Mies torkuttaa joka aamu. Hermo menee!
Mies laittaa joka aamu herätyksen soimaan kello 6:30 - siis myös viikonloppuisin. Sen jälkeen hän jää torkuttamaan ainakin puoli tuntia. Kukko kiekuu -herätysääni piippaa 5 minuutin välein aina vähintään kello 7:00 asti, ja minä herään siihen joka ikinen kerta! 😡
Mieheni ei ota valituksiani tosissaan, koska torkuttaminen on kuulemma hänen tapansa herätä "pehmeämmin". En kestä enää!
Kommentit (562)
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Millaisessa talossa asut? Taidan nimittäin tietää
Joku on tänään hieman kärttyisä.
Tuli syrran kaa jotai biiffii ku frendi oli nyysiny sen rintsikat.
Hei jippe taasko sul on baaze ylähuules!
nunnuka nunnuka voi voi voi voi
Brändäysaikakauden ongelmia. Laita laitteet kiinni ja käy kävelyllä.
Olen sitä mieltä, että jos mies ei keskusteluista huolimatta lopeta torkuttamistaan, alkaisin paukuttelemaan kattilankansia vaikka klo 4 aamuyöllä, siten, ettei mies saa nukuttua. Sellaista sitten jatkaisin, kunnes mies on halukas keskustelemaan, että onko ok tuottaa sellaisia ääniä, johon toinen herää.
Eiköhän siitä jonkinlainen keskustelu sen kovakallon kanssa saataisi aikaan. Itsellani nukkumarauha on sellainen asia, mistä en tingi kuin pakon edessä. Toisen henkilön torkuttelu ei ole pakko. Myöskin kaikenlainen puuhastelu, kuten saunominen, suihku, pyykinpesu, tiskarin tyhjennys jne. hoidetaan meidän perheessä silloin kun minä en nuku tai yritä nukkua. Eli klo 08 ja klo 21 välissä. En ole koskaan ymmärtänyt näitä klo 23 saunojia. Itselleni klo 11 olisi luontevampi aika käydä saunassa kuin yöllä.
Olen päätellyt, että suurin osa isämiehistä on yökukkujia siksi, kun se vähentää tehokkaasti lasten kanssa vietettyä aikaa: jos lapset menevät nukkumaan klo 08 ja isämies vasta klo 01: löhöilyaikaa jää 5 h. Sitten kun lapset heräävät klo 07 ja isämies valvottuaan vasta klo 10, jää löhöilyaikaa 3 h. Eli yhteensä 8 h per päivä. Eipä ole mahdollista monelle äitinaiselle.
Minkälainen psykopaatti laittaa kellon soimaan 6:30 viikonloppuna!? Jos olisin sellaisen naisen vierellä nukkumassa niin menettäisin mielenterveyteni ehkä tokan viikonlopun aikana.
Jätä_se_sika!
Tässä iässä kun en enää biletä niin se suurin ilo viikonlopussa on että saa herätä omia aikojaan ennen kelloa. Herään silti yleensä aikaisin mutta siis pointti on että herään luonnollisesti ilman hälytystä. Jos sen pienen ilon joku yrittäisi minulta riistää niin suhde loppuisi kuin seinään.
Meillä nainen torkuttaa ja suon sen hänelle vaikka heräänkin. Ärsyyntyykö naiset jotenkin helpommin, koska olen ollut huomaavinani todella monta pikkujuttua mistä ärsyynnytään? Vai onko nykyfeminismin aivopesu oikeasti näin pitkällä?
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että jos mies ei keskusteluista huolimatta lopeta torkuttamistaan, alkaisin paukuttelemaan kattilankansia vaikka klo 4 aamuyöllä, siten, ettei mies saa nukuttua. Sellaista sitten jatkaisin, kunnes mies on halukas keskustelemaan, että onko ok tuottaa sellaisia ääniä, johon toinen herää.
Eiköhän siitä jonkinlainen keskustelu sen kovakallon kanssa saataisi aikaan. Itsellani nukkumarauha on sellainen asia, mistä en tingi kuin pakon edessä. Toisen henkilön torkuttelu ei ole pakko. Myöskin kaikenlainen puuhastelu, kuten saunominen, suihku, pyykinpesu, tiskarin tyhjennys jne. hoidetaan meidän perheessä silloin kun minä en nuku tai yritä nukkua. Eli klo 08 ja klo 21 välissä. En ole koskaan ymmärtänyt näitä klo 23 saunojia. Itselleni klo 11 olisi luontevampi aika käydä saunassa kuin yöllä.
Olen päätellyt, että suurin osa isämiehistä on yökukkujia siksi, kun se vähentää tehokkaasti lasten kanssa vietettyä ai
Kyse ei ole ollenkaan lapsista. Se vähentää näiden älyttömien päätelmiesi kuulemista.
Ihanko totta?