Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä suudelma tuntuu miehestä?

Vierailija
21.09.2024 |

Kuvaile jotain?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan siitä, millainen se on. Lyhyt on sellainen ystävällisen tuntuinen, pitempi saa jo värähtelyä aikaan ja voihan se jo vähän laittaa asentoonkin. Kielari ja huulen pureminen viimeistään sen tekevät. Miltä se tuntuu naisesta?

Vierailija
2/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hyvältä ja joskus ei miltään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoissa tuntuu ja muna kovenee heti.

Vierailija
4/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kenelle sen suudelman antaa tai keneltä sen vastaanottaa. Joskus se on nimellinen, mutta jos antaa tai saa joltakulta mieleiseltä ihmiseltä se tuntuu Todella hyvältä eikä siitä hetkestä haluaisi poistua :)  Molemmat on koettu vuosien varrella. M56.

Vierailija
5/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviiniä litkineen suu haisee jätelietteelle, sama kuin suutelisi viemäriputkea.

Vierailija
6/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen joka oikeasti haluaa minua ryhtyy suutelemaan, niin kyllä siinä dopamiini ja testosteroni hyppää korkealle. Tuntuu ihanalta. Olo on haluttu ja todella kiihottunut, ja siinä haluaa antaa naiselle saman tunteen. M44

Vierailija
7/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavalta🤮

Vierailija
8/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen koittaa hakata hampaitaan minun hampaisiin ja horjuu kun koittaa olla varpaisillaan.

Vierailija
9/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä löydä mitään positiivisuutta siitä. En ole suutelumiehiä.

Vierailija
10/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuntuu. Ehkä parhaiten on jäänyt mieleen sellainen suutelutilanne, kun nainen katsoi minua hetken silmiin, nojautui eteenpäin ja suuteli minua. Pidin siitä, että nainen otti aloitteen omiin käsiinsä ja suuteli minua.

Vierailija
11/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä ja tilanteesta. Ensisuudelma pitkäaikaisen ihastuksen kanssa nuorena sai silmissä mustumaan ja polvet tärisemään. Jonkun baarituttavuuden kanssa se oli askel oikeaan suuntaan. Vaimon kanssa se on mukavaa, jokapäiväistä läheisyyttä.

Vierailija
12/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaviiniä litkineen suu haisee jätelietteelle, sama kuin suutelisi viemäriputkea.

Tuohon tai vastaavaan kun lisää runsaan tupakoinnin pintyttämän käryn...

Vierailija
13/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseleekö joku yli 60 v näitä kun edellisestä on jo niin paljon aikaa, miehet ei suutele enää.? Tai sitten joku varhaisteini asialla.

Vierailija
14/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen tyttöystävän kanssa mulkku seisoi kai kolme tuntia. Nykyään, ei ehkä enää edes herää.

Ikä juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi