Miksi naista kaipaavat miehet eivät laita elämäänsä kuntoon? Kouluttaudu, tee uraa, treenaa sosiaalisia taitoja?
Ei kaiset halua itselleen työsarkaa, kyllä miesten pitää laittaa nämä ihan itse kuntoon.
Kommentit (302)
Nykyihmiset uupuu koska he kadottavat merkityksellisyyden tunteen, joka on hyvän itsetunnon perusedellytys. Merkityksen tunteen voi kadottaa työssään tai työttömyydessään, ihmissuhteissaan tai niiden puuttuessa. Uupumus on merkki siitä, että omalla olemassaololla ei ole merkitystä ja tunteet ovat uupuneet, ne loistavat poissaolollaan. Uupumus on kuin untuvapeitto jonka alle ovat jääneet kaikki ne tunteet, jotka olisivat vaatineet käsittelyä. Surun, vihan, pelon, pettymyksen ja loukkaantumisen tunteet on ohitettu vedoten kiireeseen, mutta vaöitettavasti tunteet eivät ole kadonneet mihinkään. Tunteet odottavat hetkeä, jolloin niiden aika olisi tulla ulos. Uupumus pitkittyessään vaikeuttaa myös tunteiden ulospääsyä. Jos uupumus on saanut liian lujan otteen ihmisestä, saattaa olla pitkä tie saada tukahdetut tuntert tuulettumaan. Kaiken tämän alla ovat useimmiten lapsuuden ja nuoruuden kokemukset, joita ei ole ollut koskaan aikaa käydä kenenkään kanssa tunnetasolla läpi. Naiset hakeutuvat usein psykoterapiaan työuupumus-, ahdistus-, ja masennusdiagnooseilla. Kaikki elämän osa-alueet ovat muuttuneet suorittamiseksi ilman tunteita. Ihmissuhteita ei voi suorittaa, vaan niissä olisi hyvä oppia olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisen pitäisi ylipäätään muuttua? Se on mahdotonta. Ainoastaan ajatuksia voi muuttaa, mutta ei ihmistä.
Sen nimi on kasvua ja jos sitä ei tee jää lapsen tasoiseks ja muiden perässä vedettäväks.
Ei ihminen mihinkään kasva tai muutu vain kroppa vanhenee. Joka muuta väittää ei tunne itseään.
Hienosti, joka kerta kun ois vastuuta tarjolla sinä menet piiloon tommoisen lapsellisen venkoilun taakse.
Olet toivoton tapaus ja onneksi naiswt ymmärtää kiertää sinut kaukaa, ihan täys narsisti olet, elät jo kokonaan oman haavemaailmas sisällä jonka loit ettei sun omat epäonnistumiset ois koskaan sun omia, sun identiteetti on rakennettu 100% uhriuden varaan.
Kuvottavaa.
Ihme syyllistävä lehmä sinäkin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo auta, aika moni sinkkumies on työssäkäyvä, hyväkäytöksinen, urheilullinen ja hyvää seuraa. Syyllistät väärää puuta.
Työssäkäyvällä, hyväkäytöksisellä ja urheilullisella miehellä joka on hyvää seuraa ON SEURAA. Nämä eivät ole niitä yksinäisiä, vaikka yksinäiset miehet luulevat niin ja yrittävät laskea nämä mukaan omaan porukkaansa.
Tuosta saa sen kuvan, että työssäkäyvän hyväkäytöksisen, urheilullisen ja sosiaaliset taidot omaavan miehen, pitäisi tyytyä ensimmäiseen joka miehestä kiinnostuu.
Eikö hyvällä miehellä saa olla itsellään mitään kriteereitä naiselle?
Minulle kävi tässä niin, että eron syyksi koitui se, että syvästi rakastamani lyhyt ja pyöreä nainennsanoi minulle, että hän ei kehtaa enää kulkea kanssani missään koska hän tuntee itsensä niin järkyttävän rumaksi kanssani koska olen niin jäätävän komea ja hyväkuntoinen pitkä mies.
😪 Sinne häipyi tuo elämäni rakkaus vieden edellisistä parisuhteistaan syntyneet minulle jo tärkeiksi tulleet apinoiden näköiset lapsensa mennessään. Miehet, älkää treenatko itseänne liian hyvään kuntoon ,sillä voitte menettää elämänne yyhhoon. 😪 Tuon rakkaanne rakoperseen, kultanne kurahaaran ja unelmienne apinan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on täyspäisen naisen löytäminen, joka ei ole tunneajattelija kuin 14-vuotias teini.
No varmasti onkin ongelma, täyspäiset naiset harvemmin viehättyy naisia vihaavista lerppakikkeleistä jotka syyttelee muita omista epäonnistumisistaan.
Sä syytät naisia siitä että ne haluaa parempaa kun ne on ite vaikka oikeasti tarkoitat että heidän pitäis tyytyä huonompaan kun ne kn ite koska sua ei vaan silleen nappaa kasvaa aikuiseks.
Ulosantisi ei vaikuta järin aikuiselta. Enemmänkin keskenkasvuiselta miesvihalta.
-Eri
Vai niin, semmoiset ad hominemit sieltä, onpa aikuista.
Kuules niin kauan kun minä puhun rehtiä asiaa sinä voit työntää sen vaikutelmat perseesees, argumentointivirheiden taakse pakeneminen on aikuismaisuuden vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla nainen on tarjota meille miehille, että me laitetaan itsemme kuntoon, tyydytetään sinun tarpeesi. Onko muuta tarjota kuin vagina, jonka tuot suhteeseen. Jospa sinäkin lähtisit salille treenaamaan vaikka sitä persettäsi, lopettaisit nalkuttamisen ja naama norsunvitulla vääntelyn, voisi miehet ehkä motivoitua.
Eipä noilla ole kuin vulva tarjolla.
TÄnään näin jutun naisesta jolla on alaikäinen lapsi ekasta liitosta, on nyt ottamassa toisesta liitostaan eroa miehestään ja vaatii siltä elareita. Siis muikkeli vaatii elareita ekan liittonsa lapsesta tuolta mieheltä.
Joku voisi kysyä miten naiset kehtaa, mutta kehtaahan nuo.
Vierailija kirjoitti:
Voisin tehdä vaikka mitä jos palkintona olisi muuta kuin luonnevikainen, ylipainoinen, ei viehättävä tatuoitu suomalainen nainen. Ei nykynaiset kauheasti motivoi tekemään yhtään mitään.
Palkintona? En ole ikinä osannut ajatella noin kieroutuneesti, että kun kouluttaudun, teen töitä, maksan veroja, noudatan lakia ja huolehdin itsestäni ja läheisistäni, siitä kuuluisi PALKINNOKSI mies. Eikö nuo kuulu ihan normaaliin ihmisyyteen? Ei elämänkumppanini herranjumala ole mikään palkinto vaan ihminen joka haluaa jakaa elämänsä kanssani ja minä hänen.
Minulla oli yksi kaveri lukioajoista lähtien, joka ei koskaan oikein suostunut kehittämään itseään. Viimeksi kun näin tämän, hän oli melkein 30-vuotias, asui vanhempiensa nurkissa, nosti tukia kelalta, ja pelasi päivät pitkät videopelejä. Hän sitten joskus harmitteli, ettei ollut koskaan ollut tyttöystävää. Sanoin ystävällisesti, että tilanne varmaan paranisi, jos hän palaisi työelämään, pelaisi vähemmän ja aloittaisi vaikka urheiluharrastuksen. Hän veti herneen nenään tästä ja koki, ettei hänen tarvitse kehittyä. Emme ole enää ystäviä, mutta uskon, että hän on edelleen sama luuseri kuin aina aiemminkin, eikä ihme, jos asenne on tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on täyspäisen naisen löytäminen, joka ei ole tunneajattelija kuin 14-vuotias teini.
No varmasti onkin ongelma, täyspäiset naiset harvemmin viehättyy naisia vihaavista lerppakikkeleistä jotka syyttelee muita omista epäonnistumisistaan.
Sä syytät naisia siitä että ne haluaa parempaa kun ne on ite vaikka oikeasti tarkoitat että heidän pitäis tyytyä huonompaan kun ne kn ite koska sua ei vaan silleen nappaa kasvaa aikuiseks.
Itse nimittelet tuntematonta alatyylisesti. Koetko silti olevasi hyvä ihminen tai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisen pitäisi ylipäätään muuttua? Se on mahdotonta. Ainoastaan ajatuksia voi muuttaa, mutta ei ihmistä.
Ei tarvitse muuttua - nuo on ihan perusasioita normaalille kumppaniehdokkaalle!?
Koulutus (oli sitten amis tai muu), työpaikka ja omat rahat (ei kelagold), puhtaus ja hygienia, siisti pukeutuminen, hyvä ja kohtelias käytös, arvostus naista kohtaan. Savuttomuus, liikunnallisuus ja alkottomuus muuten kuin joskus ruuan kanssa. Kiinnostus maailman asioista eikä vain pelikonsolista tai kännykästä.
Tuossa ei ole vielä mitään painoon, pituuteen, vehkeen kokoon tai hiusten määrään - saati lastikkoleukaan - viittaavaa. Em pystyy jokainen jos viitsii.
"Ihme syyllistävä lehmä sinäkin olet."
Ttu sä olet tyhmä, minä olen se semmoinen chad, minä pyöritän sunkin naisia tällä hetkellä kun oot ite puhuttanu itses pois niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla nainen on tarjota meille miehille, että me laitetaan itsemme kuntoon, tyydytetään sinun tarpeesi. Onko muuta tarjota kuin vagina, jonka tuot suhteeseen. Jospa sinäkin lähtisit salille treenaamaan vaikka sitä persettäsi, lopettaisit nalkuttamisen ja naama norsunvitulla vääntelyn, voisi miehet ehkä motivoitua.
Eipä noilla ole kuin vulva tarjolla.
TÄnään näin jutun naisesta jolla on alaikäinen lapsi ekasta liitosta, on nyt ottamassa toisesta liitostaan eroa miehestään ja vaatii siltä elareita. Siis muikkeli vaatii elareita ekan liittonsa lapsesta tuolta mieheltä.
Joku voisi kysyä miten naiset kehtaa, mutta kehtaahan nuo.
Tuo idiootti-mies kyllä ansaitsee juuri tuon kohtalon, kun tunki lusikkansa yh-lor ton soppaan. Ei löydy hirveästi sympatiaa. :D
Aika monta asiaa on laitettu kuntoon. Löytyy ylempi korkeakoulututkinto, armeijassa olin vuoden, treenaan neljä kertaa viikossa ja tulen toimeen hyvin erilaisten ihmisten kanssa. Ei naiset oikein kiinnostuneilta vaikuta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo auta, aika moni sinkkumies on työssäkäyvä, hyväkäytöksinen, urheilullinen ja hyvää seuraa. Syyllistät väärää puuta.
Työssäkäyvällä, hyväkäytöksisellä ja urheilullisella miehellä joka on hyvää seuraa ON SEURAA. Nämä eivät ole niitä yksinäisiä, vaikka yksinäiset miehet luulevat niin ja yrittävät laskea nämä mukaan omaan porukkaansa.
Tuosta saa sen kuvan, että työssäkäyvän hyväkäytöksisen, urheilullisen ja sosiaaliset taidot omaavan miehen, pitäisi tyytyä ensimmäiseen joka miehestä kiinnostuu.
Eikö hyvällä miehellä saa olla itsellään mitään kriteereitä naiselle?
Ei jumalauta oikeesti et sinä ihan pokkana tajuat tahalteen väärin mitä sulle sanotaan ja sit alat väitteleen sen tahalteen väärin tajuamas jutun kans.
Ihan oikeesti ei tommosen lieron kuulu saada edes kavereita.
Itseasiassa aika moni nainen, joka on juuri noin tehnyt, niin on saattanut havaita, etteivät oikeastaan välttämättä tarvitse vättämättä enää, ainakaan nimenomaisestoi parisuhteeseen.
Tai ainakin meidän miesten pitäsi olla "samaa tasoa" ja tällaisista miehistä alkaa olla puute. Yleisemmin puhutaankin ns. kohtaanto ongelmasta. Vähemmän koulutetut heikompi kuntosiet miehet, joilla sosiaalsiet taidotkin ovat vähän hukassa asuvat ja elävät maaseutumaisemmassa ympäristössä/ alueilla kun taas koulutetumma, terveellsiemmät elämäntavat omaavat ja käytöstavat/ soislaalisen kanssakäymisen hallitsevat naiset kaupunkinaisemmissa ympäristöissä.
Naisen mahdollisuutta löytää saada kumppani tässä kohtaa tuskin merkittävän paljon lisää se, että hän kouluttautuu lisää tai alkaisivat entistä pikkutarkemmin elämään terveellisemmin. Vaan mitä me miehet voisimme tehdä, että kelpaisimme näille naisille?
Vai olisiko vain hyväksyttävä se, että yhä useampi meistä niin miehistä kuin naisista elää sinkkuna enemmän ja vähemmän oamsta vapaasta tahdostaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nimittelet tuntematonta alatyylisesti. Koetko silti olevasi hyvä ihminen tai nainen?
Naiseksi tuo on erinomainen. Suurin osa on vielä kamalampia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin tehdä vaikka mitä jos palkintona olisi muuta kuin luonnevikainen, ylipainoinen, ei viehättävä tatuoitu suomalainen nainen. Ei nykynaiset kauheasti motivoi tekemään yhtään mitään.
Palkintona? En ole ikinä osannut ajatella noin kieroutuneesti, että kun kouluttaudun, teen töitä, maksan veroja, noudatan lakia ja huolehdin itsestäni ja läheisistäni, siitä kuuluisi PALKINNOKSI mies. Eikö nuo kuulu ihan normaaliin ihmisyyteen? Ei elämänkumppanini herranjumala ole mikään palkinto vaan ihminen joka haluaa jakaa elämänsä kanssani ja minä hänen.
Sinulle lapsikin on palkinto ponnisteluista ja kutsut häntä nahkapalkinnoksi. Sinulle pitäisi antaa mitali 🏅
Miksi amis ei kelpaa naisille? Duunari, jolla on vakituinen osa-aikatyö.
Vierailija kirjoitti:
Miksi amis ei kelpaa naisille? Duunari, jolla on vakituinen osa-aikatyö.
Koska muijat haluaa miehen, joka tekee uraa.
Jos on huonot sosiaaliset taidot, niiden kehittäminen on vaikeaa ja mahdollisesti pelottavaa. Mistä edes aloittaa?
Itse olen ujo nainen ja sosiaalisesti kömpelö ja pidättäytyvä. Minua on kiusattu lapsena ja jätetty ulkopuolelle. Olen yrittänyt olla sosiaalisempi mutta en ole saanut kovinkaan hyviä kokemuksia, eikä seuraani tunnuta kaipaavan. Tämä on turhauttavaa. Haluaisin ystäviä ja miesystävänkin joskus vielä.
Se on niin helppoa huudella, että hanki paremmat sosiaaliset taidot. Käytännössä tuo kun voi olla hyvinkin hankala toteuttaa ja viedä vuosia ellei vuosikymmeniä.