Monet tippuvat täysin tulottomiksi
Tiesin että tämä on tulossa. Kukaan vaan ei uskonut.
Kommentit (645)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta kuolee ihmisiä nälkään.
Ihanaa kun saamme slummit Suomeenkin. M50
Slummeja on jo Suomessa, missä kuplassa olet elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin meikkaan aina kaupungille lähtiessäni vaikka olen määräaikaisessa työsuhteessa. En tiennytkään että nämä ovat jotenkin toisensa poissulkevat asiat. Kauppakeskuksesta ostan tietysti meikit.
Niin, sulla on varmaan hyvätuloinen ukko tai sitten nostat väliajalla noita muita tukia.
Suomalainen joka saa jatkossa ansiosidonnaista 900, josta osa menee vuokraan ja loput lasten ruokiin ei meikkejä ostele.
Ei tipu tilille muita tukia.
Määräaikaisten työsopimusten välillä on pisimmillään ollut kuukausi ja tämä nykyinen on vuoden pituinen. Kun ei puske kakaroita niin pärjää mainiosti. Naiseni tienaa hieman yli kolme tonnia eli saman kuin minä. Kumpikaan meistä siis ei ole hyvätuloinen. Silti molemmat meikkaamme.
Vierailija kirjoitti:
Linja-autokuski tienaa 50 000 ja naisystävä, linja-autokuskin lasten äiti nostaa yh tukia.
Ei huono.
Miehelle vaan kirjat muualle.
Ja kappas, on rahaa lähteä vaikka Espanjaan lasten kanssa.
Pankissa tilitiedot säilyy jopa 30 vuotta taaksepäin, vaikka et itse niitä näe.
Mitä jos vaikka vähän viranomaiset tutkisi niitä.
Miten yh pystyy viemään 4 lasta Espanjan matkalle?
Niin, verorahoilla. On mukas yh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin meikkaan aina kaupungille lähtiessäni vaikka olen määräaikaisessa työsuhteessa. En tiennytkään että nämä ovat jotenkin toisensa poissulkevat asiat. Kauppakeskuksesta ostan tietysti meikit.
Niin, sulla on varmaan hyvätuloinen ukko tai sitten nostat väliajalla noita muita tukia.
Suomalainen joka saa jatkossa ansiosidonnaista 900, josta osa menee vuokraan ja loput lasten ruokiin ei meikkejä ostele.
Kirjoita viesti jossa taas sama asia, lähetä ja peukuta itseäsi. Tiltu heränhyt uuteen viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määräaikaisten työsopimusten välillä on pisimmillään ollut kuukausi ja tämä nykyinen on vuoden pituinen. Kun ei puske kakaroita niin pärjää mainiosti. Naiseni tienaa hieman yli kolme tonnia eli saman kuin minä. Kumpikaan meistä siis ei ole hyvätuloinen. Silti molemmat meikkaamme.
Niin, mutta kun moni on ainakin 6 kuukautta vuodessa työttömänä eikä suomalaisessa avioliitossa saa yh-tukia, heiltä leikataan ansiosidonnaista.
Osa taas ei ole töissä ja nostaa yh -tukia, vaikka asuu miehen kanssa. Laittavat miehen muualle kirjoille ja poste restante osoitteen.
Yh tuet saa kunhan ei ole suomalaisessa avioliitossa joten siksi ei ihmiset täällä palstoilla poraa. Rehellisiä aina rangaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita viesti jossa taas sama asia, lähetä ja peukuta itseäsi. Tiltu heränhyt uuteen viikkoon.
Ja sinä et ole töissä, nostelet yh tukia ja kirjoitat tiitu tiitu tiitu.
Ja sitten on näitä, että autopesulassa, ravintolassa jne maksetaan palkka käteisellä eli ei makseta veroja ja sitten niitä talletuksia pankeissa katsotaan, että just joo.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on näitä, että autopesulassa, ravintolassa jne maksetaan palkka käteisellä eli ei makseta veroja ja sitten niitä talletuksia pankeissa katsotaan, että just joo.
Yrittäjä kysyy otatko kuitin ja on tyytyväinen kun et ota, vähän pimeitä tuloja nääs.
Onko viikonlopun pimeät työt tehty. Oletko menossa talletusautomaatille laittamaan rahoja tilille. Noi saisi vallan poistaa noi talletus automaatit.
Erikoista kun tää hullutus on olevinaa oikeistohallitus. Luulin markkinatalouden nimenomaan olevan oikeiston heiniä, mutta näähän näivettää talouden täysin! Höpsistä töppöseen, että nuo säästämiset mitään auttaa. Huonoina aikoina pitää höllätä verotusta ja muutakin kuritusta, jotta kulutus nousee (tai pysyy edes samalla tasolla), talous kasvaa taas ja sillä päästään huonoista ajoista ohi. Tämä opetettiin yläasteen yhteiskuntaopintunnilla jo 2000-luvun alussa! Minähän vaan en tuolloin uskonut, kun olin ekohörhö enkä halunnu uskoa, että ikuinen talouskasvu on mahdollista tai hyvä juttu... Hassusti oikeistohallitus on tavallaan elokapinan ja vastaavien kanssa samalla puolella, kun tuhoaa talouden... Tosin luulen, että niillä on mielessä enemmänkin tehdä Suomesta jokin Pohjolan Qatar. Muka ollaan mahanmuuttovastaisia, vaikka ajetaan työelämää siihen suuntaan, ettei työnteko ole enää kannattavaa muille kuin niille, joille vaihtoehtona on väkivaltainen kuolema, eli pakolaisille.
Ei noilta yh tukia nostavilta hallitus mitää leikkaa, vaikka on ukko kotona.
Ainoastaan niiltä jotka on suomalaisessa avioliitossa eikä ole oikeutta muihin tukiin.
Joten tiedämme mistä ne meikkirahat on ja vaatekasa rahat kaupoissa. Ukko kotona ja nostelallaan yh-tukia.
Yh-tuet pois ja ukoille vastuut, vaikka olisi kuinka mukamas erottu.
Vierailija kirjoitti:
Sairaiden ja työkyvyttömien tuet ymmärrän. En niiden, jotka loisivat kotona ja hakevat töitä vain rajatulla nimikkeellä, eivätkä suostu ottamaan vastaan työtä.
enkä motivaatiosyistä kotona makaaville.
Tätä osa-aikatyön sallimaa tukirumbaa käytettiin hyväksi kansan keskuudessa, ei ollut edes tarkoitus hakea 100% vaan tehdä osa-aikasta ja nostella tukia. Hyvä et tekivät asialle jotain. Ei valtio ole mikään kultakaivos, rahat loppuu!! Ja on jo loppunut ajat sitten.
hävetkää loiset! Sairaat ihmiset eri asia.
Harva on kokonaan sairas tai kokonaan terve. Jos on vajaakuntoinen niin osa-aikatyö on vaihtoehto ja siitä voi sitten ponnistaa kokoaikaiseksi, kun tervehtyy. Nyt en voi tehdä sitä osa-aikaistakaan sitten... Ota huomioon, että kuntouttava työtoiminta on palvelu, jonka järjestäminen maksaa ja siellä töitä tehdessään ilmaistyöntekijä nostaa nimenomaan tukia, ei palkkaa. Kuntouttavasta työtoiminnasta harvoin jatketaan työelämään.
Vierailija kirjoitti:
Ei noilta yh tukia nostavilta hallitus mitää leikkaa, vaikka on ukko kotona.
Ainoastaan niiltä jotka on suomalaisessa avioliitossa eikä ole oikeutta muihin tukiin.
Joten tiedämme mistä ne meikkirahat on ja vaatekasa rahat kaupoissa. Ukko kotona ja nostelallaan yh-tukia.
Yh-tuet pois ja ukoille vastuut, vaikka olisi kuinka mukamas erottu.
Katselin, kun yksi tollanen osti h&m kaupassa ison kasan lastenvaatteita. Yh-tukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä siis lukuisat ihmiset elävät täysin tukien varassa? Ei ihme että maa on konkurssissa, kun 306 000 ja risat vain odottavat tukia.
Tänään vapaana 22600 työpaikkaa. Riittääkö me sulle vai montako työtä oikein haluat?
Duunitori.fi
Olipas hyvä ratkaisu. Enää puuttuu vain 283400 työpaikkaa. Ja paljonko noistakaan työpaikoista käytännössä avoinna kaikille? Lääkäri, sairaanhoitaja, it-arkkitehti, opettaja jne. ei todellakaan mennä millään sähköasentajan, kokin, tradenomin, parturikampaajan tai logistiikkainsinöörin papereilla. Toinen montako i
onneks seuraava hallitus nostaa tukia.tee sä vaan töitä mua ei kiinosta.
Vierailija kirjoitti:
Kohta kuolee ihmisiä nälkään.
Tai paleltuu. Hävettää, muka sivistysvaltio.
Minulla on ehdotus. Kelassa on yh-äidit merkitty. Kela voi kysyä näiden naapureilta onko ukkoa ja jos on niin tuet voidaan monelta vuodelta periå takaisin niinkuin Riston elatusmaksu tapauksessa.
Alkaa kansalaisia sitten rehellisyys kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ehdotus. Kelassa on yh-äidit merkitty. Kela voi kysyä näiden naapureilta onko ukkoa ja jos on niin tuet voidaan monelta vuodelta periå takaisin niinkuin Riston elatusmaksu tapauksessa.
Alkaa kansalaisia sitten rehellisyys kiinnostaa.
+ talletus automaatit pois ettei voi tallettaa pimeillä töillä ansaittua rahaa.
Verot on noista maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä siis lukuisat ihmiset elävät täysin tukien varassa? Ei ihme että maa on konkurssissa, kun 306 000 ja risat vain odottavat tukia.
Monet olisivat töissä jos niistä maksettaisiin palkkaa jolla tulee toimeen. On ihan sama maata kotona jos siitä 1200 kuin käydä töissä ja saada 1300 - työmatkat ja muut töissäkäymisestä aiheutuvat kulut.
Juuri tuon vuoksi tukia pitää laskea, ettei ole enää sama maata kotona. Nykyiset leikkaukset ovat aivan riittämättömiä
Mistä hitosta revit nämä valheet sängyllä makaamisesta. Kylässäkö pitää maata? Jos muutama narkki siellä on, niin älä yleistä. Minäkin tekisin leikkauksen, mikä on sinun, on nyt minun! Kelpaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä et ole töissä, nostelet yh tukia ja kirjoitat tiitu tiitu tiitu.
Työssäkäyvillä on vapaapäiviä ja en todellakaan mene vapaapäivänä töihin. Seuraavan kerran perjantaina työpäivä.
Kokoomuksen on pakko jaksaa kevääseen saakka vaikka oman hallituksen ras set nauraa vetää kuivana kakkosee kun vasta silloin saadaan viimeiset työelämän tuhoamis pykälät voimaan