Miksi naista kaipaavat miehet eivät laita elämäänsä kuntoon? Kouluttaudu, tee uraa, treenaa sosiaalisia taitoja?
Ei kaiset halua itselleen työsarkaa, kyllä miesten pitää laittaa nämä ihan itse kuntoon.
Kommentit (302)
Nyt ketjun riitelevät lapset päikkäreille mars mars!
Vierailija kirjoitti:
"uli uli uli nalkutus nalkutus, läski lehmä"
Meea näyttään äitelles tää ketju ja kerro sille mitä olet tänne kirjotellut, et uskalla, homo.
Sun ja mun ero on pääasiassa se että koska minä en koskaan valehtele niin minä en joudu koskaan häpeään edes töppäyksiäni, minä kannan vastuun ja korjaan ne.
Sinä taasen olet muodostanu koko persoonallisuutes tuosta ämmämäisestä uhriutumisesta ja valehtelemisesta. :' D
Sen verran selvennän että minun elämässä kaikki pahimmat hysteeriset ylitunteelliset äm-mät on ollut miehiä, en miellä sitä sanaa feminiiniseks enää kun miehet on käytöksellään ominu sen.
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo auta, aika moni sinkkumies on työssäkäyvä, hyväkäytöksinen, urheilullinen ja hyvää seuraa. Syyllistät väärää puuta.
Pitää paikkansa. Se on vain psyykettä rauhoittaakseen hyvä selitys, että vian täytyy olla ulkoisissa tekijöissä tai sitten luonne on huono, mutta ei se noin mene. Suurin osa miehistäkin on ihan kunnollisia, ja kohtelisi naista hyvin, mutta kun ei natsaa niin ei natsaa. Sitten otetaan vielä se, että naisia kohtaan on aina suurimpi joukko kiinnostuneita kuin miehiä, niin aikamoinen soppa onkin valmis, ja ei ihmekkään, jos ketään ei löydy
Enpä usko, että korkealle kouluttautuminen ja uran luominen on mitenkään tae hyvän parisuhteen löytymiseksi. Itse tullut lähinnä duunari piireissä liikuttua ja kyllä sielläkin valtaosa on onnistunut parisuhteen löytämään ja perheen perustamaan. Sosiaaliset taidot on toki tärkeitä ja pitäisi olla aktiivinen, että olisi edes mahdollisuus törmätä uusiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on täyspäisen naisen löytäminen, joka ei ole tunneajattelija kuin 14-vuotias teini.
No varmasti onkin ongelma, täyspäiset naiset harvemmin viehättyy naisia vihaavista lerppakikkeleistä jotka syyttelee muita omista epäonnistumisistaan.
Sä syytät naisia siitä että ne haluaa parempaa kun ne on ite vaikka oikeasti tarkoitat että heidän pitäis tyytyä huonompaan kun ne kn ite koska sua ei vaan silleen nappaa kasvaa aikuiseks.
Itse nimittelet tuntematonta alatyylisesti. Koetko silti olevasi hyvä ihminen tai nainen?
Naiseksi tuo on erinomainen. Suurin osa on vielä kamalampia
No eikä ole. Ala-arvoista tuo puhe oli eikä hän tuota kehtaisi omalla naamallaan sanoa. Ei suurin osa naisista todellakaan ole tuollaisia tai kamalampia.
Ala-avoista oli juu, mutta silti parhaimmistoa. Valitettavasti. Tuollaisia naiset ovat. Ei voi mitään.
Suosittelen tutustumaan naisiin ihan oikeassa elämässä. Tän palstan perusteella sulla voikin olla tuollainen mielikuva naisista, mutta se ei päde oikeaan elämään.
Kaikki tuo on turhaa, sillä jos ulkonäkö ei miellytä naista, niin mitään seurustelua tai parisuhdetta ei synny.
Tässä on hyvä esim. Et ulkonäkö on tie menestykseen parisuhdemarkkinoilla, ei mitkään "koulutukset, urat, sosiaalisten taitojen kehittämiset jne.?
Jeremy Meeksillä tuskin on montaa noista, hänhän on rikollinen ja silti naiset simppaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meea näyttään äitelles tää ketju ja kerro sille mitä olet tänne kirjotellut, et uskalla, homo.
Sun ja mun ero on pääasiassa se että koska minä en koskaan valehtele niin minä en joudu koskaan häpeään edes töppäyksiäni, minä kannan vastuun ja korjaan ne.
Sinä taasen olet muodostanu koko persoonallisuutes tuosta ämmämäisestä uhriutumisesta ja valehtelemisesta. :' D
Neuvot muita aikuistumaan ja täällä räyhäät ja haukut tuntemattomia. Niin aikuismaista käytöstä. Taidat itse olla narsisti.
Niin räyhäänkin, narsisti en ole, sinusta taasen en ole varma.
Katsos minä en välitä siitä miltä tämä näyttää, vain siitä mikä on totta.
Narsisti olisi huolissaan vain siitä miltä se näyttää, miettisi mitä muut on mieltä ja totuus ois toissijaista vaikutelman kanssa, juuri niin kuin sinä toimit toistuvasti.
