Oletko joskus tavannut "sen oikean" liian myöhään?
Esimerkiksi: kohtaat vihdoin ihmisen, jota olet aina koko elämäsi odottanut... mutta hän onkin jo naimisissa ja heillä on pieniä lapsiakin.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikean ihmisen kanssa tunne on molemminpuolinen ja tilanne se että halutaan olla yhdessä vaikka mikä este olisi.
Ei aina.
Mä olen kohdannut sen oikean, mutta olin silloin liian rikki seurustelemaan.
Luulisi, että se oikea olisi ymmärtänyt ja voinut odottaa?
Varmasti olisi, mutten halunut tuota hänelle vaan että hän voi elää elämäänsä täysillä. Ehkä meillä on vielä mahdollisuus jonain päivänä.
Tapasin sen oikean 24-vuotiaana. Hän oli tuolloin 19 ja seurusteli. Tein tunteeni selviksi ja annoin tilaa. Jatkettiin yhteydenpitoa ystävinä. Tästä kaikesta on nyt 25 vuotta. Edelleen ollaan ystäviä. Välillä on ollut yhteydessä taukoja, mutta aina juttu jatkuu siitä mihin jäätiin. Hän on edelleen saman kumppanin kanssa. Lapsetkin jo isoja. Minulla on ollut useampi pitkä suhde naisten kanssa, yhdestä lapsikin, vaikka naimisiin en ole koskaan mennyt. Uskon, että vielä joskus on meidänkin aika ja hyvää kannattaa odottaa.
Uskon ja olen tavannutkin. Tunne oli molemminpuolinen.
Siinä mielessä että olisi ollut kiva tavata nykyinen puoliso paljon aiemmin, kuinka paljon enemmän oltais ehditty yhdessä kokea ja reissata. Vaikka eihän sitä toisaalta tiedä oltaisko kiinnostuttu toisistamme vaikka joskus parikymppisinä.