Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämelle: oletko koskaan saanut onnellisuutta rahalla ostamastasi hyödykkeestä?

Vierailija
21.09.2024 |

Tekeekö raha onnelliseksi?

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kunnon talvitakin ja kengät viime talvena. Ensimmäistä kertaa elämässäni mulla oli kunnon talvitakki joka oli lämmin. Kengätkin sopi jalkaan eikä raadellut haavoille ja oli lämpimät. Kyllä se onnelliseksi teki. Sitten ostin tiskikoneen. Miten sitä ilman on voinut ollakaan. Auttoi mun krooniseen uupumukseen ihan hirveästi. Ei ole enää tiskivuoria.

Vierailija
62/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin. Lähes kaikki liittyvät harrastuksiin tai liikuntaan. Säädettävät käsipainot kotiin ovat viimeisin loistava ostos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Joka kerta kun ostan levyjä, lehtiä ja kirjoja, olen onneni huipulla.

Vierailija
64/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostimme isomman asunnon. Huonounisten lasten kanssa sain ekaa kertaa vuosiin nukkua kotona kunnolla, kun pääsi "eristyksiin" nukkumaan. 

Olen voinut ostaa lääkkeitä sairauteeni.

Kiireisenä ja umpiväsyneenä olen voinut ostaa valmisruokaa ja levätä.

Olen voinut ostaa lämpimät, hyvät talvivaatteet, joilla on ollut mukavaa ulkoilla kovallakin pakkasella. Sama sadevaatteiden kanssa.

Mitä järkeä on ulkoilla sateella jos on iso asunto?

Oletko taas pössytellyt?

Vierailija
65/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat ovat Suomessakin vain lisääntyneet huolimatta siitä, että ihmiset kuluttavat (velaksi) yhä enemmän.

Vierailija
66/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni tulee ihmissuhteista mutta maallisella mammonallakin saa paljon kivaa.

Ostin Rolexin ranteeseen jo kauan sitten -aina kun vilkaisen sitä niin katse viipyy aikaraudassa kauemmin kuin olisi tarvis. Se vaan on niin hieno.

Kesäautona minulla on melkoisen tehokas Porsche. Kun painan kaasun pohjaan niin moottorin voima alkaa melkein naurattaa.

Vierailija
67/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit, näen lukea ja täyttää ristikoita. 

Vierailija
68/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni pari vuotta sitten porealtaan pihaan, ja se on ehkä paras ostos ikinä. Minulla on sairaus mikä jäykistää ja aiheuttaa kipuja. Ilman päivittäistä kuumaa kylpyä oisin varmaan liikuntakyvytön. Uimahalliin/kylpylään  lähteminen näillä jaloilla on mahdotonta, ei riitä voimat.

Vierailija
69/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Jokaisesta rakentamastamme talosta - kodista sekä tästä lomakodista etelä-Euroopassa jossa tälläkin hetkkellä jatkan kesää. Jokaisen euron arvoista!

Mitään krääsää en kaipaa. 

Vierailija
70/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Mulla oli "kuivan kelin" kengät eli reikä pohjassa. Sadekeleillä sukat ja jalat kastui. Nyt on joka sään kengät, jee! Nim. työtön.

Vierailija
71/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuushoitojen, jotka maksoivat useita tuhansia, johdosta sain paljon onnellisuutta, sillä saimme kaksi lasta ja olen nauttinut äitiydestä. Ilman hoitoja emme voi saada lapsia.

Vierailija
72/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, esim uusi polkupyörä jolla olen vuoden sisään tehnyt joku 50kpl pidempiä ajoja. Pyöräilystä tuli mulle siis uusi harrastus:) Lisäksi hankkimani huippuluokan trailrunning kengät joilla kiitää kuin hopealuoti. Hankinnat on ollut mulle aina rahan arvoisia kun käytän tuotetta ja se saa mut hymyilemään eli tekee onnelliseksi. 

Vierailija
73/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin ostamani paistinpannu on hyvin kokkauskelpoinen. Paistaa hyvin ja tasaisesti ja on helppo puhdistaa.

Vierailija
74/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Ihmiset sen sijaan ovat olleet useimmiten pettymyksiä. Sen sijaan ostamani laatutuotteet, esim. vaatteet, kengät, kosmetiikka ovat tehneet onnelliseksi ja se onni on vieläpä kestävää. Yksi hyvä laatulaukku tuo onnen vuosikymmenestä toiseen. Asia, johon yksikään ihminen ei ole kyennyt.

Vierailija
75/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämyksistä, kyllä. Häät ja matkat hyvä esimerkki. Rahaa paloi, jäi rakkaat muistot. 

Vierailija
76/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuushoitojen, jotka maksoivat useita tuhansia, johdosta sain paljon onnellisuutta, sillä saimme kaksi lasta ja olen nauttinut äitiydestä. Ilman hoitoja emme voi saada lapsia.

Sama juttu, ostin tavallaan lapseni. Paras, paras rahankäyttöni elämässä koskaan.

Vierailija
77/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen taas tuli ostettua lakku ja kegät,mut ihan tarpeeseen

Vierailija
78/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa moni mainitsee miten kiria ja muita eläimiä ostetaan omaksi iloksi. Toisin sanoen orjaksi tyydyttämään tarpeita mitä toinen ihminen voi myös tyydyttää. Eläinparat.

Vierailija
79/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki rahalla ostettu materia yhtäkkiä katoaisi elämästäni, olisin alasti, taivasalla ja vailla ruokaa taikka juomaa. On meillä sentään yksi isotädin lumpusta kutoma räsymatto, johon voisin kääriytyä miehen kanssa. Aika nopeasti lakkaisi naurattamasta.

Vierailija
80/99 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crosstrainer 

Juoksukengät 

Kahvakuulat ja käsipainot

Jumppakuminauhat

Kirkasvalolamppu

D-vitamiini

Urheilurintsikat

Kuulokkeet

Hyvät pikkuhousut ja sukat (varsinkin juoksuun)

Monet kirjat, kuten kasvisruokakeittokirjat ja lastenkirjat 

Taidetarvikkeet

Ei tule minun onni tavaroista, mutta edellä mainitut ovat kuitenkin lisänneet välillisesti hyvinvointia ja onnellisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi