Käsi sydämelle: oletko koskaan saanut onnellisuutta rahalla ostamastasi hyödykkeestä?
Kommentit (99)
Vastaan, vaikka kyse onkin lainarahalla ostetusta: olen erittäin onnellinen kesämökistämme, jonka ostimme muutama vuosi sitten. Tämä on elämän henkireikä.
Rahalla ostettu hetkellinen 'rakkaus' on hyödyke, joka on tehnyt monta kertaa onnelliseksi.
Kesämökkimme terassilla koen jatkuvasti onnen tunteita. Myös olen onnellinen ajaessani uutta autoamme.
"Whoever said money can't solve your problems must not have had enough money to solve em"
Kyllä. Oma talo, koira, auto, moottoripyörä, lapsille ruokaa ja itselle, matkat.. lista jatkuis pitkää mut idea tuli jo.
Olen ostanut monta juttua, jotka ovat oikeasti tehneet minut onnelliseksi. Eli joo.
Toisaalta, tavara on vain tavaraa. Ei tärkeintä elämässä. Jos tulis tulipalo, kaikki menis, koska tietenkin pelastaisin palavasta kodistani vain itseni (asun siis yksin). Henki ja terveys on tietysti kaikkein tärkeintä.
Kyllä! Silloin joskus aikaa, kun rannekkeesta piti vielä maksaa 😃 Se oli sitä wanhaa hyvää aikaa, ku kaipaamani henkilö oli vielä töis siellä 😍
Omakotitalo, omenapuu ja SUV Volvo. Vakaa elämä jossa rauha, harmonia ja perille pääsy.
Qobuz-musiikkipalvelun tilaus 140 e vuodessa tuo iloa joka päivä.
Ihmiset ovat tuoneet elämään niin paljon surua että onneksi on hyvä ruoka ja ooppera.
Aarteista on iloa mutta samalla tiedostan ettei se ole ihan oikeasti todellista.
Ostimme isomman asunnon. Huonounisten lasten kanssa sain ekaa kertaa vuosiin nukkua kotona kunnolla, kun pääsi "eristyksiin" nukkumaan.
Olen voinut ostaa lääkkeitä sairauteeni.
Kiireisenä ja umpiväsyneenä olen voinut ostaa valmisruokaa ja levätä.
Olen voinut ostaa lämpimät, hyvät talvivaatteet, joilla on ollut mukavaa ulkoilla kovallakin pakkasella. Sama sadevaatteiden kanssa.
Olen erittäin onnellinen laadukkaasta ja virtaviivaisesta kajakistani, jonka kanssa olen saavuttanut useita hienoja muistoja.
Tietokone tekee onnelliseksi. Sillä hoituu asiat, lukee kirjat, katsoo ohjelmat, näkee sukulaislasten tempaukset Instagramissa, kuuntelee musiikkia, katselee matkailustriimejä...
Matkustaminen ulkomailla on ollut elämäni suurin ilo ja tulee sitä aina olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostimme isomman asunnon. Huonounisten lasten kanssa sain ekaa kertaa vuosiin nukkua kotona kunnolla, kun pääsi "eristyksiin" nukkumaan.
Olen voinut ostaa lääkkeitä sairauteeni.
Kiireisenä ja umpiväsyneenä olen voinut ostaa valmisruokaa ja levätä.
Olen voinut ostaa lämpimät, hyvät talvivaatteet, joilla on ollut mukavaa ulkoilla kovallakin pakkasella. Sama sadevaatteiden kanssa.
Mitä järkeä on ulkoilla sateella jos on iso asunto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietokone tekee onnelliseksi. Sillä hoituu asiat, lukee kirjat, katsoo ohjelmat, näkee sukulaislasten tempaukset Instagramissa, kuuntelee musiikkia, katselee matkailustriimejä...
Tädin pöytäkone 🤣
No ei ole. Kunnon pelikone on.
Olen, monta kertaa.