Mies torkuttaa joka aamu. Hermo menee!
Mies laittaa joka aamu herätyksen soimaan kello 6:30 - siis myös viikonloppuisin. Sen jälkeen hän jää torkuttamaan ainakin puoli tuntia. Kukko kiekuu -herätysääni piippaa 5 minuutin välein aina vähintään kello 7:00 asti, ja minä herään siihen joka ikinen kerta! 😡
Mieheni ei ota valituksiani tosissaan, koska torkuttaminen on kuulemma hänen tapansa herätä "pehmeämmin". En kestä enää!
Kommentit (562)
Olen joutunut kaveripiiristäni poistamaan köyhiä kun en jaksa kuunnella heiltä aina sitä samaa valitusta ja sitten ihastelua kun "teillä on niin varaa hankkia ja tehdä kaikenlaista".
Ikivanha ketju, mutta minä ostaisin lehmänkellon, ja alkaisin kalistaa sitä ekasta piipityksestä siihen saakka, että ukonretale nousee ylös sieltä. Sanot, että sinä tarvitset kunnon herätyksen ja tämä on sinun tapasi. Ja jos häntä harmittaa se, niin voi miten ikävää.
Mitä sä täällä valitat? Itse olet miehesi valinnut. Muuta pois jos ei kelpaa tai tee asialle jotain mutta lopeta ärsyttävä valitus.
Torkuttaminen tai sarastusvalo on ok, jos joko asuu/ nukkuu yksin tai sitten puolisoista molempien on tarkoitus herätä samaan aikaan. Joskin silloinkaan torkuttaminen ei välttämättä ole ok, jos toinen haluaa herätä ykkösellä eikä nauti tai hyödy torkuttamisesta lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mene nukkumaan eri huoneeseen.
Onko vaikeaa siirtää kello toiseen huoneeseen.
Hupsista keikkaa, mikäs tuuli sinut tänne toi?
Vierailija kirjoitti:
Meillä nainen torkuttaa ja suon sen hänelle vaikka heräänkin. Ärsyyntyykö naiset jotenkin helpommin, koska olen ollut huomaavinani todella monta pikkujuttua mistä ärsyynnytään? Vai onko nykyfeminismin aivopesu oikeasti näin pitkällä?
Minä arvostan unta, joten minulle ei tule mieleenkään häiritä toisen nukkumista joka ikinen päivä. Sellainen on sairasta vallankäyttöä. Onneksi oma mieskään ei ole torkuttaja vaan hän herää kerralla herätyskelloon.
Jos elämäsi olisi kirja, minkä nimen antaisit sille?
Hymysi tekee päivästäni paremman.
Lens just kikkare housuun t. ap puhelimella
Eri huoneet? Eri siivet? Eri talot? Eri? Värinä? Ei ole pakko kestää kaikkea. Sun pitää olla määrätietoinen tai kärsit miehen vuoksi.
Kyse ei ole ollenkaan lapsista. Se vähentää näiden älyttömien päätelmiesi kuulemista.