Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asiaa kumppanistasi et kehtaisi ikinä mainita ääneen hänelle itselleen?

Vierailija
21.09.2024 |

Monella varmaan joku tällainen asia löytyy.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a.. Olen joutunut mieheni kanssa nyt vakavasti keskustelemaan siitä, kuinka hän itse pystyisi vaikuttamaan asioihin ja runsaasti, jos vain itse viitsisi. Olen antanut ihan konkreettisia neuvoja ja kertonut, että muita ei voi syyttää aivan kaikesta. Toki en ole kertonut hänelle, että halveksin ja syvästi tuota asennetta, että ei viitsi itse yrittää.

Vierailija
2/13 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan kammoa toisen iho-ongelmia tai virheitä ihossa. Siis sanon tämän iho-ongelmaisena, vaikka osa ihosta onkin ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva että sulla on isot tissit mutta olen aina tykännyt enemmän pienistä.

Vierailija
4/13 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei se ole isoin mitä oon saanut.

Vierailija
5/13 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi sanoa nykyiselle sitä totuutta, että en ole ikinä häntä kohtaan tuntenut yhtä voimakasta ja palavaa rakastumista kuin exääni kohtaan aikoinaan. Mutta olen tullut siihen tulokseen että ei se välttämättä tarkoita sitä, että suhteen pysyvyys määräytyisi tuon mukaan. Voit olla palavasti rakastunut ihmiseen, joka silti osoittautuu sellaiseksi, ettei hän ole se oikea. Sitä tunnetta et tästä huolimatta välttämättä enää koskaan koe.

Vierailija
6/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi sanoa nykyiselle sitä totuutta, että en ole ikinä häntä kohtaan tuntenut yhtä voimakasta ja palavaa rakastumista kuin exääni kohtaan aikoinaan. Mutta olen tullut siihen tulokseen että ei se välttämättä tarkoita sitä, että suhteen pysyvyys määräytyisi tuon mukaan. Voit olla palavasti rakastunut ihmiseen, joka silti osoittautuu sellaiseksi, ettei hän ole se oikea. Sitä tunnetta et tästä huolimatta välttämättä enää koskaan koe.

Sinulla on velvollisuus ilmaista asia nykyiselle sillä tavalla, että hän ymmärtää tämän ja hänellä on mahdollisuus valita, haluaako hän jatkaa kanssasi. Itse en missään tilanteessa haluaisi olla suhteessa, missä ajatus on tuo mainitsemasi. Kokisin sen hyväksikäyttönä.

Vierailija
7/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi ikimaailmassa omasta tahdostani tällaisessa tilanteessa. Se olisi pahempaa kuin minua rakastavan ihmisen pettäminen. Itsekkyyden huipentuma.

Vierailija
8/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä miehellä on lähes kymmenen senttiä lyhyempi penis kuin exälläni, ja on myös ohuempi. En ole kokenut tarvetta puhua asiasta, sillä meillä menee kuitenkin isossa kuvassa ihan hyvin.

Vierailija
9/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei se ole isoin mitä oon saanut.

Siis pimppi vai?

Vierailija
10/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että ajattelen muita naisia touhutessamme seksuaalisesti, koska muuten ei seisoisi.

Vierailija
11/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun muna ei tunnu miltään, koska se on löysä. Sulla on tosi rumat laihat jalat ja näytät muutenkin inhottavalta alasti. 

Vierailija
12/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on velvollisuus ilmaista asia nykyiselle sillä tavalla, että hän ymmärtää tämän ja hänellä on mahdollisuus valita, haluaako hän jatkaa kanssasi. Itse en missään tilanteessa haluaisi olla suhteessa, missä ajatus on tuo mainitsemasi. Kokisin sen hyväksikäyttönä.

Ei todellakaan ole velvollisuutta.

Vierailija
13/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole velvollisuutta.

Kukaan itseään arvostava ei jää suhteeseen, jossa kumppani rakastaa jotakin toista enemmän.