Narsisteilla on myös tapana syytellä muita omista jutuistaan ilman mitään perusteluja, perusteluja joita minä pursuan ja sinulta ei heru ollenkaan.
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvot muita aikuistumaan ja täällä räyhäät ja haukut tuntemattomia. Niin aikuismaista käytöstä. Taidat itse olla narsisti.
Narsisti olisi huolissaan vain siitä miltä se näyttää, miettisi mi
nalkuttava narsisti lehmä sinä olet, aika katsoa peiliin
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt akkojen mielestä pitäisi mennä istumaan kouluun ja hankkia ura, vaikka olen amis ja vakituinen työ tehtaalla.
Ok.
Naisten logiikka...
Ei. Oletko sä joku mestari väärinymmärtäjä? Miehille ehdotettiin, että kannattaa kouluttautua ja hankkia ura. Sinä olet jo kouluttautunut ja hankkinut uran. Olet tehnyt jo tuon, mitä ehdotettiin.
Sinun tapauksessa kannattaisi alkaa ajatella naisia ihmisinä ja yksilöinä, eikä sinua alempana tai tyhmempänä massana, niin saattaisit löytääkin kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti olisi huolissaan vain siitä miltä se näyttää, miettisi mi
Huh...olisiko niin että evoluutio on nyt karsimassa antisosiaaliset ja narsistiset tapaukset pois geenialtaasta ja me nähdään se tämmöisen inceli kukttuurin linssin läpi?
Ehkä tässä maailmassa ei pitäisikään olla enää sijaa narsisteille.
"nalkuttava narsisti lehmä sinä olet, aika katsoa peiliin"
Niin, tarkoitat itseäsi, neuvot ihan selkeästi kokoajan itseäsi ja kohdistat sen minuun vaikka se ei sovi kontekstiin yhtään.
Sinä olet nalkuttava narsistinen lehmä, nyt on sinun aika katsoa peiliin.
Pystyt siihen kyllä, valehtelu on valinta joka kerta, voit koska tahansa alkaa valitsemaan toisin. : )
Koska se olisi turhaa. Olisin silti luuseri vaikka kuinka yrittäisin menestä. Epäonnistuisin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuo on turhaa, sillä jos ulkonäkö ei miellytä naista, niin mitään seurustelua tai parisuhdetta ei synny.
Tässä on hyvä esim. Et ulkonäkö on tie menestykseen parisuhdemarkkinoilla, ei mitkään "koulutukset, urat, sosiaalisten taitojen kehittämiset jne.?
Jeremy Meeksillä tuskin on montaa noista, hänhän on rikollinen ja silti naiset simppaa häntä.
Tämäpä juuri! Sillä miehen tulee miellyttää naisen silmää ja olla seksuaalisesti viehättävä. Et tee mitään koulutukselle tai sosiaalisilla taidoilla, jos nainen ei koe sinua seksuaalisesta viehättävänä. Pääset vaan naisen friend-zone vyöhykkeelle, etkä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Koska monelle riittäisi se ihan tavallinenkin nainen. Ei suurin osa miehistä kaipaa mitään uranaista, ja siksi moni mieskään ei halua itsestään vastaavasti uramiestä. Mutta naiset pyrkii aina saamaan itseään tasokkaamman miehen.
Työpaikka ja suihkussa käyminen eivät tee uramiestä :D
Edelleen jos palkintona on joku luonnevikainen persjalkainen tatuoitu ylipainoinen taikinanaama, ei kauheasti motivoi tekemään yhtään mitään. Kannattaa pitää terveydestä ja huolta itsestään ihan itsekkäistä syistä, elämä on mukavampaa. Naisten takia tässä maassa ei kannata tehdä yhtään mitään, taso täällä on niin ala-arvoinen, että tyhjän saa pyytämättäkin.
Ei parisuhdemarkkinoilla ole nykyään kuin mt ongelmaisia ylipainoisia naisia, ei kauheasti motivoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran selvennän että minun elämässä kaikki pahimmat hysteeriset ylitunteelliset äm-mät on ollut miehiä, en miellä sitä sanaa feminiiniseks enää kun miehet on käytöksellään ominu sen.
Tämä. Käytän sanaa bitch lähinnä kuvaamaan marisevia miehiä.
Jos mies on lyhyt niin saako hän paremmin naisia, jos opiskelee univormu ammatin?
T.Henna Nokialta 🤡
Mikä sitten on se naisten laatu jollaisen, elämänsä kuntoon laittanut, kouluttautunut, uraa tehnyt sekä sosiaalisia taitoja omaava mies saa? Ei kai vaan 160 cm ja 90 kg kouvolatukkaisen feministin tai yh-äidin? Kysynpä tätä vaan.
Mitä tämä edes tarkoittaa? Ajatuksien muuttaminen on vaikeaa, mutta ihmisen on melko helppo tehdä elämässään uusia asioita, jotka voivat muuttaa häntä ihmisenä. Siinä samassa voivat ajatuksetkin hitaasti muuttua. Voi opiskella, harrastaa, treenata, lukea, nähdä maailmaa, vaihtaa työpaikkaa jne. jne. mikä avartaa ajattelua ja kasvattaa itsetuntoa.