Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet tippuvat täysin tulottomiksi

Vierailija
22.09.2024 |

Tiesin että tämä on tulossa. Kukaan vaan ei uskonut.

Kommentit (645)

Vierailija
581/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tukiaiset pois kaikilta. Jos haluaa jotain, sen voi ansaita.

Odotahan kun työnantaja potkaisee sinut pihalle ilman syytä koska laki sallii, ja joudut niihin samoihin töihin 9e päiväpalkalla. 😂😁😁

Vierailija
582/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta yh ja 10 lasta saman miehen kanssa. Tämä on mahdollista vain Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tukiaiset pois kaikilta. Jos haluaa jotain, sen voi ansaita.

Odotahan kun työnantaja potkaisee sinut pihalle ilman syytä koska laki sallii, ja joudut niihin samoihin töihin 9e päiväpalkalla. 😂😁😁

Ei nämä osaa ajatella niin pitkälle :)

Vierailija
584/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä, että työttömiä kierrätetään näkemässä eri virastoissa mihin Suomen rahat menevät. 

Voisitte lakata suomalaisten työttömien haukkumisen jotka tekevät määräaikaisia töitä ja myös lopettaa sen tukien leikkaamisen.

Vierailija
585/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mites oletko tehnyt pikku pisneksiä ja yrität niitä pimeitä rahoja tallettaa pankkiin taas tällä viikolla? 

Pankissa ajattelevat, että taas se kusipää tulee selittelemään mistä rahat on saanu.

Vierailija
586/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hyvä, että työttömiä kierrätetään näkemässä eri virastoissa mihin Suomen rahat menevät. 

Voisitte lakata suomalaisten työttömien haukkumisen jotka tekevät määräaikaisia töitä ja myös lopettaa sen tukien leikkaamisen.

Nyt kun ansiosidonnaista leikataan niin myös meille kelpaisi yh -tuet ja harkinnanvaraiset meikki/parturi rahastot.

Vierailija
587/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mites oletko tehnyt pikku pisneksiä ja yrität niitä pimeitä rahoja tallettaa pankkiin taas tällä viikolla? 

Pankissa ajattelevat, että taas se kusipää tulee selittelemään mistä rahat on saanu.

-Se kusipää kävi taas täällä.

-No, mitä se tällä kertaa yritti selittää rahojen alkuperäksi?

Vierailija
588/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin meikkaan aina kaupungille lähtiessäni vaikka olen määräaikaisessa työsuhteessa. En tiennytkään että nämä ovat jotenkin toisensa poissulkevat asiat. Kauppakeskuksesta ostan tietysti meikit. 

Vierailija
589/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ansiosidonnaista leikataan niin myös meille kelpaisi yh -tuet ja harkinnanvaraiset meikki/parturi rahastot.

Voi voi, kun olet suomalaisessa avioliitossa niin et voi laittaa miehelle poste restante isoitetta.

Ei tipu meikkirahaa.

Vierailija
590/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, miksi käyt jatkuvasti lastesi äidin kanssa ruokakaupassa, vaikka lastesi äiti on statukseltaan yh.

Vierailija
591/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin meikkaan aina kaupungille lähtiessäni vaikka olen määräaikaisessa työsuhteessa. En tiennytkään että nämä ovat jotenkin toisensa poissulkevat asiat. Kauppakeskuksesta ostan tietysti meikit. 

Niin, sulla on varmaan hyvätuloinen ukko tai sitten nostat väliajalla noita muita tukia.

Suomalainen joka saa jatkossa ansiosidonnaista 900, josta osa menee vuokraan ja loput lasten ruokiin ei meikkejä ostele.

Ei tipu tilille muita tukia.

Vierailija
592/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sulla on varmaan hyvätuloinen ukko tai sitten nostat väliajalla noita muita tukia.

Suomalainen joka saa jatkossa ansiosidonnaista 900, josta osa menee vuokraan ja loput lasten ruokiin ei meikkejä ostele.

Ei tipu suomalaisessa avioliitossa yh tukia tilille.

Vierailija
593/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis vaan hyvälle oppineiden tajuta ja hyväksyä että itse on itsensä elätettävä. Valtio pystyy siihen vain ihanteellisessa taloustilanteessa, jota Suomessa ei ole ollut enää kahteenkymmeneen vuoteen eikä koskaan enää tulekkaan. 

Vierailija
594/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis vaan hyvälle oppineiden tajuta ja hyväksyä että itse on itsensä elätettävä. Valtio pystyy siihen vain ihanteellisessa taloustilanteessa, jota Suomessa ei ole ollut enää kahteenkymmeneen vuoteen eikä koskaan enää tulekkaan. 

Juu, yh tuet pois. 

Vierailija
595/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä nämä yh-tukia saavat joilla mieskin kotona ei tukien pienuutta palstalla itke.

Vierailija
596/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh tuet voisi ainakin niiltä ottaa pois joilla saman ukon kanssa syntyy lapsia jatkuvasti. Ukko voi elättää, vaikka mukamas eri osoitteessa asuisikin.

Laitetaan sitä vastuuta ihmisille.

Vierailija
597/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te kaikki tyhmät ja ilkeät kommentoijat: Tiesittekö, että voitte myös itse pudota maksajasta saajaksi, ja että se voi tapahtua jo tänään, ihan silmänräpäyksessä?

Siihen tarvitaan vain bemarinne eteen juokseva hirvi.

Ei tarvita edes sitä hirveä. Vittumainen työnantaja vain, joka passittaa sinut kilometritehtaalle ja ottaa toisen vituttaan tilalle. Tämä minun kohtaloni ja tein työni hyvin ja mukisematta.  Mutta hyväveli järjestelmälle en voi mitään. Tutun akalle pitää antaa töitä, kun se sitä kysyy! Viis työntekijästä, joka jo ehti vuosikymmenen olla puikoissa. Tässäpä tämä tarinani ja en ole edes öky. Ihan paskalla vuoden 2001 romukasalla ajan! Nyt ei tartte töitä miettiä. Ikää sen verran. Ikärasismi hoitaa homman. Mielelläni olisin muutaman työttömän pummin makoilut maksanut, jos olisin hommani saanut pitää!

Ts. Olkaapa tarkkoina puheissanne  VOIVAT TODELLAKIN koskettaa itseänne. Ei ole nykypäivänä varmaa työpaikkaa!

Vierailija
598/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä nämä yh-tukia saavat joilla mieskin kotona ei tukien pienuutta palstal

Yh tuet ja miehen palkka.

Pankissa katsovat, että yh on ostanut Italiassa cafe latten.

Vierailija
599/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulonsiirrot eivät ole tuloa.

Vierailija
600/645 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linja-autokuski tienaa 50 000 ja naisystävä, linja-autokuskin lasten äiti nostaa yh tukia.

Ei huono. 

Miehelle vaan kirjat muualle.

Ja kappas, on rahaa lähteä vaikka Espanjaan lasten kanssa.

Pankissa tilitiedot säilyy jopa 30 vuotta taaksepäin, vaikka et itse niitä näe.

Mitä jos vaikka vähän viranomaiset tutkisi niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan