Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, ahdistutko jos tuntematon mies luo sinuun katsekontaktin?

Vierailija
21.09.2024 |

Otsikossa kysymys. Yritän itse nykyään aina katsoa maahan tai muualle varsinkin jos vastaan tulee nuori nainen, en katso kohti. Aiemmin on valitettu tai katsottu murhaavasti takaisin kun olen vahingossa tai ajatuksissa katsonut päin, mutta nykyään ymmärrän olla asian suhteen varovaisempi. Ymmärrän täysin että varsinkin nuoret naiset joutuvat kokemaan paljon ahdistelua ja häirintää miehiltä, mutta kyllästyttää että kaikki miehet joutuvat siitä kärsimään. No elämä on.

- Kolmekymppinen mies

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista se hymy katseen kanssa niin ei ole niin creepy.

Vierailija
102/111 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui raflassa kuukausi sitten.

Kolme juomajonoa. Mun edelläni nuori nainen tiukoissa legginsseissä ja napa paljaana. Vasemmassa jonossa lauma nuoria naisia supertiukoissa minihameissa.

Siinä sitten yrität katsella ympärillesi kohdistamatta katsetta perseenesittelijöihin.

Jossain vaiheessa huomaan että oikeassa jonossa nuori nainen tuijottaa suoraan silmiin. Katson muualle, ja kun taas katson oikealle niin sama homma.

No, whatever. Siinähän tuijottaa. Saan juomani, ja sitten tämä nainen kävelee kaverinsa kanssa ohi todeten "ihan v*tun ällöttävää kun kuolataan tolleen, mulla on tavalliset vaatteet päällä!".

Vastasin epäuskoisena että "mitä v*ttua???" kun mimmi käveli ohi, ja taas tuijotus suoraan silmiin.

Tämä tuntuu olevan meininki nykyään. Nuoria naisia saa katsoa jos on pitkä, komea tai kuuluisa. Muussa tapauk

Mulla oli vastaava tilanne, usko tai älä, kaupassa.

En todellakaan tuijotellut tätä naismyyjää joka oli hyllyttämässä, se nyt vain on niin että kun etsimäni tuoteet ovat sillä hyllyllä niin sitten katso kohdistuu siihen suuntaan. Kassalle mennessä sama naismyyjä tuli keräämään koreja, ja väistin tieltä että mimmi sai ne kerättyä.

Kassalta pois kävellessä kuulin kuinka myyjät keskustelivat miten vastenmielistä on kun kyylätään persettä tms.

Käännyin ympäri, palasin kassalle ja kysyin ihan kuuluvalla äänellä "anteeksi, ketä tämä keskustelu koskee?". Tuli aika hiljaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun nuori nainen testaa katsekontaktilla että kyyläätkö sä mua (se kait sen tuijottamisen tarkoitus lopulta oli)

Tämän olen muuten huomannut monta kertaa itsekin. Nainen saattaa tuijottamalla tuijottaa, mutta jos katsot takaisin niin katsotaan murhaavasti ja aletaan haukkumaan. Se on juurikin nuorilla naisilla tällainen "kokeilu" että jäätkö nalkkiin.

Vierailija
104/111 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos katseet kohtaavat. En halua kontaktia.

Vierailija
105/111 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö näitä tuijottajia ottaa koko ajan lisää?

Ottaa lisää? 

Vierailija
106/111 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jotkut tuijottaa niin intensiivisesti että tulee ahdistava olo. Samoin esim jossain iltahämärissä syrjäisessä paikassa voi tuntua eri tavalla ahdistavalle kuin ihmisvilinässä keskellä kirkasta päivää. Harvoin sellaisia ahdistavia tilanteita kuitenkaan sattuu kohdille, toisinaan. 

Vierailija
107/111 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ahdistu.

Vierailija
108/111 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa lisää? 

Tässä ilmeisesti persumies oletti että maahanmuuttajamiehet ovat niitä ahdistelijoita. Tämä ei tietenkään pidä paikkaansa vaan ne ahdistelijat ovat 100 prosenttisesti kantasuomalaisia nuoria miehiä

Vierailija
109/111 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson suoraan kohti vain komeita miehiä, joten muut miehet tuskin onnistuvat saamaan katsekontaktia minuun. Ainakaan siis kadulla vastaan kävellessä.

Vierailija
110/111 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa lisää? 

Tässä ilmeisesti persumies oletti että maahanmuuttajamiehet ovat niitä ahdistelijoita. Tämä ei tietenkään pidä paikkaansa vaan ne ahdistelijat ovat 100 prosenttisesti kantasuomalaisia nuoria miehiä

Asia selvä. Otetaan sitten lisää niitä tuijottelijoita.

Vierailija
111/111 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku vammainen mölläsi. Kieli oli kirjaimellisesti ulkona. Ajattelin, että se lopettaa kunhan en kiinnitä huomiota. Se lähestyi koko ajan. Aina kun vilkaisin se oli kävellyt lähemmäs koko ajan möllöttäen kuin retardi (mitä se siis ilmeisesti olikin). Siinä vaiheessa keräsin tavarani ja poistuin rakennuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi