Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naista kaipaavat miehet eivät laita elämäänsä kuntoon? Kouluttaudu, tee uraa, treenaa sosiaalisia taitoja?

Vierailija
21.09.2024 |

Ei kaiset halua itselleen työsarkaa, kyllä miesten pitää laittaa nämä ihan itse kuntoon.

Kommentit (302)

Vierailija
61/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo auta, aika moni sinkkumies on työssäkäyvä, hyväkäytöksinen, urheilullinen ja hyvää seuraa. Syyllistät väärää puuta.

Työssäkäyvällä, hyväkäytöksisellä ja urheilullisella miehellä joka on hyvää seuraa ON SEURAA. Nämä eivät ole niitä yksinäisiä, vaikka yksinäiset  miehet luulevat niin ja yrittävät laskea nämä mukaan omaan porukkaansa.

Tuosta saa sen kuvan, että työssäkäyvän hyväkäytöksisen, urheilullisen ja sosiaaliset taidot omaavan miehen, pitäisi tyytyä ensimmäiseen joka miehestä kiinnostuu.

Eikö hyvällä miehellä saa olla itsellään mitään kriteereitä naiselle?

Miten ihmeessä sait tuon kuvan?

Jos miehellä on seuraa, hän voi tietenkin valita mieluisensa.

Vierailija
62/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja sama koskee naisia jotka ei löydä hyvää miestä.

Jokseenkin. Toisaalta monen naisen minimivaatimukset (samansuuntainen koulutustaso, maltillinen alkoholinkäyttö, asuinpaikka) eivät voi toteutua, koska kouluttautuneita ja kaupungeissa asuvia miehiä on vähemmän kuin naisia, ja miehet tuppaavat olemaan useammin alkoholiongelmaisia. Eli kaikkia ei auta vaikka kuinka pistäisivät elämänsä kuntoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miestä kaipaavat naiset eivät laita itseään kuntoon? Laihduta, treenaa, ala meikkaamaan ja hanki edes siedettävä yleissivistys elämän asioista. Turha vollottaa että tinderissä matchejä tulee vain kalaukoilta ja kessu suussa baaritiskillä notkuvilta lattia-asentajilta. Top tier miehet eivät kuraa nimittäin ala katsomaan.

Sisäistin tämän jo 19 vuotiaana yli kymmenen vuotta sitten. Jos olen ollut sinkkuaikoina ylipainoinen niin laitoin kaikenlaiset deittailut jäihin kunnes laihdutusprojekti oli valmis. Ylipainoisena sai kieltämättä huomiota vain epäkypsiltä, epähygieenisiltä ja lihavilta mieslapsilta. Hoikkana miestarjonta on aina ollut laadukkaampaa.

Ja kyllä, tässä sitä ollaan kolmekymppisenä raskauden ja vauvavuoden jäljiltä taas bmi 30 mitoissa. 16 kiloa tiputettu ja matkaa vielä 29kg. Deittimarkkinoita ei tarvi nyt onneksi miettiä kun on tuo lapsen isä kuvioissa mukana. Mutta vähän on kyllä ikävä mun XS kokoisia vaatteita ja sitä sen aikaista peilikuvaa. Pysyy motivaatio korkealla sen vuoksi. Olen kyllästynyt katsomaan peilistä rypsiporsasta. Mikään määrä kehopositiivisuutta ei ole kuin tekosyitä pysytellä tämän kuntoisena ja epäterveellisenä.

Vierailija
64/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on täyspäisen naisen löytäminen, joka ei ole tunneajattelija kuin 14-vuotias teini.

No varmasti onkin ongelma, täyspäiset naiset harvemmin viehättyy naisia vihaavista lerppakikkeleistä jotka syyttelee muita omista epäonnistumisistaan.

Sä syytät naisia siitä että ne haluaa parempaa kun ne on ite vaikka oikeasti tarkoitat että heidän pitäis tyytyä huonompaan kun ne kn ite koska sua ei vaan silleen nappaa kasvaa aikuiseks.

Ulosantisi ei vaikuta järin aikuiselta. Enemmänkin keskenkasvuiselta miesvihalta.

-Eri

Vai niin, semmoiset ad hominemit sieltä, onpa aikuista.

Kuules niin kauan kun minä puhun rehtiä asiaa sinä voit työntää sen vaikutelmat perseesees, argumentointivirheiden taakse pakeneminen o

Huomaatko lainkaan kuinka puhut tuntemattomalle ihmiselle? Käyttäydytkö mielestäsi hyvin ja kypsästi?

Vierailija
65/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi amis ei kelpaa naisille? Duunari, jolla on vakituinen osa-aikatyö.

Koska muijat haluaa miehen, joka tekee uraa.

Suomalaiset naiset ovat pinnallisia.

Vierailija
66/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihme syyllistävä lehmä sinäkin olet."

Ttu sä olet tyhmä, minä olen se semmoinen chad, minä pyöritän sunkin naisia tällä hetkellä kun oot ite puhuttanu itses pois niistä.

Miestä esittävä nalkuttava miesvihaaja lehmä sinä olet.

Vierailija
67/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tekisit kaiken tuon et silti kelpaa. Tavis Suomi-taikinanaamalla peruspullerolla on 10 sivuinen lista vaatimuksia, joten kannattaa keskittää tuo aika ihan muihin asioihin, täyttä ajanhaaskausta.

Tämä on ihan ilmiselvä vale millä oikeutat sen ettet edes yritä, olet pelkuri, vätys.

Luonto yrittää sanoa sulle nyt että tuommoisen vätyksen ei kuulu jatkaa geenejään.

Tässä esimerkki laadukkaasta naisesta joka harrastaa palstalla asiallista keskustelua. Ei mitään miesvihaa, ei sinne päinkään.

Vierailija
68/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisen pitäisi ylipäätään muuttua? Se on mahdotonta. Ainoastaan ajatuksia voi muuttaa, mutta ei ihmistä.

Sen nimi on kasvua ja jos sitä ei tee jää lapsen tasoiseks ja muiden perässä vedettäväks.

Ei ihminen mihinkään kasva tai muutu vain kroppa vanhenee. Joka muuta väittää ei tunne itseään.

Hienosti, joka kerta kun ois vastuuta tarjolla sinä menet piiloon tommoisen lapsellisen venkoilun taakse.

Olet toivoton tapaus ja onneksi naiswt ymmärtää kiertää sinut kaukaa, ihan täys narsisti olet, elät jo kokonaan oman haavemaailmas sisällä jonka loit ettei sun omat epäonnistumiset ois koskaan sun omia, sun identiteetti on rakennettu 100% uhriuden varaan.

Kuvottavaa.

Tiedäthän, että puhut nyt itsestäsi, koska nuo ovat sinun ajatuksiasi.

Vierailija
69/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska monelle riittäisi se ihan tavallinenkin nainen. Ei suurin osa miehistä kaipaa mitään uranaista, ja siksi moni mieskään ei halua itsestään vastaavasti uramiestä. Mutta naiset pyrkii aina saamaan itseään tasokkaamman miehen.

Koska heillä on mielenterveysongelmia, joista seuraa monia hyvin vääristyneitä käsityksiä elämästä. Tässä hyvä esimerkki.

Vierailija
70/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on täyspäisen naisen löytäminen, joka ei ole tunneajattelija kuin 14-vuotias teini.

No varmasti onkin ongelma, täyspäiset naiset harvemmin viehättyy naisia vihaavista lerppakikkeleistä jotka syyttelee muita omista epäonnistumisistaan.

Sä syytät naisia siitä että ne haluaa parempaa kun ne on ite vaikka oikeasti tarkoitat että heidän pitäis tyytyä huonompaan kun ne kn ite koska sua ei vaan silleen nappaa kasvaa aikuiseks.

Itse nimittelet tuntematonta alatyylisesti. Koetko silti olevasi hyvä ihminen tai nainen?

Naiseksi tuo on erinomainen. Suurin osa on vielä kamalampia

No eikä ole. Ala-arvoista tuo puhe oli eikä hän tuota kehtaisi omalla naamallaan sanoa. Ei suurin osa naisista todellakaan ole tuollaisia tai kamalampia.

Vierailija
71/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisen pitäisi ylipäätään muuttua? Se on mahdotonta. Ainoastaan ajatuksia voi muuttaa, mutta ei ihmistä.

Sen nimi on kasvua ja jos sitä ei tee jää lapsen tasoiseks ja muiden perässä vedettäväks.

Jep, naiset kasvaa ulos The Karusellista. Kuvittelee reppanat kelpaavansa edelleen tämän jälkeen.

Ulisevat yksinäisyyttään ja tehtailee ketjuja joissa vaativat miehiä kehittämään itseään.

Vierailija
72/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat pinnallisia.

Niin ovat. Mies on onnellisempi sinkkuna kuin suomalaisen naisen kanssa.

Vierailija
73/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihme syyllistävä lehmä sinäkin olet."

Ttu sä olet tyhmä, minä olen se semmoinen chad, minä pyöritän sunkin naisia tällä hetkellä kun oot ite puhuttanu itses pois niistä.

Todellisuudessa etä pyöritä yhtään ketään. Asenteesikin on luotaantyöntävä ja naisena sanoisin kokemuksesta, että tuollaisen asenteen omaava mies on yleensä aivan jäätävä paska sängyssäkin.

Vierailija
74/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nimittelet tuntematonta alatyylisesti. Koetko silti olevasi hyvä ihminen tai nainen?

En, en minä ole hyvä tyyppi, minä olen rehellinen.

Minulla on naisia, rahaa ja menestyn työelämässä, älä ole sinäkään hyvä tyyppi, ole reilu ja rehellinen, varsinkin itelles.

Jos siis

Tämmöset tyypit ei koskaan itse kutsu itseään hyviks tyypeiks, muut tekee sen puolesta.

Ja se ei tuu töykeydestä vaan reilusta rehellisyydestä, tarkoitus ei ole olla kusipää

Ihan oikeasti ap oot aika syvissä vesissä nyt, aikuisuuden vastuun äärellä, kannattais kuunnella kun joku vielä jaksaa neuvoa.

-eri

Vierailija
75/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry nyt ihan kauheasti, mutta amikset ovat juntteja.

Vierailija
76/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miestä kaipaavat naiset eivät laita itseään kuntoon? Laihduta, treenaa, ala meikkaamaan ja hanki edes siedettävä yleissivistys elämän asioista. Turha vollottaa että tinderissä matchejä tulee vain kalaukoilta ja kessu suussa baaritiskillä notkuvilta lattia-asentajilta. Top tier miehet eivät kuraa nimittäin ala katsomaan.

Aika hemmetin harvoin tapaa naisia jotka ei huolehdi itestään samaan tyyliin kun nää uliuliuli ressukat ja toisin kun te lerppskikkelit ne naiset jotka rötvää on yleensä ihan rehellisiä siitä.

Hmmh..

Minä en nyt viitsi sanoa mitään naisten ylenpalttisesta lihavuudesta etten saa taas läskien lyhyiden naisten vihoja päälleni joten tyydyn toteamaan,että olet oikeassa.

Ei kannata sanoakaan, kun miesten ja naisten lihavuudesta ei suuria eroja ole. Miehet piirun lihavempia.

Hohhoijaa mikä vale taas.

Miehissä enemmän ylipainoisia, naisissa enemmän lihavia.

Vierailija
77/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo auta, aika moni sinkkumies on työssäkäyvä, hyväkäytöksinen, urheilullinen ja hyvää seuraa. Syyllistät väärää puuta.

Työssäkäyvällä, hyväkäytöksisellä ja urheilullisella miehellä joka on hyvää seuraa ON SEURAA. Nämä eivät ole niitä yksinäisiä, vaikka yksinäiset  miehet luulevat niin ja yrittävät laskea nämä mukaan omaan porukkaansa.

Tuosta saa sen kuvan, että työssäkäyvän hyväkäytöksisen, urheilullisen ja sosiaaliset taidot omaavan miehen, pitäisi tyytyä ensimmäiseen joka miehestä kiinnostuu.

Eikö hyvällä miehellä saa olla itsellään mitään kriteereitä naiselle?

Eiköhän tuolla em ole enemmän kiinnostuneita kuin vain 1. Niistä vaan katsoo mikä natsaa molemmille

Vierailija
78/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huomaatko lainkaan kuinka puhut tuntemattomalle ihmiselle? Käyttäydytkö mielestäsi hyvin ja kypsästi?"

Huomaan, kirjoitan 100% samalla tavalla kuin puhunkin.

Huomaatko sinä että sinä käytät närkästystäsi tekosyynä olla kohtaamatta totuutta?

Vierailija
79/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiseksi tuo on erinomainen. Suurin osa on vielä kamalampia

No eikä ole. Ala-arvoista tuo puhe oli eikä hän tuota kehtaisi omalla naamallaan sanoa. Ei suurin osa naisista todellakaan ole tuollaisia tai kamalampia.

Ala-avoista oli juu, mutta silti parhaimmistoa. Valitettavasti. Tuollaisia naiset ovat. Ei voi mitään.

Vierailija
80/302 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon vihaa tässä keskustelussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi