus ?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se homoseksuaalinen käsittely tapahdu vasta huomaamiseen jälkeen eikä toisinpäin?

Vierailija
42/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ole kateellinen jos näen kauniin naisen. Mä katson lähinnä ihastellen, että onpas kaunis nainen. En ymmärrä miksi mun pitäisi olla kateellinen.

N45

Tämä olikin miehen aloitus. Miehet kilpailevat keskenään kaikessa, mikä tekee heistä hyvin kateellisia. Toisten miesten ulkonäkö, varallisuus, menestys ym on aina miehelle uhka. Miesten luontainen kateellisuus saa heidät kuvittelemaan että naiset ovat samanlaisia, vaikka totuus on että naisilla ei ole lainkaan samanlaista kilpailuviettiä ja harvaa naista kiinnostaa esim toisten naisten ulkonäkö niin että se aiheuttaisi syvempiä tunteita kuten vaikka kateutta. 

Pitäiskö sun tehdä tolle sun miesvihalle jotain?

Ohis mutta jos et oikeasti tajua tuosta kirjoittamastasi viestistä että vihaat miehiä niin sinulla on todella paha ongelma. Kuin suoraan jostain incelien käsikirjasta: minä naisena tiedän että miehet ovat...

Okei.. miesten kilpailuvietistä kirjoittaneet tutkijatkin siis vihaavat miehiä ja ovat ilmeisesti miesvihassaan vääristäneet tutkimustulokset... Selvä. Leikitään siis vain ettei miehillä ole kilpailuviettiä eikä sen tuomaa kateutta. Naiset sen sijaan ovat kateellisia ihan huvikseen eikä näin sanominen ole naisvihaa vaan faktaa. Leikitään näin, siihenhän täällä on totuttu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miähet tunnista olevansa mitenkää huonompia, ajattelevat aina olevansa itse juuri se kulmakunnan halutuin uros. "Koska mussa on sitä jotain ja kohtelen naisia niin ja noin kun muut miehet ei osaa".

Et tiedä mitään miehistä. 

Jokainen peräkammarin juoppokin luulee olevansa kukko tunkiolla.

Vierailija
45/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todelliset miehiset miehet mittailevat kullejaan seisokissa saunailloissa, saattaapi se illanpäätteeksi sujahtaa perseenreikään ihan vahingossa.

Vierailija
46/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Okei.. miesten kilpailuvietistä kirjoittaneet tutkijatkin siis vihaavat miehiä ja ovat ilmeisesti miesvihassaan vääristäneet tutkimustulokset... Selvä. Leikitään siis vain ettei miehillä ole kilpailuviettiä eikä sen tuomaa kateutta. Naiset sen sijaan ovat kateellisia ihan huvikseen eikä näin sanominen ole naisvihaa vaan faktaa. Leikitään näin, siihenhän täällä on totuttu :D"

Niin siinä naisten tilaamassa ja tekemässä "tutkimuksessa" on ikävä kyllä käynyt. Harmi että olet noin täynnä vihaa ettet pysty ajattelemaan itse. Kuvittelitko oikeasti että komeus on jotenkin objektiivisesti mitatattava määre jonka miehet osaavat mitata toisen nähdessään?😅

Kai ymmärrät että siinä "tutkimuksessa"Kin komeus on katsojan silmissä?

Vierailija
47/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ole kateellinen jos näen kauniin naisen. Mä katson lähinnä ihastellen, että onpas kaunis nainen. En ymmärrä miksi mun pitäisi olla kateellinen.

N45

Tämä olikin miehen aloitus. Miehet kilpailevat keskenään kaikessa, mikä tekee heistä hyvin kateellisia. Toisten miesten ulkonäkö, varallisuus, menestys ym on aina miehelle uhka. Miesten luontainen kateellisuus saa heidät kuvittelemaan että naiset ovat samanlaisia, vaikka totuus on että naisilla ei ole lainkaan samanlaista kilpailuviettiä ja harvaa naista kiinnostaa esim toisten naisten ulkonäkö niin että se aiheuttaisi syvempiä tunteita kuten vaikka kateutta. 

Pitäiskö sun tehd

Oletko noin täynnä vihaa ettet osannut käsitellä viestiäni? Kirjoitin sinun miesvihasta joka loisti viestistäsi, en asenteellisesta tunne"tutkimuksesta"

Vierailija
48/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Okei.. miesten kilpailuvietistä kirjoittaneet tutkijatkin siis vihaavat miehiä ja ovat ilmeisesti miesvihassaan vääristäneet tutkimustulokset... Selvä. Leikitään siis vain ettei miehillä ole kilpailuviettiä eikä sen tuomaa kateutta. Naiset sen sijaan ovat kateellisia ihan huvikseen eikä näin sanominen ole naisvihaa vaan faktaa. Leikitään näin, siihenhän täällä on totuttu :D"

Niin siinä naisten tilaamassa ja tekemässä "tutkimuksessa" on ikävä kyllä käynyt. Harmi että olet noin täynnä vihaa ettet pysty ajattelemaan itse. Kuvittelitko oikeasti että komeus on jotenkin objektiivisesti mitatattava määre jonka miehet osaavat mitata toisen nähdessään?😅

No nyt on kyllä jo harhaista. Jos kuvittelet ihan tunnettuja biologisia faktoja miesvihaksi niin se kertoo vain sinusta. Jääköön tämä aihe siis osaltani, keskustelu kun on mahdotonta jos faktat on kielletty niiden uhatessa jonkun valheeseen perustuvaa itsetuntoa. Jatka leikkiäsi :)

Vierailija
49/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on kyllä jo harhaista. Jos kuvittelet ihan tunnettuja biologisia faktoja miesvihaksi niin se kertoo vain

Kerrotto minulle harhoissasi millä tätä tunnettua biologista faktaa mitataan? Mikä on komeuden määre/mittayksikkö? Millä tavalla sitä mitataan? Jos et oikeasti osaa erottaa tiedettä huuhaa tunnetutkimuksista joita on nykyään ihan joka aiheesta kaikilla halutuilla lopputuloksilla olen todella pahoillani puolestasi.

Vierailija
50/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse olen huomannut, että monet ihmiset jotka pitävät itseään johtajina, ns jonain kovina jätkinä, alfoina jne. Harvoin sitä oikeasti ovat, se on sellaista esittämistä, pintaa ja kielii lähinnä heikosta itsetunnosta. Performatiivinen miehisen miehen esittäminen on joskus jopa absurdia ja huvittavaa, kun sitä seuraa vierestä, näyttävät enemmän Kummelin sketsihahmoilta, kuin todellisilta ihmisiltä.

Kannattaisi jokaisen olla ihan oma itsensä, viihtyy paremmin omissa nahoissaan ja kyllä ne naisetkin sen huomaa, että tuolla kaverilla on hyvä itsetunto kun ei tarvitse esittää jotain mitä ei ole.

M48

Vierailija
51/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on kyllä jo harhaista. Jos kuvittelet ihan tunnettuja biologisia faktoja miesvihaksi niin se kertoo vain

Faktat? Mitkä faktat? Laitatko tähän jonkun linkin jossa on tämä fakta että miehet kilpailevat "komeampia" miehiä vastaan? Ja linkin jossa on fakta miten tätä komeutta mitataan?😅😂🤣

Vierailija
52/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuon voi yleistää. Jossakin määrin. Miehet ovat kuitenkin, niin, yleisesti laumasieluja. Sitten on miehiä, jotka lompsivat omien arvojensa mukaisesti piittaamatta mistään vertailuarvoista ja sitäkään vähempää muiden mielipiteistä. 

Vierailija
53/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskuliinisena ja komeana miehenä voin sanoa, että kaveruutta syntyy vähemmän. Aika usein pystyn tulkitsemaan muista miehistä että tekevät päässään jotain arviota ja kokevat pientä huonommuutta ja se latistaa tunnelmaa. Käytökseltäni en ole dominoiva, mutta kuitenkin itsevarma.

Kateutta taitaa olla aika paljon, ainakin niin outoja kommentteja välillä kuulen. Kai niiden tarkoitus on yrittää pienentää minua ja luoda illuusio etten olekaan juuri mitään.

Mieheni on keskivertoa komeampi ja minua on aina yllättänyt miten miehet haluavat olla tämän lähellä ja hän saa joka paikasta ystäviä, tuttavia ja kavereita. Muut miehet myös katsovat häntä, kun kävelemme heidän ohitseen. Erilaisia kokemuksia, siitä syystä tämän ajattelin tässä jakaa.

Tässä taisi sekottua kaksi eri asiaa. Eli hyvännäköinen hyväntuulinen komea mies koetaan puoleensavetäväksi ja kaikki ihmiset haluavat hakeutua tämän seuraan.

Mutta jos komea mies on myös poikkeuksellisen maskuliininen, niin sitten kuvioon astuu tuota vieroksuntaa ja vaikeutta olla tällaisen henkilön seurassa. Nämä ovat kaksi täysin eri miestyyppiä ja todellakin heihin suhtaudutaan miesten kesken eri tavalla. 

Vierailija
54/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ma...

Millaisia kommentteja kuulet miehiltä? Minä olen naisena huomannut saman, että toiset yrittävät latistaa. Koen että ovat juurikin vain kateellisia.

Sellaisia rajat rikkovia kommentteja, työ- tai harrastusyhteisössä kaikilla miehillä voi olla hiljainen konsensus minusta, että on vähän absurdia miten joku tuolla tavalla erottuu joukosta, niin yhtä hyvin voidaan lokeroida tämä ihminen ja hänestä pitää vääntää väkisinkin jotain vitsiä niin saadaan vastapainoa tälle epäsuhdalle.

Myös on yritetty jankata minulla olevan jokin heikkous tai puute jota minulla ei edes ole. Halutaan balanssia sille tunteelle kun koetaan jotain huonommuutta.

Vierailija
55/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taidan olla lievästi keskivertoa paremman näköinen mutta eniten ollaan aina oltu huolissaan omaisuudestani joka taitaa olla myös hieman keskivertoa parempi. Heti ollaan lyömässä alas päin millä tahansa jos jotain tulee, tämä johtuu itsetunnostani ja omaisuudestani.

Minulle on suoraan sanottukin että ollaan kateellisia itsetunnolle jota pidin aluksi vitsinä mutta sitten myöhemmin tajusin ettei ollut.

Ainoastaan itsenäni selvästi rikkaammat ja samanlaiset eivät näe uhkaa.

Heterona tulee usein katsottua muiden miesten naisia, eniten ottaa huomioon monilla kohtuu komeilla on rumia naisia tosin saattavat olla sukua yms. Harvinaisia että rumalla miehellä on hyvännäköinen nainen.

Monet miehet eivät pidä toisiaan uhkana tai ovat kateellisia jos sattuvat pitämään toisen seurasta vaikka olisi toisella joka asia paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme