Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kohtelee äitiään todella törkeästi

Vierailija
22.09.2024 |

En haluaisi niillä vierailuilla enää olla läsnä, hän kohtelee äitiään ikäänkuin äiti olisi vieläkin hänelle jotain velkaa, kuten lapsena. Aivan hirveää kielenkäyttöä ja välinpitämättömyyttä. Olen asiasta miehelle huomauttanut, mutta ei vastaa asiaan mitenkään, kerran kysyi, että mitä se minulle kuuluu ja sanoin, että rumaa kuuluu enkä halua enää olla näillä vierailuilla mukana. Miksi ihmeessä hän haluaa kotiinsa kun äiti on hänelle peikko ?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt tarvetta roikkua puolison sukulaisissa. 

Minä vierailen, juttelen ja käyttäydyn asiallisesti, en ROIKU, roikkua ei oikeastaan pysty kuin hirressä ja narussa tai puolapuissa, entäs sinä, missä sinä roikut, ryyppyporukassako ?

MIKSI roikut miehen sukulaisissa? Eikö sulla ole omaa elämää ja omia sukulaisia? Ystäviä?

Vierailija
82/85 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tällä  aloituksen tapauksella lapsia? Jos, niin olisi aika aikuistua, eikä antaa huonoa esimerkkiä, lapsilleen.. Jos mies ei pysty tapaamaan äitiään ja käyttäytymään asialisesti  parwempi pysyä sitten poissa. 

Ok käytöstä kanssaihmisiä kohtaan on vetäytyä kanssa käymisestä? En pitäisi sitä kovin hyvänä käytöksenä.

Eikö sulla ole omia sukulaisia???

Miten niin?

Kun pitää väkisin miehen sukulaisissa roikkua.

Nyt kyllä meni jotain ohi? Mun miehellä ei edes ole lähisukua enää.

Mi

Häh? Lainaa nyt se kohta missä noin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota vaan, kun anoppisi kuolee. Sen jälkeen se huonon käytöksen kohde olet sinä itse.

Vain jos sallin !

Vierailija
84/85 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt tarvetta roikkua puolison sukulaisissa. 

Minä vierailen, juttelen ja käyttäydyn asiallisesti, en ROIKU, roikkua ei oikeastaan pysty kuin hirressä ja narussa tai puolapuissa, entäs sinä, missä sinä roikut, ryyppyporukassako ?

MIKSI roikut miehen sukulaisissa? Eikö sulla ole omaa elämää ja omia sukulaisia? Ystäviä?

Onko ystäväsi myös ryyppyporukoissa ?

Vierailija
85/85 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoveljeni tekee samaa, kun tapaa vanhempamme. Rupeaa kiukuttelevaksi teiniksi tai uhmaikäiseksi.

Hän jäi vähälle huomiolle ja ilman rakkautta nuorempana. Syyttää siitä edelleen vanhempia, osittain toki oikeutetusti, mutta kyllähän hänen pitäisi osata olla jo aikuinen. On itsekin sanonut, ettei ymmärrä miksi hän alkaa käyttäytyä niin vanhempien seurassa.

Monet muuttuvat teineiksi, kun menevät lapsuudenkotiin, eivät pääse ulos siitä teinin roolista. Osa taas haluaa kostaa vanhemmilleen - teen nyt sinulle saman mitä sinä teit minulle, eli olen kylmä ja inhottava, koska sinäkin olit minulle aikanaan.

Ei sen tarvitse olla kuin lause, sana tai ilme vanhemman puolelta, niin kaikki tulvii mieleen. Se alisteinen rooli, se kaikki paha mitä lapsuudessa on koettu.. ja jos niitä ei ole koskaan juteltu, korjattu, niin eihän ne mihinkään häviä. Toisaalta veljesi voisi yrittää edes jemmata kielteisiä tunteitaan, mutta sitten taas miksi? Jos hänellä on aina paha olla siellä ja äitisi on ollut osatekemässä tuota fiilistä, eikä anteeksi ole pyydetty. Miksi pitäisi sitten esittää jotain muuta?

Itsehän en ollut koskaan mitään lapsuudenkodissani. Olin vanhin ja lähinnä piikana. En saanut mitään arvostusta ja rakkautta. Komentelivat kotitöihin ja jos en tehnyt käskystä tuli selkään. Muutin 16 vuotiaana omilleni, enkä sen jälkeen ole käynyt vanhemmillani. Kovasti ovat ihmetelleet, mutta mä aina olinkin se jääräpää kiukkupussi, josta ei ollut mihinkään.