Miksi naista kaipaavat miehet eivät laita elämäänsä kuntoon? Kouluttaudu, tee uraa, treenaa sosiaalisia taitoja?
Ei kaiset halua itselleen työsarkaa, kyllä miesten pitää laittaa nämä ihan itse kuntoon.
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihme syyllistävä lehmä sinäkin olet."
Ttu sä olet tyhmä, minä olen se semmoinen chad, minä pyöritän sunkin naisia tällä hetkellä kun oot ite puhuttanu itses pois niistä.
Miestä esittävä nalkuttava miesvihaaja lehmä sinä olet.
Mene sen taakse piiloon sitten, vätys.
Teeskentele ja valehtele, sillä sinä itsestäs tuommoisen vätyksen olet tehnytkin ja mikään ei muutu ennenkun tuo valehtelu ja venkoilu loppuu, se on osa aikuistumista.
uli uli väkä kä nalkutus nalkutus, lehmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo auta, aika moni sinkkumies on työssäkäyvä, hyväkäytöksinen, urheilullinen ja hyvää seuraa. Syyllistät väärää puuta.
Työssäkäyvällä, hyväkäytöksisellä ja urheilullisella miehellä joka on hyvää seuraa ON SEURAA. Nämä eivät ole niitä yksinäisiä, vaikka yksinäiset miehet luulevat niin ja yrittävät laskea nämä mukaan omaan porukkaansa.
Tuosta saa sen kuvan, että työssäkäyvän hyväkäytöksisen, urheilullisen ja sosiaaliset taidot omaavan miehen, pitäisi tyytyä ensimmäiseen joka miehestä kiinnostuu.
Eikö hyvällä miehellä saa olla itsellään mitään kriteereitä naiselle?
Ei jumalauta oikeesti et sinä ihan pokkana tajuat tahalteen väärin mitä sulle sanotaan ja sit alat väitteleen sen tahalteen väärin tajuamas jutun kans.
Ihan oikeesti ei tommosen lieron kuulu saada edes kavereita.
On minulla kavereita ja ystäviä, jopa naisia ystävinä, se parisuhde on vain jäänyt saamatta. Saat toki raivostua tästäkin kommentista ja mutuilla mitä haluat.
Eli nyt akkojen mielestä pitäisi mennä istumaan kouluun ja hankkia ura, vaikka olen amis ja vakituinen työ tehtaalla.
Ok.
Naisten logiikka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin tehdä vaikka mitä jos palkintona olisi muuta kuin luonnevikainen, ylipainoinen, ei viehättävä tatuoitu suomalainen nainen. Ei nykynaiset kauheasti motivoi tekemään yhtään mitään.
Palkintona? En ole ikinä osannut ajatella noin kieroutuneesti, että kun kouluttaudun, teen töitä, maksan veroja, noudatan lakia ja huolehdin itsestäni ja läheisistäni, siitä kuuluisi PALKINNOKSI mies. Eikö nuo kuulu ihan normaaliin ihmisyyteen? Ei elämänkumppanini herranjumala ole mikään palkinto vaan ihminen joka haluaa jakaa elämänsä kanssani ja minä hänen.
No naisillehan se on helppoa sanoa noin kun AINA halutessaan saavat miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ttu sä olet tyhmä, minä olen se semmoinen chad, minä pyöritän sunkin naisia tällä hetkellä kun oot ite puhuttanu itses pois niistä.
Todellisuudessa etä pyöritä yhtään ketään. Asenteesikin on luotaantyöntävä ja naisena sanoisin kokemuksesta, että tuollaisen asenteen omaava mies on yleensä aivan jäätävä paska sängyssäkin.
Vai niin, minä kerron itestäni ja sinä jatkat siitä mihin minä jäin? Jos puhuisit omastabpuolestas ja itestäs.
Mielestäni minä en tarvi muita puhuun mun puolesta, aika suvereenisti alistan tätäkin keskustelua ilman sun apua kiitos vaan.
Kysy kehitysmaalaisilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo auta, aika moni sinkkumies on työssäkäyvä, hyväkäytöksinen, urheilullinen ja hyvää seuraa. Syyllistät väärää puuta.
Työssäkäyvällä, hyväkäytöksisellä ja urheilullisella miehellä joka on hyvää seuraa ON SEURAA. Nämä eivät ole niitä yksinäisiä, vaikka yksinäiset miehet luulevat niin ja yrittävät laskea nämä mukaan omaan porukkaansa.
No ei välttämättä ole. Johtuu siitä etteivät he löydä hyviä naisia. Jenkeissä suurin osa sinkkumiehistä on vapaaehtoisesti sinkkuja. Eivät edes etsi naista vierelleen, eivät edes hetken hupina. Johtuu ihan siitä, että nainen on nykyään miehelle riski. Eivät tuo mitään suhteeseen mutta voivat viedä kaiken. Eikä siis pelkästään rahoja eron sattuessa vaan lapset, rahat, raiskaussyyte (vale) niin menee duunit, syytät lasten hyväksykäytöstä jne jne... Syyttömyysolettamalla on pyyhitty lattiaa ja heitetty roskiin. Miehen osalta.
Nopealla riskiarvioinnilla miehet päättivät ettei vain ole sen arvoista. Tsemppiä naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeskentele ja valehtele, sillä sinä itsestäs tuommoisen vätyksen olet tehnytkin ja mikään ei muutu ennenkun tuo valehtelu ja venkoilu loppuu, se on osa aikuistumista.
Ah, mä oletan siis että sulle on ihan kaikki yrittäny jo opettaa samaa ja sinä erityisenä lumihiutaleena et millään voi hyväksyä et kukaan muu tietäis mitään, koska et itsekkään tiedä mitään ja projisointi vaikuttais olevan valehtelun lisäks sun ainoita työkaluja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisen pitäisi ylipäätään muuttua? Se on mahdotonta. Ainoastaan ajatuksia voi muuttaa, mutta ei ihmistä.
Oma koulutus, ura ja tyytyväisyys elämään ei kelpaa syyksi? Ihmiset muuttuu ja kehittää itseään sekä opiskelee koko ajan. Itseään varten ei partneria varten. Mutta toki se tyytyväisyys omasn elämään viehättää.
Kuka muka on 60v samalla tavalla ajatteleva tai sama ihminen kuin 20v? Etkö ole kasvamisesta kuullut? Minä ainakin olen muuttunut ja kasvanut ihmisenä välillä 20v-40v. Opiskellut myös useamman tutkinnon.
Naisia hakevien miesten elämä voi olla ulkoisilta puitteiltaan kunnossa: pari maisterin tutkintoa, hyvä työpaikka, kiva koti. Mutta jos pakkomielteenä on alistaa ja nöyryyttää erityisesti naisia, niin ei siihen mikään ulkoinen auta. Läheisen ihmissuhteen ei kuulu olla alistussuhde.
Mitä on tämä ulina suominaisesta? Löytyyhän niitä naisia halukkaille ihan mistä päin Eurooppaa vaan. Enkä tarkoita edes postimyyntikuvasto-ostoksia, vaan ihan tavallisia naisia. Jos suomalainen on liian paksu, lyhythiuksinen tai tatuoitu, etsikööt nämä sinkut naisia muualta. Jollei ongelma sitten ole kuitenkin siinä miekkosessa itsessään ja vaikkapa niiden sosiaalisten taitojen puutteessa. Pahin nou nou on tunnetason kehittymättömyys niin naisella, miehellä kuin muusullakin. Se vaatii aika paljon psyykkistä työtä, että kasvaa sisäisesti. Tunnetasolla teini pärjää vain toisen tunnetasoilla teinin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, mä oletan siis että sulle on ihan kaikki yrittäny jo opettaa samaa ja sinä erityisenä lumihiutaleena et millään voi hyväksyä et kukaan muu tietäis mit
uli uli uli nalkutus nalkutus, läski lehmä
"On minulla kavereita ja ystäviä, jopa naisia ystävinä, se parisuhde on vain jäänyt saamatta. Saat toki raivostua tästäkin kommentista ja mutuilla mitä haluat."
Raivostua? Kannattaisko tuota suhdetta projisointiin vähän miettiä?
Minä hörin kahvia ja leikin tässä samalla mun muksun kans, mulla on kivaa, minä tykkään vääntää valehtelijoiden kanssa.
Se kun sinä kerrot mulle minun fiiliksistä on de facto joka kerta sitä että kerrot itsestäsi ja se on huvittavaa kuinka et kykene tiedostamaan omaa käytöstäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin tehdä vaikka mitä jos palkintona olisi muuta kuin luonnevikainen, ylipainoinen, ei viehättävä tatuoitu suomalainen nainen. Ei nykynaiset kauheasti motivoi tekemään yhtään mitään.
Palkintona? En ole ikinä osannut ajatella noin kieroutuneesti, että kun kouluttaudun, teen töitä, maksan veroja, noudatan lakia ja huolehdin itsestäni ja läheisistäni, siitä kuuluisi PALKINNOKSI mies. Eikö nuo kuulu ihan normaaliin ihmisyyteen? Ei elämänkumppanini herranjumala ole mikään palkinto vaan ihminen joka haluaa jakaa elämänsä kanssani ja minä hänen.
No naisillehan se on helppoa sanoa noin kun AINA halutessaan saavat miehen.
Vaan eivät yleensä saa sitä miestä, jonka oikeasti haluavat. Tai ehkä seksiseuraksi saavat hetkeksi sen "unelmien" miehen, mutta eri asia jääkö kuvioihin. Olen minäkin miehenä antanut rukkaset monelle naiselle. Eihän se kivalta tietty tunnu, mutta turha kuvitella, että seurustelu tai deittailu olisi välttämättä naisillekaan aina ruusuilla tanssimista.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tekisit kaiken tuon et silti kelpaa. Tavis Suomi-taikinanaamalla peruspullerolla on 10 sivuinen lista vaatimuksia, joten kannattaa keskittää tuo aika ihan muihin asioihin, täyttä ajanhaaskausta.
Mitään muuta syytä naisetttomuuteesi ei sitten tarvitsekaan etsiä kun lukee tämän postauksesi. Se kertoo kaiken. Vieläkö ihmettelet että jäät taatusti yksin?
Koskee myös kaikkia muita uli-ulileja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen narsisti.
"uli uli uli nalkutus nalkutus, läski lehmä"
Meea näyttään äitelles tää ketju ja kerro sille mitä olet tänne kirjotellut, et uskalla, homo.
Sun ja mun ero on pääasiassa se että koska minä en koskaan valehtele niin minä en joudu koskaan häpeään edes töppäyksiäni, minä kannan vastuun ja korjaan ne.
Sinä taasen olet muodostanu koko persoonallisuutes tuosta ämmämäisestä uhriutumisesta ja valehtelemisesta. :' D
Vierailija kirjoitti:
"uli uli uli nalkutus nalkutus, läski lehmä"
Meea näyttään äitelles tää ketju ja kerro sille mitä olet tänne kirjotellut, et uskalla, homo.
Sun ja mun ero on pääasiassa se että koska minä en koskaan valehtele niin minä en joudu koskaan häpeään edes töppäyksiäni, minä kannan vastuun ja korjaan ne.
Sinä taasen olet muodostanu koko persoonallisuutes tuosta ämmämäisestä uhriutumisesta ja valehtelemisesta. :' D
Neuvot muita aikuistumaan ja täällä räyhäät ja haukut tuntemattomia. Niin aikuismaista käytöstä. Taidat itse olla narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Nykyihmiset uupuu koska he kadottavat merkityksellisyyden tunteen, joka on hyvän itsetunnon perusedellytys. Merkityksen tunteen voi kadottaa työssään tai työttömyydessään, ihmissuhteissaan tai niiden puuttuessa. Uupumus on merkki siitä, että omalla olemassaololla ei ole merkitystä ja tunteet ovat uupuneet, ne loistavat poissaolollaan. Uupumus on kuin untuvapeitto jonka alle ovat jääneet kaikki ne tunteet, jotka olisivat vaatineet käsittelyä. Surun, vihan, pelon, pettymyksen ja loukkaantumisen tunteet on ohitettu vedoten kiireeseen, mutta vaöitettavasti tunteet eivät ole kadonneet mihinkään. Tunteet odottavat hetkeä, jolloin niiden aika olisi tulla ulos. Uupumus pitkittyessään vaikeuttaa myös tunteiden ulospääsyä. Jos uupumus on saanut liian lujan otteen ihmisestä, saattaa olla pitkä tie saada tukahdetut tuntert tuulettumaan. Kaiken tämän alla ovat useimmiten lapsuuden ja nuoruuden kokemukset, joita ei ole ollut koskaan aikaa käydä kenenkään kanssa t
Ei kaikkia ihmisiä kiinnosta tunteellisuus tai tunteissa vellominen. Viestisi kuvastaa vain hyvin suppeaa kuvaa ihmisen elämästä ja yrität vääntää rationaalisia ihmisiä sairaiksi. Ihmiset väsyvät tällaisiin ylitunteellisiin draamaa hakeviin ihmisiin, jotka ovat käsittelemässä kaikkea tunteiden kautta. Viestisi loppuosa on puhdasta psykologiskeidaa.
Tunnen monta "huonoa"naista joilla tasokas, hyvä mies ja toisin päin myös. Ei nää teidän tasoulinat oikein vakuuta. Kattokaa Unelma häitä niin voitte löytää lohtua. Kyllä vakka kantensa löytää.