Mies kohtelee äitiään todella törkeästi
En haluaisi niillä vierailuilla enää olla läsnä, hän kohtelee äitiään ikäänkuin äiti olisi vieläkin hänelle jotain velkaa, kuten lapsena. Aivan hirveää kielenkäyttöä ja välinpitämättömyyttä. Olen asiasta miehelle huomauttanut, mutta ei vastaa asiaan mitenkään, kerran kysyi, että mitä se minulle kuuluu ja sanoin, että rumaa kuuluu enkä halua enää olla näillä vierailuilla mukana. Miksi ihmeessä hän haluaa kotiinsa kun äiti on hänelle peikko ?
Kommentit (85)
Jonain päivänä oma lapsesi kohtelee Sinua kuin halpaa makkaraa.
Ottavat mallin isältään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sinulle mitenkään. Eikä sinun siellä tarvitse kyläillä.
Puolustelet tällaista käytöstä, erikoista. - ei ap -
Se ei kuulu ulkopuolisille mitenkään eikä ap:n tarvitse miehen sukulaisia tavata. Tosiasioita vain.
Niinkö, eli mies käyttäytyy huonosti niin kaikkien kuuluu jättäytyä pois, erikoinen vaatimus, mies opettelee olemaan ihmisten tavalla, tosiasioita vain.
Täh? Miten niin jättäytyä pois? Miksi se ap edes menee sinne? Miehen sukulainen, ei ap:n.
Kai ap voi mennä katsomaan anoppiaan vaikkei mies ole mukana kiukuttelemassa? Meidän perheessä osataan ainakin liikkua muutenkin kuin pareittain. Anoppi tykkää myös seurastani ihan ilman miestänikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sinulle mitenkään. Eikä sinun siellä tarvitse kyläillä.
Puolustelet tällaista käytöstä, erikoista. - ei ap -
Se ei kuulu ulkopuolisille mitenkään eikä ap:n tarvitse miehen sukulaisia tavata. Tosiasioita vain.
Niinkö, eli mies käyttäytyy huonosti niin kaikkien kuuluu jättäytyä pois, erikoinen vaatimus, mies opettelee olemaan ihmisten tavalla, tosiasioita vain.
Täh? Miten niin jättäytyä pois? Miksi se ap edes menee sinne? Miehen sukulainen, ei ap:n.
Kai ap voi mennä katsomaan anoppiaan vaikkei mies ole mukana kiukuttelemassa? Meidän perheessä osataan ainakin liikkua
Miksi sen ap:n pitää jossain miehen sukulaisissa käydä??? Ei se anoppi ole edes miehen perhettä, saati ap:n.
Vierailija kirjoitti:
Isoveljeni tekee samaa, kun tapaa vanhempamme. Rupeaa kiukuttelevaksi teiniksi tai uhmaikäiseksi.
Hän jäi vähälle huomiolle ja ilman rakkautta nuorempana. Syyttää siitä edelleen vanhempia, osittain toki oikeutetusti, mutta kyllähän hänen pitäisi osata olla jo aikuinen. On itsekin sanonut, ettei ymmärrä miksi hän alkaa käyttäytyä niin vanhempien seurassa.
Monet muuttuvat teineiksi, kun menevät lapsuudenkotiin, eivät pääse ulos siitä teinin roolista. Osa taas haluaa kostaa vanhemmilleen - teen nyt sinulle saman mitä sinä teit minulle, eli olen kylmä ja inhottava, koska sinäkin olit minulle aikanaan.
Ei ne omenat useinkaan kovin kauas puusta putoa joten kyllä ne tavat mitkä kotoa on opittu on yleensä varsin pinttyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko vanhemmat eronneet? Jospa isä onkin syöttänyt pojalleen valheita äidistä. Näin meillä lapsen isä toimii.
Eivät ole eronneet, valheiden syöttämisistä ja niiden alkuajoista en tiedä mitään, kyllä moiseen hirviökäyttäytymiseen täytyy jokin selitys olla, joka alkuräjähdyksestä alkaen tai sitten on tapahtunut jotain mistä en tiedä, jotain tiedän ja minä en sitä asiaa pidä lainkaan huonona mistä hänen äitinsä on minulle puhunut, olen siinä mielessä anopin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Ottavat mallin isältään.
Isän malli ei tule minun kanssa toimimaan, siinä anopin ja minun välinen ero!
Vierailija kirjoitti:
Ottavat mallin isältään.
Isä kohtelee lapsia kuin halpaa makkaraa?
Jätä tuollainen äidilleen kiukutteleva mieslapsi.
Mä taas olen kuullut kuinka nelikymppinen tytär valitti äidilleen väärän merkkisestä grillimakkarasta istuessaan äitinsä ruokapöydän ääressä syömässä äitinsä laittamaa ruokaa. Äiti vielä pyysi prinsessalta anteeksi...
Miehesi haluaa mennä kotiinsa latelemaan törkeyksiä äidilleen, koska on sairas paskiainen. Jätä se sika!
Aika kova urakka alkaa aikuista miestä kasvattamaan tavoille.
Osa 1 . Kuinka omaa äitiä kohdellaan.
Osa 2. Kuinka lastesi äiti kohdellaan.
Aikuisen miehen käytöstä ei ole teinimeininki ja kiukuttelu omalle äidilleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes yrittää?
Vierailija kirjoitti:
Miehesi haluaa mennä kotiinsa latelemaan törkeyksiä äidilleen, koska on sairas paskiainen. Jätä se sika!
En yhtään ihmettele miten käytöstä jos äidin asenne miehiä kohtaan on ollut samanlainen kuin sinun.
Miehen suhde sukulaisiinsa ei kuulu muille. Eikähän siellä anoppilassa tarvitse muutenkaan käydä.
En usko sanaakaan. No niin alapeukuttakaa.
Koska ainahan mies on paha ja ainahan nainen on oikeassa.
" Mies kohtelee äitiään todella törkeästi"
Mutta muuten se on kai ihana.
(Itse en voisi kunnioittaa tuollaista paskiaista)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, urakka mikä urakka ja voi olla ettei urakka tuota yhtään mitään, asia on vain varsin häiritsevä ja sitä jatkuu jatkumistaan. En vain ole tuollaisen käytöksen ystävä. Hän voisi ottaa asian puheeksi äitinsä kanssa kahden kun en ole paikalla ja selvittäisivät välinsä, ikäänkuin mies haluaa mollata äitiään minun kuullen ja nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, urakka mikä urakka ja voi olla ettei urakka tuota yhtään mitään, asia on vain varsin häiritsevä ja sitä jatkuu jatkumistaan. En vain ole tuollaisen käytöksen ystävä. Hän voisi ottaa asian puheeksi äitinsä kanssa kahden kun en ole paikalla ja selvittäisivät välinsä, ikäänkuin mies haluaa mollata äitiään minun kuullen ja nähden.
MIKSI sinä menet sinne??????
"ikäänkuin äiti olisi vieläkin hänelle jotain velkaa, kuten lapsena".
Minkälainen velka oli kyseessä?